8 Nisan 2017 Cumartesi

Dead Documented

O akşam arkadaşım Ellen ve ben belgesel izlemeye karar verdik. Kuzenimin ölen büyük büyük babasından kalma koca bir eski belgesel kutusu vardı. Kutuyu didiklemeye başladık. Fakat ilgi çekici bir belgesel bulamamıştık. En son kutu boşaldığında elim karton kutunun sağ tarafındaki bir yüksekliğe değdi. Kutunun sağ tarafında iki karton arasına bir şey sıkışmış gibiydi. Kutuyu yırttım ve yüksekliğe baktım. Bir CD kutusuydu. Üzerinde "Ölülerin Yaşamı (Sıradan Bir Belgesel) yazıyordu. Arkadaşım şaşırmıştı. Çünkü söylediğine göre bu büyük arşivi adı gibi biliyordu ve daha önce böyle bir belgeseli hiç görmemişti. İkimiz de ilk defa bu garip belgeseli izleyecektik. Kutuyu açtım. İçinden ön yüzü siyah bir CD çıktı. Televizyonun karşısına geçtik. Ellen, CD player'ı açmıştı ve benden CD'yi takmamı istiyordu. Bense bu konuda kararsızdım çünkü korkmaktan korkuyordum. Korkmaktan korkmak çok garip bir histi. Anlatması dahi çok zor. O sırada Ellen, CD'yi elimden kaptı ve cihaza yerleştirdi.
"Bu aptal şeyden korkmuyorsun, öyle değil mi?" Cesur biriydi. Fakat fazla cesaretin iyi olmadığını iyi bilirim.Belgesel başladı. Süresine baktığımızda şaşırmıştık. 3 dakikalık kısacık bir belgeseldi. Belki de geri kalan kısmı bozulmuştu. Bunu öğrenmek için beklememiz gerekecekti. Ellen kumandadan oynatma tuşuna bastı ve belgesel başladı. Tahmin ettiğim gibi ürkütücü bir belgeseldi. Ellen'sa öylece gözlerini dikmiş ekrana bakıyordu. Ekranda fotoğraflar halinde mezarlar, cesetler geçiyordu. Kalbim yerinden çıkacaktı. Ellen'ın cesurluğu bile yetmedi. 30. saniyede Ellen tam kapatmak için kumandayı eline aldı ki, bir ses konuşmaya başladı. "Ölüler sandığınız gibi ölü değildirler. Onlar, ölünce yaşamın başka boyutlarında varlıklarını sürdürürler. Bir ölü eğer isterse sizinle konuşabilir." gerçekten çok saçmaydı. Ellen, bu saçmalığa dayananamış olacak ki kapattı. "İğrenç bir belgeseldi. Ben lavaboya gidiyorum." Ellen lavaboya gittiğinde odada tek başıma kalmıştım. Gözüm saate kaydı. Saat 8.20 geçiyordu. Dakikalar geçmesine rağmen Ellen lavabodan dönmedi. Meraklanıp arkasından gittim. Lavaboya girdiğimdeyse Ellen yerde öylece yatıyordu. Ne bir yara, ne de bir kan vardı. Şok olmuştum. Korkarak Ellen'a dokundum. Bir buz deposu kadar soğuktu. Nabzına baktım. Atmıyordu. Çok korkmuştum. Ambulansı aradım ve yardım istedim. Ellen'ı ambulansa ve beni de yanına bindirdiler. Kısa bir zaman sonra hastanede üstünde beyaz bir örtü olan Ellen'ın başında ağlıyordum. Bu sırada cesedi inceleyen uzman yanıma geldi ve konuşmaya başladı."Bu cesedi ne zaman buldunuz? Bu kişi öleli en az 3 gün olmuş." İşte o zaman beynimde o iğrenç ses yankılandı:"Bir ölü... eğer isterse... sizinle konuşabilir..."

Ç.N: ÇOK GÜZELDİ! Cidden çok sevdim. Bu cp'ye bol bol yorum isterim ;) 

Not: Son paragafta bir sorun oluşuyor, bunun için üzgünüm. Ne denesem olmadı :((( T^T 

18 yorum:

  1. Gerçekten güzeldi, beklemediğim bir son oldu. Çeviri için teşekkür ^-^

    YanıtlaSil
  2. Aklıma Bir Şey Geldi Ellen Nasıl Öldü Ya Da Kim Öldürdü ? Bu Arada Konuşabilir Diyor Dokunabilir Demiyor Bu CD'yi Filan Nasıl Aldı ? Bu Arada Çeviri Güzel Eline Sağlık.Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaten üç gün önce ölmüş. Nedeni bilinmiyor. Kalp krizi olası bir ihtimal. Eceli gelmiş ölmüş de olabilir... Yani, eğer başka bir sebep olsa otopside çıkardı. Benim kafama da takıldı şimdi =^=

      Sil
  3. Belgeselin devamını da izleseydiler keşke merak ettim

    YanıtlaSil
  4. Hm... Bir ara o belgeseli bulup arkadaşımla izlemem gerekiyor. Belki ölüyümdür... Evet evet, hiç fena bir fikir değil! Umarım ölüyümdür, umarım, umarım *^*

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. :-q :-q :-q daha iyilerini bekliyoruzzzz bununla iki yasindaki kardesimi bile korkutamam

    YanıtlaSil
  7. Wow.Çok güzeldir

    YanıtlaSil
  8. Okurken klasik zannettim. Hani korku filmi kuralları olur ya, fazla cesur olan ölür, tek başınıza kalırsanız ( ya da grup ayrılırsa) sürüden ayrılanı kurt kapar misali ölür. Ama sonu bayağı iyiydi._.

    YanıtlaSil
  9. Ben bunu daha önce okumuştum güzel çevirmişsin.

    YanıtlaSil
  10. Vay be ilginçti...

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^