26 Şubat 2015 Perşembe

Bir Başka Önemli Duyuru

Selam gençler :D

Şimdiye dek benim de başıma bela olan ve eminim bir çoğunuzun canını sıkan bir sorun hakkında güzel bir çözüm buldum.

O sorun da yorumlara atılan linklerin tıklanamıyor olması, açıkçası bu beni çıldırtıyor çünkü hem merak ediyorum hem de tıklayamıyorum. Bunun için Türkçe siteleri teker teker okumuştum ancak çözüm bulamamıştım, ama az önce İngilizce siteleri denemediğimi fark ettim o_O

Düşündüğüm gibi sayfalardan birinde bir çözüm buldum ama bu sizin tarafınıza düşüyor, çünkü Blogger'da yorumlardaki linkleri yönetmekle ilgili bir ayar yok :/

Çözüm şöyle;

Link verirken, vereceğiniz linkin başına <a href= yazmanız, sonra da linki tırnak içine almanız gerek. Linki tırnak işareti içine aldıktan sonra > işareti koyacaksınız ve yorum yayınlandığında linkin isminin nasıl görünmesini istiyorsanız onu yazacaksınız. Son olarak </a> yazıp her şeyi tamamlamış olacaksınız.
Kısacası:

<a href="link adresi">link ismi</a>

Yorumlarda sizin için bir örnek de bırakacağım. Siz de bir kaç deneme yapabilirsiniz :D
Atacak link bulamazsanız CP karakterlerinin resimlerini yollayabilirsiniz :3
Ancak linke tıklanınca yeni bir sekme ya da pencerede açmak yerine bulunduğunuz pencereyi kullanıyor o yüzden linki sürükleyip en üstteki sekme boşluğuna bırakırsanız iyi olur ^^


13 yorum:

  1. Jeff the Killer Blood Bath

    Bu attığım linkin ismini "Jeff the Killer Blood Bath" yaptım, yani > işaretinden sonrasına bunu yazdım.

    Şimdi bir de değişik bir isimle örnek:
    Jeff The Killer Kan Banyosu

    YanıtlaSil
  2. bu kadar kısa sürede mesajımı okuyup çözüm üreteceğin aklıma gelmemişti :D çok teşekkürler, bloguna olan ilgin takdire şayan ^^
    -Stoner

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim ^_^
      Bloguma gelen herkesin düşünceleri benim için oldukça önemli ve diğer bir yandan sorunları bana bildirerek blogumu geliştirmeme yardımcı oluyorlar :3

      Sil
  3. İşte bu gerçekten çok iyi oldu ^-^ Sonunda White Raven'ın altına ses kaydını ekleyebilirim :3 Dinlemeyen varsa göz atabilir ^-^

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^