10 Ocak 2015 Cumartesi

" A Trip to A Cemetary "

Erken ve karanlık bir sabahta yaşlı kadın elini mezar taşının üstüne koydu.

"Henry Blackwood 1938-2004"

Üstüne çiçekler koydu ve ağladı, bu normalde yapmadığı bir şeydi. Henry'nin her ölüm yıl dönümünde ona ait bir şey getirirdi. Hafızası eskisi gibi değildi ve beyninin canlanması için yardıma ihtiyacı vardı. 

Onun nefret ettiği bir şey getirmişti; işitme cihazını. Onları kullanmayı hiç sevmediğini dalgınca anımsadı, televizyonun sesini çok fazla açmasına rağmen işitme duyusunun çok iyi olduğunda ısrarcıydı.

Şimdi tek istediği onun sevgi dolu kollarına geri dönmesiydi. "Ah, Henry , " dizlerinin üstüne düştü ve gökyüzüne baktı "Bana geri dönmüş olmanı o kadar isterdim ki.."

Yaşlı gözleri yüzünden bulanıklaşmış olan gökyüzünde kırmızı bir yıldız gördü. Zayıf ama kötücül bir kahkaha duydu ve yıldız ses ile uyumlu bir şekilde parladı. Daha sonra yükselen güneş ile birlikte kayboldu.

Göz yaşlarını temizledi. Garip. Az önceki hayal gücünün bir ürünü müydü? Ayağa kalktı ve çevresine baktı ama hiçbir şey göremedi. O an eskiden kalma, bunamış, kadınca bir duygu değişimi gelmiş gibiydi. Eski aptal benliğine gülümserken, karanlık bir farkındalığın parçasıymış gibi olan bir soru aklına geldi. İşitme cihazındaki pil hala çalışıyor olabilir miydi? 

Cihazı en iyi duyan kulağına koydu ve açtı. Yakındaki ağaçta bulunan kargaların kanat çırpma hışırtısını duyabiliyordu. Kocası fazla kullanmadığı için çalışıyor olabilirdi. 

Ardından, yutkunarak , kulağını mezarın toprağına dayadı. Duydukları karşısında ağzı korkudan açık kaldı; kazıma, sürtünme sesleri ve tanıdık bir sesin dehşet verici çığlığı.

Ç.N:
Sanırım sayfa bu aralar çok boş kaldı, kusura bakmayın.
Ben 7. dersimden de kalmışım da... :D 
İşler iyi değil :3 Ve ben Survival Guide'ı çevirecektim de, galiba onu anlamak için bazı CP'leri bilmek gerekiyor.Önce onları çevirmem gerek.

18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Aklıma kabir azabı geldi ya o_O
      Kısa hikayelerin etkisi bazen kötü oluyor :D

      Sil
    2. Evet. Gece rüyamda gördüm ya.

      Sil
  2. Rei daha önce bir Facebook sayfasından alıntı yaptığı için bir admini çıkarmıştın ya, şimdi o sayfa "Not that My son" adlı pastayı alıntı yapmış. Kendisine söyledim ama kendisi çevirdiğini söyledi. Tıpatıp aynısı. Küçük harf hatalarına kadar aynı. Bi göz at istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuah!!Ben bir bakayım saol.

      Sil
    2. Sayfadan banlandım :D

      Sil
    3. Ben de gördüm ama facebook um olmadığı için bir şey diyemedim

      Sil
    4. Ah.. Beni deli ediyorlar... -_-

      Sil
  3. Güzel bi pasta ^^. Evet bende gördüm çok benzettim Dwase'in çevirdiği pastaya. Kesinlikle bakmalısınız.

    YanıtlaSil
  4. Kısa Cp hep aynı etkiyi yaratıyor :3 Uzunlar sürükleyici oluyor ve finalinde genelde "Vay be." dedirttiriyor. Kısalar ise "Bu akşam nasıl uyucam lan ben" gibisinden bir etki yaratıyor :D Güzel çeviri Rei eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
  5. Rei ben Cp tarzı bi şey yazdım. iletişim formu mobilde gözükmüyor. bi eleştirmeni isterim nerden yollayabilirim?

    YanıtlaSil
  6. sorciere.rachel@gmail.com Buyur ^^ Buradan ulaşabilirsin :3 Yani sanırım... Benim yazdığım cp nın altında öyle yazıyordu ^^

    YanıtlaSil
  7. wattpad de de yayınlanıyor bu creepy pastalar çalıntı mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kaynak vermediyse Wattpad'deki çalıntı olan :3
      Biz çalıntı pastaya karşıyız.

      Sil
  8. Adamı yanlıshlıkla mı gommushler? *-*

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^