9 Ocak 2015 Cuma

Shortcut

Bu gecede işten geç çıkmak zorunda kalmıştım.Bütün işleri bir güne biriktirince sabahlamak zorunda kaldım.Şuan kafamı koysam uyurum.Hem yoruldum hem uykum var.Kocaman sokaklarda yanlız başıma eve dönüyordum.Daha doğrusu ben yanlız olduğumu sanıyordum.Ağır ağır eve yürüyordum.Zor ayakta duruyordum.Beni eve 10 dakika daha erken götürebilecek bir kestirme yol biliyordum.Ama o yoldan biraz ürküyordum.Bomboş ve karanlık bi yoldu.Ama şuan bunun benim için bir önemi yok.Hemen eve gitmek ve uyumak istiyorum.Bir süre yürüdükten sonra kestirme yolun başına geldim.Hiç düşünmeden yürümeye başladım.

Daha güneş doğmamış etraf hala karanlıktı.Bu yolda bir çok alkolik,evsiz ve hırsız vardı.Uykum bunları düşünmeme engel oluyordu.Bir an yanımdan rüzgar gibi geçti.Tüylerim diken diken oldu.Birden irkildim ve adımlarım hızlanmaya başladı.Arkamdan ayak sesleri geliyordu.Adımlarım daha çok hızlandı.Ayak sesleri yükseldi.Kafamı arkaya çevirirken tam yanımdan küçük bir çocuk geçti.Gözleri sonuna kadar açılmış,gözleri yaşlı ve bembeyazdı çok korktuğu her halinden belliydi.

Korkunç bişiler oluyordu.Ya da olacaktı.Ama bunun bir parçası olmayacaktım.Hemen koşmaya başladım.Çok değil 4-5 adım sonra tökezleyip yüzü koyun yere kapaklandım.Yerden kalkmaya çalışırken üstümden geçen büyük bir gölge gördüm.Kafamı ileri çevirdim karşımda uzun bacakları ve uzun kolları olan garip bir varlık duruyordu.Hemen yerden kalkıp bağırarak geri doğru koştum.Ama çok ilerleyemeden yine düştüm.Bunu o yapıyordu.

Kaçamıyordum.Hemen kapandım.Bir yere bakmıyordum.Beni kavrayan iki güçlü kol hissettim.Beni yanımdaki duvara sonra yere fırlattı.Ağzımdan kan gelmişti.Titriyordum.10 dakika için ölüyordum.Korkudan ne haraket edebiliyordum nede yardım istemek için bağırabiliyordum.Artık tükenmiştim.Yüz üstü yatarken gelip başıma dikildi.Çirkince sırıtıyordu.Boğazımdan tutup kaldırdı.Kocaman ağzı ile bana gülüyordu,yaptığı şeyden zevk aldığı belliydi.Çırpındıkça daha çok sıkıyordu,daha az nefes alıyordu.Kolunu tuttuğum anda boğazımı sıkarak nefesimi kesti.

Bayılacak gibi oldum.Bir süre haraket edemedim.Beni yere bıraktı.Biraz bana baktıktan sonra parmağı ile dürttü.Cevap vermedim,haraketsiz kaldım.İki kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.Acısından çığlık attım.Bi anda durdu.Tam gözlerinin içine baktım.Kocaman siyah gözler.Korku en içime kadar işledi.Artık beni öldürmesini istiyordum.Tek eliyle boğazımı kavradı.Diğer elinin karnımdan sokup arkadan çıkardı.Elini karnımdan çektiğinde kocaman bir delik vardı.İçinde ne varsa hepsini dışarı dökmüştü.Beni yere bırakıp içimden düşenleri yemeye başladı.Yemesi bitene kadar ben çoktan ölmüştüm.



ÇN:Merhaba arkadaşlar uzun zamandır ortalıklarda gözükmüyorduk.Neyse birazı gece birazı gündüz birazı akşam çevirisi yani ortaya karışık bişiler çıktı.Yazım yanlışı görürseniz Rei'ye söyleyin ben düzeltemem ^-^.Kendinize iyi bakın arkadaşlar.

6 yorum:

  1. Güzel pasta fakat böyle deşmeli kesmeli pastalar azalsa daha iyi olur ^^. Çok normal geliyor bunlar, ve sanırım kendimi ifade edemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık daha sıkın dişinizi, Dwade de ben de saçma bir dönemdeyiz sanırım :D
      Ne tarz bir dönem dersen, bana blogu kapatmayı düşündürecek kadar kötü bir dönemdi :3
      Şunu bir atlatalım, daha uzun ve güzel CP'ler gelecek ^_^

      Sil
  2. Cp güzeldi, hatta karnımı acıktırdı acıcık mama yicem ben :D

    YanıtlaSil
  3. Bi dakka öldükten sonra nasıl yazıyo ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D haklısın ama onu yazan arkadaşa sorcan bence ruhu içinden çıkıyor ve ölümünü görüyor gibi bişi aman o kadar şey arasından bunu mu buldun :D

      Sil
  4. Olen adam nasil yaziyor bunu

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^