23 Şubat 2017 Perşembe

Little Girl

Not: Biliyorum başta not olmaz ama, bu tersten hikaye. Yani şuan başını okuduğunuz yer sonu. Ondan sonraki paragraf sondan bir önceki... Ve eğer hikayenin tadını çıkarabilmek istiyorsanız boşluklara takılmayın. 

***

Adam minik kızı öldürdü. O, ölmeyi hak ediyordu. Ve adam, son kez sekiz yaşındaki kıza baktı. Kız kendi kanında boğulmuştu.



***


Kız adamdan korkuyordu. Kaçacak yeri kalmamıştı. Ölüm, onu bekliyordu.


***


Adam, kızı kovalamaya başladı. Kesinlikle kızı öldürmesi gerekti. Eğer bunu yapmazsa kendisi öldürülecekti.


***

Kız uyurken bir ses duydu ve pencereye gitti. Siyahlar içindeki bir adam ona bakıyordu. Kız aceleyle yatağından çıktı ve araka kapıdan koşmaya başladı. Kesinlikle sonu bu adam tarafından olmamalıydı.

****

Kız, cesede baktı. Ve onu da yaktı. Harikaydı bu iş.


***


Kız, kadına doğru bakıyordu. Kadın, üzerindeki ağır bakışları hissetti ve kızdan uzaklaşmaya başladı. Ancak kilosu, onun ölümüne sebep oldu. Çünkü küçük kız onu yakalamıştı.


***

Kız bu geceki kurbanını seçti. Komşusu Bayan Morteaz onu eğlendirecek gibi gözüküyordu.


Ç.N: Ben bunu çok sevdim *-* Ah, bir de bu kısa olduğundan dolayı akşama bir CP daha var, haberiniz olsun. Eh, kaç haftadır bekliyorsunuz sonuçta. 

Ç.N 2: Ayrıca yandaki konuşma alanında ben YandereShinju'yum. :)


11 yorum:

  1. Yine ilginç bir pasta. Ellerine sağlık nursena-san ^_^

    YanıtlaSil
  2. Akşamki cp yi sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada değişik ve güzel bir cp olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle değişik :) Ve evet, diğer cp şimdi geliyor *-*

      Sil
  3. Sonunun (yani başının) böyle olacağını hiç beklemiyordum. Güzeldi. Bir sonraki çeviriyi sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem❤��

    YanıtlaSil
  6. Bi tane şarkı klibine çok benziyor

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^