27 Mart 2015 Cuma

" Watching You "

Bir şey düşünün. Sürekli sizi takip edip izleyen.
Sizin onun hakkında hiçbir şey bilmemenize rağmen sizin hakkınızda herşeyi bilen. 
Yalnızken vücudunuza o tuhaf ürpertiyi veren. 
Sizin rezil olmanızı sağlayan, sizi tehlikelere sokan. 
Her gün farkında olmadan fazlasıyla tehlikeye giriyorsun, ben tehlikeye girmedim deme. 
Kısacası sizin hakkınızda herşeyi bilen, sizin tehlikeye girmenizi ve rezil olmanızı isteyen bir varlık. Zihninizde canlandırdınız mı?

Hah, o benim işte. Şu andaki ürpertiniz de benim eserim. Çok eğlenceli bence, ama beni tatmin etmiyor. Daha fazlasını istiyorum, daha kötüsünü...
Bir gün amacıma ulaşacağım, kurtulamayacaksın. Kaçış yok.

Ç.N:
Evet gençler bu CP Bahar, Nam-ı diğer Fişnesuyu arkadaşımız tarafından yazılmıştır ^_^ 
Bir de, CP yollarken başlık koymayı unutmazsanız sevinirim o_O

43 yorum:

  1. Ben o başlığı her seferinde unutuyorum ve her seferinde sen koyuyorsun :D Neyse, CP güzel olmuş. Devamını beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fişnesuyu arkadaşımız başka bir tane de daha yazar belki :3

      Sil
    2. aaaaaaaaaaaaäddfhjaähşşşşjsscgfhhjkllllıkıkg

      Sil
  2. Kısa ve güzel hmm :Dd güzel ✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sondaki işaret... sohbet kutusundaki de mi sendin? :DD

      Sil
    2. Evad -_- :DD niye sordun reii dshflds :D

      Sil
    3. ✌ bu işarete karşı aşırı bi sevgim yok fdsedsf hatta nefret ederim ama hep kullanırım :D✌✌

      Sil
    4. Uu evet garibimdir :D ✌�� (çok geç cevap için özür telefonumu elimden aldılar çok bakıyorum diye :3 :3 :D )

      Sil
  3. Harika! En kısa zamanda CP istiyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Sana öyle bir yetenek kazandırdıysak mutluyuz :D
    Kaçırılma veya saldırıya uğrama ihtimalini %70 azaltmış bulunuyoruz ^^

    YanıtlaSil
  5. Rei sana bişey diycem çok kaçık sanabilirsin ve ya uzunluğundan üşenip okumayabilirsi ama ben artık kimin nerde olduğunu gözlerimi kapatınca görebilir oldum .Arkamdan arkadaşım gelirken beni korkutmaya ben korkuttum :D Mesela gece uyurken tek bir tıkırtıda uyanır oldum .Hiç yapmam dediğim şeyleri yapmaya başladım .Mesela kavga etmeyi pek sevmezdim yolda yürürken yanlışlıkla çarpan kişiye bile bağırır oldum .Yanımda çakıdır ,bıçaktır her şey var artık kendime inanamıyorum .Ama bunlar aşırı uykusuzluğun etkisi de olabilir emin değilim .Gece beşte yatıp sabah yedide kalkıyorum .Serviste bi kızla kavga ediyoduk ben cebimden çakı çıkardım (okula etek yerine pantolonla gidiyorum müdür aferin kızım diyo o da ayrı bi kafa :D ) ama o da tabii ki elimden çakıyı alıp yüzümü burnumdan çapraz bi şekilde yanağıma doğru çizmiş ama ben farkında değilim *-* Aslında iyiki çizmiş sjsjsj çok şekil duruyo ama nasıl becerdiyse kemiklerime kadar girmiş (ve tabii ki ben hiçbir şey hissedemiyorum o yüzden de canım acımadı ^-^ ) dikiş filan attılar aklsjdfdbnsf
    -Sence de başıma gelenler çok saçma değil mi ♦_♦ ?
    -Bana ne olmuş olabilir *-* ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykusuzluk olabilir o_O
      Aslında o konu baya ciddi, ben de senin gibiydm bir ara. İlk başlarda hiçbir etkisi olmuyordu, babam hep "Şu an hiçbir şey olmadığını sanıyorsun ama o uykusuzluk vücudunu bir gün çöktürecek, organların duracak" diyordu. Adamın dedikleri daha sonra çıktı :D
      Şu an uykusuz gayet iyi idare ettiğinizi sanabilirsiniz ama etkisi sonra tokat gibi çarpıyor, 2-3 aydır aralıksız (abartısız söylüyorum) baş ağrısı çekiyordum. Sırf uyumadığım için, ve artık erken bile yatsam her an uykuluyum o_O Bunu düzeltmek için çok uğraşıyorum. Tavsiyem gece 12'den sonra fazla durmamanız yönünde :D

      Sil
    2. Aynen benimd başım ağrıyo ama kemiğime kadar giren bir çakının canımı acıtmaması cok anormal degil mi sence de ¿ ama uykusuzlukla alakası da olmayabilir son bir haftadir 11 de uyur oldum kendimin kacik olmadigimi ispatlamak icin :(( dha bugun fark ettim de benim boyum 1.67 yken bi gunde 1.73 olmus nasi yani*-* oha noluyo ya ben yanlis olctum ya da cidden bana bi sey oluyo . hatta bugun okulda ogretmene bana tam puan versin diye bicak cektim ve lanet olasica hoca tamam dedi gitmis mudure soylemis lanet olsun *-* anami aramis (babam hep iste bize hic zaman ayiramiyo :'( ) anam geldi beni pskolokji doktoru şeysine goturduler :3 doktor benim deli oldugumu soyledi salak doktor ölüp gebersin lanet olasıca doktor -_- :3 *,- hemde bugun dikislerim acildi yuzumdeki ( yastigimin altina koydugum bicakla acilmis olabilir emin degilim ama bicak kanlar icindeydi *,- ) ben artik bundan zevk almaya basladim nedense :) ha bi de bi kahkaham var durduk yere guluyom ama arada ciglik atiyorum bi de bizim sokaklar cok dar o yzden sesler cok kolay dagiliyo . hah bi de marilyn manson - this is hallowen dinlemek nedir yaa mutfagin dibindeki elektrik fisine takiyom telefonu ordan da son ses aciyorum cidden mi deliyim yoksa bana garip bir seyler mi oluyor ?? :'(( :'(( :'(( Turk olmama ragmen hristiyan gibi oldum :( Aslinda boyle devam ederse hayatim katil olucam en azindan bi ise yararim :((((((((((((
      -Cidden doktorun dedigi kadar deli miyim ? Yokss bana mi oyle geliyor ? :(
      -Ümitsiz vakayim dimi Rei :'(

      Sil
    3. Delilik güzel şeydir ^_^
      En azından bana göre :D

      Sil
    4. Aynen iyi guzel ama fazla delirmek istemiyorum :D okudugum hikayelerden ,dinledigim sarkilardan da fazla etkilenirim sonra katil filan olurum :D

      Sil
    5. Dostum, eğer anlattıkların gerçekse seninle arkadaş olmak isterim.

      Sil
    6. Tamam gel anonim anonim takılırız :D Arada yazarız buraya naber diye :D :D Bana uyar sjabbvdjs :Dd

      Sil
    7. Chat kutusunu boşuna mı koyduk gençler :D

      Sil
    8. O da dogru ama chat ta onun kim oldugunu nerden biliyim :D onu da unutma Rei :D

      Sil
    9. Kimin kim olduğunu bilmiyorsan sorman yeterli :D

      Sil
    10. Doğru aslında :D Ama " dostum " kelimesini duyunca direk aklıma splendor chan geliyo nedense :D

      Sil
    11. Splendor-chan bu aralar çok ünlü :D

      Sil
    12. Aynen hemde hiç göremiyoruz onu :D

      Sil
    13. Lan türk jeff the türk killer var beyler sen bence jeff ile arkadas ol kanki kanki sana yakisir havada atarsin aman kendini yakma haa

      Sil
  6. Bişey sorcam. Saçma olabilir. Neyse 4 Nisan'da olacak olan Tetrad'ın 3. aşamasından bi ben mi haberdarım? Splendor-Chan'a da ben söyledim. Yalnız mı kaldım ben böyle?(Splendor-Chan sen hiç konuşma beraber izliycez diye, sana hatırlatmasam unutuyodun)

    YanıtlaSil
  7. Fişnesuyu yine mi sen!?

    YanıtlaSil
  8. Ulan be abi seni çok seviyom matrak adamsın vallaha :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda hepimiz matrağız... *-*
      (Alice in Wonderland'e gönderme :D )

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  9. Amacıma ulaştığımda kaçışın yok
    Çünkü kaçacak yerin yok
    Çünkü sana kaçış şansı yok bu oyun benim (Ö)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi Rei ben yazarım siz çözün çünkğ bu bir problem değil çözüm yolu arayan sözcükler bunlar bana ait değil bunlar sizin sesleriniz (Ö)

      Sil
  10. Daha güzelini yazabilirim :D

    YanıtlaSil
  11. Korku hikayesi okurken sanki biri tarafından izleniyormuş gibi hissediyorum o sen misin beyağ?

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^