2 Şubat 2015 Pazartesi

Who turned out the lights

Benim adım Daine.Benim en büyük korkum karanlık.Asla karanlıkta uyuyamam.Aslında karanlıktan korkma sebebim o karanlığın içinde ne olduğunu bilmemem.Bu korku kendimi bildim bileli var.Asla azalmadı.Ne kadar büyüsem de korkum her gün atrıyor.Her gün artıyor.

Bu korku artık bende bir saplantı haline gelmişti.İlk zamanlar gece lambası yetiyordu.Ama artık odamdaki lambanın yanması bile yetmiyor.Koridorun ışığına yakıyorum.Ailem benim için endişeleniyor.Çünki bu korkum hastalık derecesinde.

Ben her gece ışıkları açıp yatağıma giriyorum.Hemen uyuyamıyorum.Biraz tavana bakıyorum.Sağa sola dönüyorum.Bir süre sonra uyuyorum.Ben uyuduktan sonra annem yada babam gelip ışıkları kapıyorlar.

Bu gün halama gittiler.Arabamız arızalanmış.Bu gece orada kalıcaklarmış.Bende tüm gün evde televizyon izledim.Akşam olduğunda tüm evin ışıklarını açtım.Yapabildiğim kadar uyanık kalmaya çalıştım.Ama olmadı.Uyumuşum.Gece bir anda uyanıyorum.Korkudan titriyorum.Yüksek sesle nefes alamıyorum.Çok korkuyorum.Yatakta haraket edemiyorum.Ter içinde kaldım.Artık dayanamıyordum.Seslendim.

-Hey!ışıkları kim kapadı?


ÇN:Bayadır çeviri yapmıyordum.Kendimi kötü hissediyordum,biraz garip davranıyordum.Rei farketmiştir :3

14 yorum:

  1. Eline sağlık bro ^^ Güzel cp *-*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Dwade yine güzel bi çeviri ^^

    YanıtlaSil
  3. Sigorta atmistir olm o kadar isiga hangi sigorta dayanir

    YanıtlaSil
  4. Bence öncelerde ailesi kapatıyordu o gün sigortalar attı :3 Olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  5. Isıkları ben kapadım ben korkma yani.Sadece ilk gözlerini sonra dilini cıkaracağım. Sonra ise gögüs kafesini yarıp kalbini kendi ellerimle çıkaracağım o öldükten sonra onu kurtlara yem edeceğim yani hiçbir şey olmayacak, korkmayın. :D İyice saçmaladım :E

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim necrosleep i de çevirir misin?

    YanıtlaSil
  7. Bu bence daha çok karabasan gibi geldi ama her neyse

    YanıtlaSil
  8. Ben de karanlığı pek sevmem -_- gece genelde tv izleyerek uyuyorum falan ^^ çok güzel yazmışsın eline sağlık :3

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. pinkamena yı da tanıtırmısınız pls

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^