1 Mart 2015 Pazar

" Her Protection "

Her büyük kasaba ve şehirde hakkında resmi kayıtlar olmayan, kimsenin hatırlayamadığı kadar uzun bir süre önce pencereleri tahtayla kapatılmış bir ev vardır. Eskiden orda oturanlar, eğer varsa, izlerini kaybettirmişlerdir. Ve hiçbir birey ya da örgüt o evle ilgili doğru dürüst bir hikayeye sahip değildir.

Yine de, arka tarafta bulunan zemin kat penceresinden içeri girdiğinde -dışarıdaki kapılara dokunmamalısın- tozların arasında oraya çok önceden girmiş kişilerin izlerini göreceksin.Ezik bir karton kutu, rengi solmuş bir beşik, yamaları dökülen bir halı. Yatak odasında her zaman yetim kalmış bir yatak olacak. Göremeyeceğin şey ise, kemirgenler ve hamam böcekleri, ya da hayvan dışkıları. Haşaratlar buraya gelmemenin en iyisi olduğunu biliyorlar.

Buralar ONUN kutsal bölgeleri.

İlk ziyaretinde sadece eve girmek için gerekenleri getir. Sonra yatak odasının yerini bul, ortasında dur, ve ayaklarının etrafına,tozun içine tam bir daire çiz. Güvende olmak için dairenin çapını 1 metre yap.

Kapıya dön ve sesli bir şekilde şöyle de "Bir kurban sunuyorum. İsteğimi dinleyecek misin?"

Ardından mümkün olduğunca çabuk bir şekilde ordan çık. Bir sonraki dolunaya kadar oraya dönmemelisin.

Bir sonraki gidişinde yanında çekiç,çivi, 1 litrelik boş bir şişe, keskin bir bıçak ve el feneri getir. Daha önce içeri nasıl girdiysen aynı şekilde gir. Yatak odasındaki yatağı hatırlıyor musun? Orda biri uyuyor olacak. Onu uyandırmak konusunda endişelenmene gerek yok; "O" senin için çaresine baktı. Örtüyü aç ve o kişinin şah damarını kes, mümkün olduğunca fazla kanı topla.

Kanın birazını bütün katlardaki her odaya dökmen gerekecek, içinde bulunduğun oda da dahil, ama dibinde biraz kaldığına emin ol. İşin bittiğinde, girdiğin yerden çık, ve tahtalarla girişi kapa. (Çekiç ve çiviler burda  işine yarayacak) Eve git. Yolda kimseyle konuşma. Eve vardığında, kalan kanın birazını sağ eline sür ve eve girmeden önce kapı koluna sür. Sonra yatağa git.

Eğer kan bitmemişse, kalanını şehirdeki kaldırımlara dök, ama lağıma gitmesine izin verme. Şahdamarı kesmek için kullandığın bıçağı bir daha asla kullanmamalısın, onu gömmen gerek. İzlerini kapatmaya çalışmakla kendini meşgul etme. Evden bir sonraki çıkışında, kapı kolundaki kan gitmiş olacak, ve işlediğin cinayetin izleri yok olacak. ONUN kutsal bölgesinden çıktıktan sonra, DNA izleri sana bulaşmayacak; Polisler ayak izlerinin etrafında dolanacak ama onları bulamayacak. Kameralarda yüzün bulanık görünecek.

Artık ONUN koruması altındasın.

Sadece doğru eve girdiğinden emin ol.

Ç.N:
Lanetli bir ruhun koruması altında olmak pek de güven verici olmazdı :D
Bir de Masky ve Hoody'nin çevirisini isteyen biri vardı da, orijinal hikayesi nerde bilen var mı? 

Bir sürü farklı hikaye buldum da o_O

54 yorum:

  1. Okuduğun için ben teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  2. Niye CP cevirme yarismasi duzenlenmiyor ki ? Kesin birinci olurdun Rei :3

    YanıtlaSil
  3. Sadece çeviri tarzım değişik :D
    Yine de teşekkür ederim :3

    YanıtlaSil
  4. Biraz geç okudum öncelikle bunun için üzgünüm sonralıkla vaybe cidden sağlam bir cp ^^ Böyle bir şey hani nasıl desem, iyi ve harika ama bir yandanda korkunç ve rahatsız edici aynı zamanda yapması tehlikeli *-* Neyse bu konu tartışılır :3 Eline sağlık rei cidden güzel çevirmişsin ^^

    YanıtlaSil
  5. etrafta böyle bir ev yokki deneyim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence iyice bir ara *-*
      Ben de bizim burda olmadığına eminim, daha geçen gün okula giderken başka yol deneyeyim derken buldum :D

      Sil
    2. Araştırırım ama bulabileceğimi sanmıyorum *-*

      Sil
    3. O tür evleri kendin gezerek bulabilirsin anca, ve genelde az kullanılan yollarda olurlar.
      Ama sen oralara yalnız gitme lütfen :3

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Başına iş açma -,-

      Sil
    6. Aynen :Dd zaten bosuna harcicak zamanım yok ._.

      Sil
    7. Benim de doğru dürüst bir terkedilmiş ev bulmam gerek :|
      Doğru dürüst terkedilmiş ev... Hmm :D

      Sil
    8. İzmir de cok var :D Bi de arkadasımın tam evinin önü var oraya girmek istiyo arkadasım tamam desem kolumdan tutup camdan atlıcak nerdeyse :dd

      Sil
    9. Sonumun 4.kattan atlayarak olmasını istemiyorum *-* -_- :3 :D

      Sil
    10. O zaman... onu 1. kattayken de o_O

      Sil
    11. Aynen :D Ama en iyisi hiç evet dememek :D

      Sil
  6. Rica etsem smile dog'u çevirebilir misiniz? :)

    YanıtlaSil
  7. Ben daha dun denedim.Kimse o evi giremeyecegi icin rahatim :D Cunku ev kimsenin gecmedigi bi sokakta gecerse de sarhoslar geciyo sokak lambalarinin hicbiri yanmıyo aksamları hemde girilmeyecek kadar urkunc gozukuyo :D Dolunay i sabirsizlikla bekliyorum :D Hadi bakalim nolucak :D İse yararsa yazarim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun dışında bir şey olursa yazamayacaksın gibime geliyor :D

      Sil
    2. Bana da oyle geliyor ama denemekte fayda var :D Aslinda eve arkadasimi yollamayi dusunuyorum :D bakar biri varsa beni arar yoksa geri gelir(tabii olmeden gelebilirse) :D

      Sil
    3. Arkadaşını mı kurban edeceksin..? -_-

      Sil
    4. Aslinda pek arkadasim sayilmaz sadece benden ikide bir bes lira isteyen biri :D

      Sil
    5. Seni anlıyorum o halde *-*

      Sil
    6. Keşke olsaydı güzel olurdu hem bende denerdim :l

      Sil
  8. Denedim ve bu aralar başıma hiç bi şey gelmiyor . İlk saçma geldi ama yatak odasında birini görünce şaşırdım .

    YanıtlaSil
  9. Evet, evet, evet ben denedim şuanda da dolunayı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölme lütfen :/
      Yaptığım çeviri yüzünden biri ölürse işi bırakırım :D

      Sil
    2. Ben ölürsem de sen işi bırakırsan iskeletimle cıkarım senin gırtlağını sıkarım Rei :D
      Bana bir şey olmaz Elhamdülillah Müslamanız Allah korur beni de bana bir şey olursa da sen burayı bırakırsan Allah bile koruyamaz seni benden :D

      Sil
    3. *Korkarak geri çekilir*
      P-peki.. o_O

      Sil
    4. *gülümser* :D

      Sil
    5. *Şüpheli bir şekilde bakıp gülümser* :D

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Okuyucuya deneme şansı sunan korkunç yazılar herp süper :D

      Sil
  11. Masky ve Hoodie Creepypasta değiller,onlar Marble Hornets için yaratılan karakterler^^

    YanıtlaSil
  12. bizim evimizde odamın penceresi tam anlatıldığı gibi bir eve bakıyor... denemeli miyim? :D

    YanıtlaSil
  13. 😖sanırım bu hikayeden sonra hasta olucam kendimi hiç iyi hizsetmiyorum😷

    YanıtlaSil
  14. Ben bir tane hikaye buldum ama ingilizce olduğu için bi şey anlamadım anlasamda maskyin hikayesimi onu bilmiyorum soyle yazarsan belki çıkar Orgin hoody and masky
    Not bu hikaye buyük ihtimal ikisi hakkında ama yinede bi bak sen😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son araştırmadan sonra o ikisinin CP olmadığını öğrendim :3

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^