18 Ocak 2015 Pazar

Ceiling

Bir çığlık beni uykumdan ediyor.Uykumun bölünmesinden nefret ederim.Sinirli bir şekilde diğer tarafıma dönüyorum.

Şu lanet çığlığı bir daha duyuyorum.Tam uykuya dalmak üzereydim.Aynı çığlıktı.Bir kız çığlığıydı.Bu sefer çok yakından gelmişti.Zorda olsa sıcak yatağımdan kalkarak penceremin yanına gidiyorum.Dışarıyı kontrol ediyorum.

Bir kez daha şu çığlığı duyuyorum.Çok yakından geliyor.Ama sokakta kimse yok.Penceremi açıp kafamı dışarı uzatıyorum ve daha dikkatli bakıyorum ama kimse yok.Yatağıma geri dönüyorum.Merdivenlerden garip sesler geliyor.Hızlı adımlar duyuyorum.

Sanırım bu çığlığı atan kız.Evimin kapısını açıyorum.Işık yanmıyordu.Ses başka bir yerden gelmiş olabilir diye düşünüyorum.Uykum iyice bastırıyor.Kapıyı kapatıyorum ve kilitliyorum.Önce mutfağa uğrayıp bir bardak su içiyorum.Ardından hızlı adımlarla odama gidiyorum.Yatağıma giriyorum.

Ama az önceki uykumdan eser yok.Uykum kaçmıştı.Bir süre gözlerimi kapadım.Küçük bir çıtırtı sesi ile gözlerimi açtım.Hafiften doğrulup etrafa baktım.Odamın yarısı dışarıdan gelen ışıklar yüzünden aydınlıktı.

Dur bir saniye.Bir şey var ya da birisi.Yalnız değilim.Yatağımın yanındaki komidinin üzerinde bulunan feneri elime alıyorum.Tüm odayı arıyorum ama bir şey yok.Bir yeri atlamışım.Yavaşça kafamı kaldırıp tavana bakıyorum.Beyaz elbiseli genç bir kız.Yüzü yara bere içinde.Bana bakıyor ve çığlık atıyor.Fenerimi kapayıp dua etmeye başlıyorum.Maalesef duaların bana bir faydası olmayacak.


ÇN:Odanızda bişi varmı diye kontrol ederken tavanı atlamayın.Ne olacağı belli olmaz.
Yarı yıl tatili geldi.Biraz daha uzun cp gelebilir.

15 yorum:

  1. okur okumaz tavanda bişiy var mı diye baktım :D

    YanıtlaSil
  2. Dwade ne olursun şu fırsatta "1999" pastasini şu fırsatta çevirebilir mısın? Çok merak ediyorum da. Bu arada çok iyi bi pasta ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağğ zaman bulamıyorum hep kısalar geliyor biliyorum ama çabalıyorum.15 tatilde kurs söz konusu belki uzun cp gelmeyebilir.

      Sil
    2. Bir gün okuldaki öğrencilere gaz vericem ve okula anarşi hakim olucak *-*

      Sil
    3. şey gibi crowz zero gibi izleyen bilir ve öneririm bol bol kavga var lise kavgası ama abartı birazcık

      Sil
  3. Lan acaba benim tavanımdada var mı :)

    YanıtlaSil
  4. Her zamanki gibi kısa ama etkili bir CP ^^ Eline sağlık bro :3

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık çök güzel cp ^^ yarım sattir bi tavana bi pc ye bakmaktan boynum tutulcak :D

    YanıtlaSil
  6. Ben ranzanin üst katinda uyuyorum sorun yok yani sksk
    -i

    YanıtlaSil
  7. Jane the killer hikayesini yayınlayabilir misiniz cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ash'in üstüne atacağım o çeviriyi :D Ben Jane'i sevmiyorum (-_-')

      Sil
  8. Allahım okurken kalpten gidiyordum 😖😖😖

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^