6 Şubat 2015 Cuma

" Late Night Television "

Bir Cuma gecesi. Ebeveynlerin hafta sonu evde değiller, onlar yokken küçük kardeşine bakmak için seni evde bıraktılar. 17 yaşında, yaşı 9 olan birinin kendini öldürmeyeceğine emin olmaktan daha fazla şey yapabilecek kapasitedesin. Gece yarısına çeyrek kala olmasına rağmen, ikiniz de ayaktasınız. Şu an odanda ev ödevlerini yapıyorsun ve o da alt kattaki oturma odasında televizyon izliyor.

Odan oturma odasının tam karşısında, bu yüzden ince duvarlar nedeni ile televizyonu her zaman duyabiliyorsun. Her aksiyon filmi, her şov programı, her tanıtım reklamı sana gayet net ve gürültülü bir şekilde ulaşıyor. Eskiden seni deli ediyordu, ancak artık arkaplandaki sesler arasında çalışmaya alıştın. Sadece nadir zamanlarda dikkatini dağıtacak kadar gürültülü oluyor. Öyle olduğunda, evdeki tek merdivenden iniyorsun ve ordaki her kimse sesi kısmasını söylüyorsun. Ya da üşeniyorsan zemine bağırarak isteğini onlara iletiyorsun. Genelde seni duyuyorlar.

İşine odaklanmış olsan da, erkek kardeşinin ne izlediğinin tamamen farkındasın. Suç dizisi ya da ona benzer bir şey olduğunu düşünüyorsun. Şu anda sadece bir karakteri duyabiliyorsun, muhtemelen bir çete lideri ya da öyle bir şey, gelecek kavgada düşmanlarını nasıl ezip geçeceğiyle ilgili bir şeyler zırvalıyor.

"Gazeteye benzeyinceye kadar ezeceğiz onları. Her yerde siyah, beyaz ve kırmızı olacak!" Bu sözden sonra kardeşin haykırarak gülüyor. Zaten olgunluğu ancak onun seviyesinde olan biri uyduruk bir kelime oyununa gülebilir.

Yardımcılarından biri "Çok doğru Luppo!" bağırdı.

Başka bir karakter ürkek bir sesle "Bunu yapmamız uygun olur mu bilmiyorum. Bana doğru gelmedi." dedi. Kardeşinden daha da fazla kahkaha geldi.

Çete lideri "Planımla bir sorunun mu var?"diye sordu. Sinirlendiği belliydi.

Başka biri aceleyle cevapladı "Hayır, sadece düşünüyorum da belki de--" cümlesi kavga sesine benzer bir şeyle kesildi. Ardından bir çığlık, ve sonra biri beyzbol sopası ile dövülüyormuş gibi gelen 'bam' sesleri geldi. Erkek kardeşin yine kıkırdadı. Neyin komik olduğu hakkında bir fikrin yok.

Ağırdan alan karakter- şu an dövülen kişi- merhamet için yalvarıp durdu, ama onu döven kişi acımadı. Darbeler gelmeye devam etti. Kurban son kez yalvardı, ama kemik kırılmasına benzer bir ses duyduğunda sesi kesildi. Ulumaya benzer kahkahalarla karışık hastalıklı bir kıkırdama onu takip etti. Boğazını temizledikten sonra çete lideri konuştu "İtirazı olan başka birç var mı?"

Kimse karşı çıkmadı.

Sessizliğin ortasında, kardeşinin kıkırdadığını duyuyorsun.

Patron tekrar konuştu "Pekala, bunun yolumuzdan çıktığına sevindim." Derin bir nefes alıp verdi "Ah, Tanrım, tamamen kan içinde kaldım"

Bu cümle kardeşinin kahkaha krizine girmesine neden oluyor. Eğer bunun komik olduğunu düşünüyorsa ne olduğunu anlamamıştır, diye düşünüyorsun.

"Bana bir havlu ve bir kkova su getir Frankie," diye emrediyor çete lideri "Sonra da bu pislik parçasını sokağa atalım. Fareler bile yiyebilir bunu, değil mi?"  Kardeşin tarihteki en komik espiriyi duymuş gibi kahkaha atıyor.

Bu kez erkek kardeşinin histerik kahkahası 1 dakikadan kısa bir sürede, her saniyede daha da gürültülü hale geliyor. İşler garipleşmeye başlıyor.

Midenin bulandığını hissediyorsun. Büyük-kardeş iç güdülerin seni ele geçiriyor, ve kardeşinin bu saatte korkunç bir cinayet filmi izlememesi gerektiğini fark ediyorsun. Aslında hiçbir zaman izlememesi gerek, yoksa kabus görür. Lanet, eğer bu şey kulağa geldiği kadar kanlıysa seni bütün gece ayakta tutacak. Yatağa gitmesi için bağırıyorsun, cevap yok. İnatçı çocuk. Tekrar deniyorsun. Hala cevap yok. Belki de koltukta uyuyakalmıştır. Aşağı inip onu yatağına taşımaya karar veriyorsun.

Masandan kalkıp odandan çıkıyorsun. Merdivenlere giden koridordan geçince televizyondan gelen ses aniden duruyor. Aşağısı karanlık. Televizyon açık değil. Erkek kardeşin televizyonun önündeki koltukta değil. Ona sesleniyorsun. Kimse cevap vermiyor. Alt kattaki hiçbir odada yok.

Aniden telaş yapıp üst kattaki odasına koşuyorsun ve içeri bakıyorsun. Onu gece lambasının yanında horlarken buluyorsun. Bir süre önce uykuya dalmış olmalı, çünkü sen görmeden alt kata inmesine imkan yok. Yine de bir ona bir şey olmadığı için rahatlamış durumdasın, ve zihnini korkunç bir gece-yarısı filmiyle zehirlemediği için de mutlusun. Pozitif bir şekilde rahatlamışken aniden fark ediyorsun, öyleyse az önce televizyon izliyor olmasına imkan yok.

Buz gibi bir ürperti hissediyorsun. Arkandan bir kahkaha sesi geliyor; bu kahkaha az önce aşağıdan gelen ve kardeşine ait olduğunu sandığın kahkaha.

Şimdi çok, çok daha yakında.

Ç.N:
Evet gençler, bu çevirmen notumda size iki soru soracağım :3
En sevdiğiniz CP karakteri hangisi? (Benim cevabım; Ticci Toby ve Jeff the Killer )
En sevmediğiniz CP karakteri hangisi? (Buna cevabım: Clockwork ve Jane the Killer )

69 yorum:

  1. En sevdiğim Jeff ^^ Sevmedigimse yok normalde ama Clockwork olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim takımdansın *-*

      Sil
    2. Neden clockwork ü sevmiyorsunuz ? ( amacım sizi eleştirmek değil sadece merak )

      Sil
  2. Uzun yorumlara karşı bir kural yok :3
    Ticci Toby'nin kişiliğini çok seviyorum,tamamı olmasa da bana benzeyen parçaları var ^_^ Özellikle bipolarlık kısmı :D

    YanıtlaSil
  3. Güzel çeviri Rei ^^
    En sevdiğim adımdan bellidir zaten :D Splendorman *-*
    Sevmediğim sanırım Clockwork hikayesini pek beğenmedim onun, yani görünüş olarak iyide :D O yeterli değil ^^

    YanıtlaSil
  4. Jeff, Toby ve Liu candir benim icin :3 sevmedigim yok sanırım ama ben drowned olabilir

    YanıtlaSil
  5. Ben bir ara bunun başını okumuştum bir yerde ama sonu yoktu. Ortalarda kalmıştı. Çok merak etmiştim. İyi ki paylaşmışsın bunu Rei. Teşekkürler :) Bu arada benim favorim Jeff ^-^ Bir ara Splendor-Chan la konuşurken ilginç bir olay olmuştu Jeff ile ilgili. O günden beri Jeff benim için efsane *-* Onun dışında Ticci Toby çok severim :) Jane'e gıcık oluyorum *-* Bu arada Clockwork hikayesini ben okumadım. Sadece tipini biliyorum kızın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakını giderebildiğime sevindim :3
      Ve Jeff'le Ticci Toby'yi seviyorsan, Jane'e gıcık oluyorsan sen de benim takımdansın *-*

      Sil
  6. Bende
    En sevdiklerim Ticci Toby, Jeff The Killer,Liu ve Ben Drowned.
    En sevmediklerim ise offender, rake,clockwork,jane the killer ve judge angels :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favorilerimiz ve sevmediklerimiz aynı!! *-*

      Sil
    2. Oha :D şansa bak Rei *-* kardeş filan olabilir miyiz biz yaa :D

      Sil
    3. DNA testi gerek :D
      Ama ben kan vermem korkuyorum -,-

      Sil
    4. Aynen :D
      Ummm :D Benim için sorun yok neredeyse her hafta kan aldırdığım için artık acımıyo :D

      Sil
    5. Her hafta? o_O
      Kan aldırmamak için hastane dışına kadar koşup elektrik direğine sarıldığım bile olmuştu :D

      Sil
    6. Her hafta okula gitmemek için gidiyorum :D
      Yuh Rei :D Ya sen ne komik şeyler yaşıyon yaa :D

      Sil
    7. Okula gitmemek için kan aldıracağına grip olmuşsun gibi git :D
      Ya da cildimde sorun var deyip cildiyeye git :D
      Ve bence komik değil -,- Dehşeti yaşadım :D

      Sil
  7. Waow OMG diyecek bişey bulamadım *-* Hmm soruya cevabım en sevdiğim jeff ve slendy en sevmediğim de mm jane
    -i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine beni takımdan biri :D
      Jeff'i sevip Jane'i sevmeyen direk benden :D

      Sil
  8. En sevdiğim clockwork, jane the killer, Sally ve pinkamena(cupcakes)
    Sevmediğim yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wow *-* Sevmediğin yok *-*

      Sil
    2. Bence siz kız karakterleri sevmiyorsunuz.
      Aslında en sevmediğim BOB çünkü bence çok tipsiz ve kolu yok

      Sil
    3. Evet kız karakterleri sevmediğim söylenebilir :D
      Neden bilmiyorum o_O Bu arada Bob'u ilk kez duyuyorum :D

      Sil
    4. Aslında bane en sevdiğimi sorarsan pinkamena(cupcakes) derim.
      Bob u ilk kez duymana şaşırdım genelde the rake bilenler Bob u da bilir.

      Sil
    5. Smile dog u yapacakmisin? :)🐶

      Sil
    6. Bilmem ki o_O Ben planlı bir insan değilim :D

      Sil
  9. En sevdiklerim: Jeff Harddead ve Clock
    En az sevdiğim (sevmediğim yok :3) :Hoddy ve Masky

    YanıtlaSil
  10. Harika hikaye. En sevdiğim C.P karakteri Jeff the killer ve Ben drowned en sevmediğim aslında yok ama Clockword bana göre bayağı bi korkunç yani onu sevmediklerim arasında sayabilirsin (off buda çok uzun oldu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Ben Drowned'ı seviyorum ama favorilerim Jeff ve Toby ^^
      İstersen hayatını yaz buraya ben okurum, uzun yorum iyidir :3

      Sil
  11. sevdiğim jeff ile ticcitoby sevmediğim jane the killer çünkü jane gerçek değil jeff gerçek sadece jane öylesine uydurulmuş bir karekter :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Jane sevmiyorum sen de benim takıma gel *-*

      Sil
    2. Hayır internette hikayesi var.Ama jeff the killer den uyarlanmış bambaşka bir hikaye.

      Sil
    3. O yüzden Jeff favori zaten *-*

      Sil
  12. Jeff'in hayranıyız zaten jane'i ve clockwork'ü sevmem çünkü clockwork'ü çok abartmışlar kız tam bir ölüm makinesi jane'i de Jeff çakması olduğu için sevmem yoksa kızlar CP'lere çok yakışıyor.Ancak benim için 1 numara BEN DROWNED.

    YanıtlaSil
  13. Jeff the killer ve Ben Drowned en sevdiklerim, Jane the killer güzel ama gereksiz bi pasta olmuş,Clockwork en sevmediğim çünkü kanlı yerler abartılmış

    YanıtlaSil
  14. En sevdigim smile dog en sevmediğim slendy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bir kombin ^^

      Sil
    2. BİR GÜN BAKARSIN EVİNE BALTAYLA GİRERİM

      Sil
  15. En sevdigim smile dog en sevmediğim slendy

    YanıtlaSil
  16. En sevdiğim ticci toby, Jeff ve clockwork
    En sevmediğim de Smile dog :3

    YanıtlaSil
  17. en sevdiklerim homicidial liu jeff the killer ticci toby Eyeless Jack en sevmediğim Jane The Killer

    YanıtlaSil
  18. En sevdigim karakter JEFF,en az sevdigim the rake.

    YanıtlaSil
  19. En sevdiğim ben drowned ve Jeff
    En sevmediim ise nina the killer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de benden :D
      Nina the Killer'ı eklemeyi unutmuşum ben tabi :D

      Sil
  20. Sevdiklerim: Jeff The Killer veeee Ben Drowned vee XD Ticci Toby^^
    Sevmediklerim: Nina The Killer Jane The Killer Jill :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeeey benim takıma bir kişi daha eklendi *-*

      Sil
  21. En sevdiğim Jeff en sevmediğim clockwork ve Jane

    YanıtlaSil
  22. Jane favorim. Clockwork ve bendrowned sevmediklerim. Ama bence sitedeki en iyi cp kutuphaneli olan. Adini unuttum su herkesi oldurup sona kaliyordu ustun zekali bi kiz vardi.

    YanıtlaSil
  23. Slender Man ve Jeff'e bayılıyorum gerçek hayatta da slender'a benziyorum boy ve zayıflık olarak zaten sevmediğim karakteeeer...Sanırım yok hepsi harika

    YanıtlaSil
  24. Eyeless jack en sevdiğim,sevmediğim yok

    YanıtlaSil
  25. EN SEVDİĞİM SLENDY VE ROLİ POLLY
    SEVMEDİĞİM NİNA THE KİLLER

    YanıtlaSil
  26. En sevdiğim; Slenderman ve Homicidial Liu.
    En sevmediğim; The Rake.

    YanıtlaSil
  27. çeviri güzel olmuş


    en sevdiğim karakter JEFF THE KILLER ve EYEELES JACK

    en sevmediğim ise jane the killer

    YanıtlaSil
  28. Tamamını Okumadım Kesin Televizyon Yok Millet Birbirini Öldürüyor Felan.

    YanıtlaSil
  29. Yaa, doğrudan klasik olan ne varsa yükleyip okuyucunun sürekli arkasına bakması hedeflenen hikâyelerden biriydi. Ve bu çok güzel. 8/10

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^