3 Mart 2017 Cuma

Scientist's Log

12/07/2007 12.31
Bugün yeni bir buluş laboratuara getirildi. Bu tesisteki bir deponun yıkılması için çalışan erkekler, paslı ve soğuk bir petrol varilini getirdi. Varil, paslanmaz çelikten imal edilmişti ve soğutucu görevindeydi.
13/07/2007 19.00
Varili mühürlenmiş* odamızda açtık. Oda hemen buzla çevrelendi. Varilde tanınamayan varlıklar vardı. Hiç bir şeye benzemeyen siyah yaratıklar. Nitekim, çevreden ışığı emen olarak adlandırılıyor. Çok duygusal gözüküyor ancak hiç bir etkilişimde bulunmuyor. Bir maddeye temas ettiğinde madde parçalanıyor.
07/14/2007 10.11
Bir stajyer, üzerinde güvenlik elbisesi olmadan o odaya girdi. Tekrar görülemedi. Örgüt, o odandan yaydığı enerjinin iki katına çıktığını belirtti. Yaratıklar afresifleşti. Maddeleri parçalayan özellikleri büyüdü ve artık derhal odayı kapatıyoruz. Araştırma durduruldu.
07/14/2007 11.00
Gitti. Yok oldu. Tanrı sen bize yardım et, o kaçtı.

*: Aşırı derecede güvenli oda. (Mesela fantastik dizilerde olur, kötü süper kahramanalrı oraya atarlar. Ancak orada olan süper güölüler kaçamaz, çünkü gücü emilir)

Ç.N: Bana göre çok güzel bir cp idi. Kısa paylaşıyorum çünkü sizin için çooooooook uzun bir cp çeviriyorum :D Hatta 3 part olarak paylaşacağım onu. Neyse. Hikayeyi anlamayanlar için; o yaratıklar ışığı emiyordu ya, eme eme güçlendiler. Ve bir stajyer kıyafetsiz girince yaratıklar onun enerjisini de aldı. -yok etti, sonra da kaçtılar. 

13 yorum:

  1. Bence çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Mantıklı ve Değişik

    YanıtlaSil
  3. Harika geeçekten ben de çeviri yapmak istiyorum babam da ingilizce öğretmeni ama kendime güvenemiyorum 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendim İngilizce öğretmeni olmak istiyorum :))

      Sil
    2. Yap sonuna kadar arkandayım :b

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Rei Shizuka nerde ayol? Yaşıyor mu o? Bayağıdır cp okumamıştım. Ama çok güzel olmuş bu 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten birtek rei shizuka ve nursena nın cp leri hoşuma gidiyor♡ :)

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^