21 Haziran 2016 Salı

"The Psychiatrist"

Ben profesyonel bir psikiyatristim, kariyerim boyunca garip ve alışılmadık olan bir çok insanla ilgilendim. Ancak onlardan bir tanesi beni diğerlerinden daha çok rahatsız etti.

Evimin yan tarafında yaşayan 3 kişilik bir aile vardı. 60'larında, evli bir çift ve 30 yaşında olan oğulları. Bu çiftin oğlu Japonların "Hikikomori" dedikleri şeydi. İçine kapanık, insanlardan uzak, izole olmuş biriydi. Sosyal ilişkilerden uzak duran biri.

Çiftin oğlunu hiç görmüyorduk. Çünkü Hikikomori olan insanlar genelde kendilerini odalarına kapatıp diğerlerinden kaçınırlar. Bu durumu direkt olarak ailesinden duymadım. Bunu tartışmak istemeyeceklerini düşündüm. Japonyada insanlar bıraktıkları izlenimler konusunda çok titizdirler ve hikikomori olan bir evlada sahip olmak utanç vericidir.

Günler geçti, adam gittikçe daha az dışarı çıkıyordu. En sonunda evden hiç çıkmamaya başladı. Her gece yatakodası camından annesinin öfke dolu bir şekilde bağıran sesi duyulabiliyordu. Ne zaman zavallı kadınla karşılaşsam gülümseyip selam veriyordu, ama yorgunluk yüzünden okunuyordu. Solgun ve bitkin görünüyordu.

Adam en son 6 yıl önce görülmüştü. Bir gün babası kapımı çaldı ve evlerine gelmemi söyledi. Komşu olduğumuz için psikiyartist olduğumu biliyordu, aileye yardım edebilmek için elimden geleni yapmaya karar verdim.

Ön kapıya vardığımızda anne bizi kapıda bekliyordu. Beni üst kata, oğlunun odasına çıkardı.

Kapıyı yumrukladı ve bağırdı "İçeri geliyoruz!"

Ardından odaya daldı ve avazı çıktığı kadar bağırdı "Sonsuza dek uyuyacak mısın? Kalk artık seni işe yaramaz tembel!"

Daha ne olduğunu anlayamadan kadın bir golf sopası aldı ve örtünün altındaki uyuyan kişiye vurmaya başladı. Bir anlığına şaşkına dönmüştüm, darbe üstüne darbe indiriyordu. Ardından harekete geçtim, golf sopasını aldım ve onu odadan çıkardım.

Oğlunun yaralarını kontrol etmek için içeri girdim, ama örtüyü çektiğimde gözlerime inanamadım. Örtünün altında yatan mumyalaşmış bir cesetti.

Deri ve kemik yığınına bakarak şaşkınlık içinde durdum.

Babası bana yaklaştı, kafasını utanç içinde eğdi.

"Görmeni istediğim kişi karımdı..." dedi,

"Bu yıllardır böyle. Artık buna katlanamıyorum..."

101 yorum:

  1. psikiyatrist olmaktan vazgeçtim...

    YanıtlaSil
  2. Tüylerim diken -diken,Hay seni Adananïn çïlgïn eshekleri kovalasïn Psikiyatrist! UUUF.

    YanıtlaSil
  3. Bunu okuduğumda tepkim tam olarak şuydu:
    WTF BİTCH?!! O_o
    Ama mükemmeldi

    YanıtlaSil
  4. güzel bir pasta ancak o çocuğun nasıl o hale geldiğini anladık ama daha ürkütücü olması için annenin çocuğu her gün dövdüğü gibi şeyleri bize söylemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bide unutmuşum belki pastayı biraz uzatıp kadınla bir görüşme ekleyebilirdin

      Sil
    2. Bunu ben yazmadım ._.
      Bunlar çeviri :D

      Sil
    3. ekleye bilirdin dedim yani sen bişeyler ekleye bilirdin

      Sil
    4. Cevap geç geldi telefon kırılmıştı :D

      Sil
    5. Eğer ben bir şey ekleseydim:
      1-Çeviri olmazdı tam olarak :3
      2-Telif hakkı ihlali yapabilirdim *-*
      3-Fikir hırsızlığı yapmış oluurdum ^^

      Sil
  5. kadın uyan artık dediya ben de çocuk öldü de kadın uyuyo zannettim sonuna kadar okumadan yorum yapmamak gerekio:D

    YanıtlaSil
  6. bu arada kadın niye kafayı yemiş çocuk niye o halde anlamadım 2. bölümü falan mı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlu sosyal olarak insanlardan uzaklaşmış,işsiz, tembel falan olmuş. Kadın da komşularına ve diğer insanlara rezil olduğunu düşünmüş bu durum yüzünden. Oğlunu döverek acısını çıkarmış ve sonunda kafayı yemiş :D

      Sil
  7. Yine sonu değişik bir Cp *^* psikiyatrist olmak daha da ilginç geldi şuan :D o değil de kimse mi düşünmedi belki ölmüştür diye 6 yıldır o.O ve nedense golf sopası ile dövme kısmında sebepsizce güldüm :D

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Guzel cp ydi. Bu arada diger adminler ne oldu? Uzun suredir sadece sen ceviriyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer admin diye bir şey kaldı mı emin değilim :D

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Uu bu iyiydi sonunu biraz tahmin etmisim :3 dogrusu psiyatrik ve psikologlarla ilgili cp'lere bayilan bi insan/varligim :D

    YanıtlaSil
  12. Okuduktan sonra sadece yorumlara bakmak için aşşağı indim...
    Bana sanki normal birşeymiş gibi geldi.Sorun bende değil... DEĞİL Mİ?

    YanıtlaSil
  13. ahh bu ne ya burada ki herkes ya sadist ya da mazoşist mazoşistlere biraz nadir rastlanıyo ama olsun sadistlerle idare ederiz =D7

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sadistlerle idare edelim ._.

      Sil
    2. Hihihi,çok geç ....katil bir üyen var Rei-chan! Hahahahaha! Give my knife!

      Sil
    3. Benim sorunum yok bununla ._.

      Sil
    4. Bir kaç üye kesebilirim ozaman. :)

      Sil
    5. Bana bulaşma da naparsan yap umrumda değil

      Sil
  14. Bence adam da sıyırmış bu halde bir kadınla yıllarca yaşamış ama bu cp biraz hafif kaldı

    YanıtlaSil
  15. Nolet ya bir şey anlamadım

    YanıtlaSil
  16. Biri bana hikayeyi anlatabir mi lütfen?Anlamadım ya!Orada karısını odadan çıkardım diyor ama karısı mumyalanmış?Ya anlatsİn biri ya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karïsï ölmedi,çïldïrdï.Ogullarî asosyel oldugu için kadïn onu dövmeye bashlar ve sonunda oglu ölür.Kadïn kafayï yer ve devam eder çocugun cesetine saldïrmaya.Adam da psikiyatristi çagïrïr.Mumya oglanïn.:-)

      Sil
  17. Bu hikayeyi okuduğumda dün yaşadığım olay aklıma geldi.Olayın pek bu hikayeyle alakası yok ama olsun :D. Annem benim çizdiğim cp resimlerini gördü ve beni psikiyatriğe götürdü -,- . Ama beni psikiyatri de düzeltemez XD. O resimleri inadına çizmeye devam edicem :D.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurbanlarının kanı ile sanat yapmadığın sürece sorun yok ._.

      Sil
    2. Çeviri kalitesini geç bu sitedeki muhabbet bile harika yaa ^-^

      Sil
    3. Psikopatlarla dolu bir siteden daha azını bekleyemezsin :D

      Sil
  18. Annem bana kesinlikle karışmaz.Bence senin annenin yaptığı saçma sapan.Ama...Haberin olsun Jeff ve Lost Silver benim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Jeff'te!*-*.6 yaşındaki biri okumayı bilmez ki...

      Sil
    2. Jeff is just mine -_-

      Sil
    3. Jeff asla sizin olmayacak...Çünkü o benim!

      Sil
    4. No coktan benimdi hala benim ^^

      Sil
    5. Eskiden Jeff'i severdim ama şu an Toby... o yüzden sorun yok galiba O_O

      Sil
    6. Jeff ve Toby yanlīsh anlashīlmīsh,bu yüzden intihar ettiler."Biz sevilmek degil ,öldürmek için geldik diyerek." =))

      Sil
    7. Jeff tarafindan oldurulmekte guzel *-*

      Sil
    8. Sen sus bakiim. Lost silver benim. Jeff umrumda diil

      Sil
  19. Ama Rei... Niye yazar notu yook?? T.T

    YanıtlaSil
  20. Cidden Mei ye noldu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misaki yani diger admin mi desem ne desem bilemedim

      Sil
    2. Haaaaaayííírrrrrr! Misaaaakiiii....
      Kötü bir yorum yapìlmìshtì CP-sine,bu yüzden mi?

      Sil
    3. Uzuldum neyse Rei mizde yeter bize *-*

      Sil
  21. Bugün korkunçlu bir rüya gördüm. Acayip güzeldi. Eklemeler yaparak CP yazarım diye heveslenmiştim, rüyayı unuttum :( Dram ._. -M

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada, pasta çok iyi *-* Yeni pastayı 4 gözle bekliyorum *-*

      Sil
    2. Teşekkürler *-*
      Rüya günlüğü tutmanı öneririm bu arada :D

      Sil
    3. Önerini dinleyeceğim çünkü bugünkünü de unuttum -.- Nasıl oluyor da altı yaşındayken gördüğüm arabalı rüyaları saniyesi saniyesine hatırlıyorum? Çıldıracağım ��

      Sil
    4. Ben rüya günlüğü tutmasam da her gece gördüğüm rüyayı hatırlıyorum *-*
      Aslında 1 tane görmüyorum, birkaç tane oluyor ve uyanınca hepsi aklımda oluyor :3
      Ben beyin eğitimi yöntemini denedim tabi ^,^

      Sil
    5. u.u Zeki şey seni *-* Normalde ben de hatırlarım ama uzun zamandır rüya görmüyorum ondandır belki de. :3 Ve şu bahsettiğin, beyin eğitimi.. Nasıl bir şey? Merak ettim.

      Sil
    6. Bu bahsettiğim beyin eğitimi zekaya, yaşa veya piskolojik duruma göre çok değişiklik gösteriyor o yüzden benim bir şey söylemem doğru olmaz ._.
      Ama internetten araştırıp sana uygun bir şeyler bulabilirsin * -*

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. The covers behind you begin to shift (the bad dream) okuyabilirsin ingilizceyi kolay kullanmış.

      Sil
    2. Düzgün bir tane bulduğum anda çevireceğim ._.

      Sil
    3. hobo heart deneyebilirsin ben sevdim

      Sil
  23. Psikiyatrist olma isteğim daha da arttı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle ilginç şeylere rastlıyorsa psikiyatristler, psikiyatrist olmak hoş bir seçenek gibi görünüyor *-*

      Sil
  24. Psikiyatrist mi olsam ne ^_^

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. Şu anda ben
      CP+ en sevdiğim animelerden birinin açılış müzikleri/fanmade fnaf şarkıları.
      Mütüş oluyo yaw

      Sil
    2. Fnaf şarkıları harika ya *-*

      Sil
  26. Rei bu çok güzel *-*

    YanıtlaSil
  27. Çok guzel bir cp'dı AMA KISA OLMUŞ ×_×

    YanıtlaSil
  28. Aynn uzun olunca okunmuyo :) gerçekten de çok güzel yazmışsın tebrikler ����������������

    YanıtlaSil
  29. O manyaklar neden hala cesedi saklıyor? :D

    YanıtlaSil
  30. Ya bişey da diycem CP de kimse kalmadı mı? Rei? Çevirmen olarak, ama sen daha iyisin bu konuda onu da sòlim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifat için teşekkürler, blog biraz yoğunluğunu kaybetti orası doğrudur :D

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^