21 Nisan 2017 Cuma

The Growths

Çocukluğumdan beri onlara sahiptim.

Onlar hakkında aşırı derecede kendini bilen davranışlar sergilediğimi hatırlıyorum,onları ceplerimde,kitapların ve poşetlerin altında sakladığımı hatırlıyorum.Okuldaki çocukların yüzüme bir şey söylemeseler de arkamdan güldüklerini biliyordum.
Ailemden beni doktora götürmelerini istediğimi hatırlıyorum,onları kontrol ettirebilmek için.Ellerimdeki çıkıntılar odadaki fil* gibiydiler,sadece iyi olduğumu söyleyip konuyu değiştiriyorlardı.Ama biliyordum.
Onlardan çocukken kurtulmaya çalıştım,ama fayda etmedi.Makaslar,bıçaklar,patates soyma makineleri:onları kesmeye veya koparmaya çalışmak her seferinde nafile sonuç veriyordu,çünkü bir kere acıyı hissettiğimde devam edemiyordum.
Ama bugün farklıydı.Birkaç lastik ve bir şişe Jack Danniels ile ne kadar uyuşabileceğinizi bilseniz şaşardınız.Başta keskin bir bıçak kullanmayı planlıyordum,ama sarhoş halde çıkıntıları kesmeye çalışmak çok riskli olacaktı,bu nedenle görece daha teknolojik olan B planına geçtim.
Acele etmeliydim gerçi.Çoktan kafayı bulmuştum ve sersemlemiş hissediyordum.Ellerim ve bileklerim kanın gitmemesinden neredeyse morarmıştı,aynı şekilde daha da fazla bekleyemedim.Blender’ın pervanelerinin de etkisi ile bir şekilde trans hale geçtim ve deformitelerime baktığım andan beri yapmak istediğim şeyi yapmak konusunda sonunda cesaretimi topladım.
Önce sol elimi koydum.Keskin bıçakların derime temasının hissi sarsıcıydı,ve beklediğimden az canımın yanmasıyla alkolün etkisine bir kez daha hayran kaldım.Keskin metalden gelen kesme ve doğrama sesleri tıpkı planladığım gibiydi.Elimi daha sıkı bastırdım.Tüm kötü anılar,tüm utançlarım artık kalın birer et parçasından başka bir şey değildi.
Heyecan hissinden çıktım,bıçaklar eklemlere gelmeden elimi çektim.Gülümsedim ve yeni elime bir bakış attım.Çıkıntılara gelecek olursak beşinden kurtuldum,sadece beş tanecik daha kaldı.

Odadaki fil:Çoğunlukla ingilizcede kullanılan,bir şeyi görmezden gelme anlamı taşıyan bir benzetme.Kısaca hikaye şöyle:

Bir odaya girersiniz,içeride tanıdıklarınız vardır,bununla birlikte odanın ortasında kocaman bir fil size eşlik etmektedir,fakat odadakiler fili görmezden gelip işlerine devam ederler ve her şey normalmişçesine sizle de etkileşime geçerler.Sonunda siz de fili görmezden gelmeye başlarsınız.  

9 yorum:

  1. Tam anlayamadım yani çıkıntı dediği şeyler ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba parmaklarından bahsediyor olabilir. Böyle bir hastalık var. Vücudundaki bir uvuzu fazla görme hastalığı. Parmaklar kollar hatta kafa bunları fazlalık olarak görüp kopartma isteği

      Sil
    2. Banada parmaklar gibi gelmişti. Tek böyle düşünen ben değilmişim.

      Sil
  2. Ben de öyle anladım ama

    YanıtlaSil
  3. Bu arada facebook dan nasıl ulaşabilirim size? :S :S

    YanıtlaSil
  4. Leon Rei öldümü??? Hiç blogunu kontrol etmiyor da... Ayrıca Sonunda adının şifresini çözdüm. 2 animeden parça parça almış ismini.(Çok basitmş çözmesi) 7:)

    YanıtlaSil
  5. Daha fazla kız bulunan cp paylaşırmısınız örnek:four eyed jessy, judge angels, nicole, suicide sadie

    YanıtlaSil
  6. Şimdi elinde fazla parmak mi var yoksa normal elli mi

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^