13 Nisan 2017 Perşembe

Tadımlık Hikayeler

Bilmiyorum, kısa kısa hikayelerden oluşan bir bölüm olacak bu.

-Evde yalnızken hapşurdun. Telefon çaldı ve biri sana çok yaşa dedi.
***
-Dünyadaki son insan evinde otururken kapı çalındı
****
-Karanlıktı, sana neden bu kadar hızlı nefes alıyorsun diye sordu. Nefen alan sen değildin.
***
-Kızım her gece ağlayarak ve çığlık atarak beni uyandırıyor. Mezarlığa gidip susmasını söylemedim ama işe yaramadı.
***
-Telefonun şarjı bitti. Ve 5 dakika sonra sana bilinmeyen numaradan öldün adlı mesaj geldi.
***
-Gece uyurken biri cama vurdu. Tam kalkacakken bir daha ses geldi ve aynadan geldiği anladım.
***
-Amy,fazla aptaldı. beni dikkate almadı. Mike, şarkı dinliyordu beni duymadı ve öldü. Ve sen, hç bir şeydin ancak bu hikayeye odaklanmıştın.
***
-Karım dün gece yarısı beni hırsız var diye uyandırdı; sorun şu ki karım 4 sene önce bir hırsız tarafından öldürdüldü.
***
Ç.N: Biliyorum şu sıralar hiç hikaye gelmiyor. İnşallah bi' hikaye bulurum da çeviririm. Şimdilik yetinin diyeceğim ama yetinecek kadar da yok ki :( 

10 yorum:

  1. Olsun bunlar da güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Puppeter, ve slenderman in kardeşleri ile ilgili bir pasta varsa ve çevirilmediyse çevirir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. Ben Merve 2 yaşında ölü bir kızım bunu 45674548 yerde paylaşmazsan akşam 12'de annen ölür. Bir adam inanmamdı ve öldü, bir kadın da tamamlayamadı öldü. Son.

    YanıtlaSil
  4. Ee aslinda size guzke hikayeler bula bilicek modlar lazim

    YanıtlaSil
  5. Ürpertici pastacıklar *-*

    YanıtlaSil
  6. Selam, wattpadde hikaye yayınlayacağımda, hikayelerin bazılarını buradan alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  7. Ben 11 yaşında ölü malım bunu 99e77382 yerde daha paylaşmassan sende mal olursun :D :D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^