12 Haziran 2016 Pazar

"Dark Goddes Christa"

Öncelikle...Bu hikayeyi okumamalısın...

Ben bir tanrıçayım. Karanlık Tanrıçası Christa...Kurbanlarımın en büyük hatası Yüce Karanlık'tan korkması. Özellikle de çocuklar korkuyor Yüce Karanlık'tan. Bu beni eğlendiriyor.Korkmaya başladıkları anda kahkaha atmaya başlıyorum. Beni duyuyorlar. Annelerinin yanına gitmek istiyorlar ama gel gör ki kapıları kilitli oluyor. Bu sefer annelerini çağırıyorlar "Anne kapım kilitli korkuyorum!" diye. Anneleri geldiğinde kapıları kilitli olmuyor. Anneleri onların tam bir ahmak olduğunu düşünüyor sonra da "Seni ahmak!Gecenin bu saatinde bize şaka yapıp uyandırmakta nedir!"diye bağırıp tokat atıyor. Bense kahkahalarla gülüyorum ve beni sadece çocuklar duyabiliriyor. Sonra yine konuşuyorlar "Duymuyor musun senin bana gülmene kahkaha atıyor!"diyerek ağlıyor. Sonra anneleri zavallı kurbanlarıma bir daha tokat atıyor ve yataklarına gidiyor.Tabi yine kapı kilitleniyor. Sonra çocuklar "Yalvarırım bırak beni"diyor. Şapşallar. Bunun bana zevk vereceğini hiç düşünmüyorlar...

Sonra onlara kendimi gösteriyorum. Karanlıkta sadece sarı gözbebeklerim ve morcivert saçlarım görünüyor. Sonra yatağın altına saklanıyorlar. Bense onlara yine bakıyorum. "Üzgünüm tatlım,benden korktun mu kaçamazsın"deyip onları o sarı gözlerimle büyüleyip karanlık tarafa çekiyorum. Yavaş yavaş siyahlaşıyorlar ve bir hortlağa benziyorlar. Bu benim için yeterli. Önümde eğilip bana taparcasına "Ne istiyorsun Dark Goddes Christa.Söyle de yapalım." diyorlar. Onlardan başkalarını korkutmasını istiyorum. Sonra geliyorum ve onları yine büyülüyorum. Ve biliyorum,sende hikayemden korkup yatağının altına saklanıp o hatayı yapacaksın ve sarı gözlerimin büyüsüne kapılıp bir hortlağa benzediğinde sana aynen şunları söyleyeceğim;

"Sana okuma demiştim minik yaratık"



Ç.N:
Yeni bir Türk CP'si daha ^,^
Bu CP'nin yazarı Ceyda Arslan isimli arkadaşımız, çizim de bizzat ona ait *-*

58 yorum:

  1. "Sana okuma demiştim minik yaratık"
    Tam bunu okuduktan sonra elektrikler gitti çığlık atıp bildiğim duaları okudum. Sayende imana geldim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimde elektrikler gitti kardeşim çığlık atmaya başladı babam sarı bi ışık tuttu koridora neye uğradığımı şaşırdım :D

      Sil
    2. Rei ye facebooktan yolladığım için Ceyda Arslan yazmış google+ hesabım bu.Bu arada yazan ben olunca tabikisi

      Sil
    3. Belki de zohnimde oluşturduğum tanrıça gerçektir.Kim bilir

      Sil
    4. Fazla mantıklı... "Ya onu zihninde oluşturmadıysan??"

      Sil
    5. Keşke daha uzun olsaydı knk senle okulda devamını getirelim

      Sil
  2. Farklı olmuş... Beğendim *^* bu arada belki orada bir hata olmuş olabilir ama morcivert mi? ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee evet morcivert diye bir renk var birde ben bu cp yi yazanım Rei ye facebook ltan atmıştım.Bu arada teşekkürler

      Sil
  3. Hmm.Bu hikaye de güzel.Diger türk CP-leri gibi. Tebrikler Ceyda.

    YanıtlaSil
  4. Anlatımın çok karışık. Fikir iyi. Değerlendirilebilir.

    YanıtlaSil
  5. Benim odama ışık giriyo dhdvsbsnjw

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,öncelikle CP'yi çok beğendim. Türklerin böyle şeyler yapabildiğini gördükçe anlamsızca gururlanıp,mutlu oluyorum. Sonrasında demek istediğim tek bir şey var o da 'Goddes' yazmışsın. 'Tanrıça' demek istemişsin fakat 'tanrıça' kelimesi için iki tane 's' harfi olması gerekli. Asla seni küçümsemek için söylemedim bunu. Belki dikkatinden kaçmıştır falan diye söyledim. Neyse gerçekten beğendim CP'yi. Zekâna sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben belki onun bir olayı vardır diye düzeltmedim ama yazara sormak gerek O.o

      Sil
    2. Goddess olunca Tanrıçalar olur diye düşündüm belki de bu yüzdemdir.Bilgilendirmen için teşellürler.Beğenmene sevindim

      Sil
  7. Çoksel olmuş ^^ sadece biraz karışık onun dışında çoksel olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ama üzgünüm,okuma demiştim *-*

      Sil
  8. Rei-Chan seni buralarda göremez olduk

    YanıtlaSil
  9. ya isimler ingilizce olmasa olurmu yani gördüğüm tüm cp lein adı ingilizce

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. yazdığımız cpleri nasıl gönderebiliriz buralarda yeniyimde

    YanıtlaSil
  12. bence başlangıç için çoksel olmuş :D

    YanıtlaSil
  13. Zaten Sadece rei'nin yazması biraz zor olurdu creepyfanlarında aynı bu şekilde pasta yazmaları hoş olur :)

    YanıtlaSil
  14. Karanlıktan korkmuyorum *-* :D

    YanıtlaSil
  15. bence ilk için gayet güzel olmuş ^^

    YanıtlaSil
  16. cp yazdım ama düzenlemeye üşeniom yaaa :((

    YanıtlaSil
  17. Cok guzel olmuş ama hikayeye göre yazar tanrica fakat aciklama kisminda Gerçek yazar söylenmis

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. benim yer yatağı ben nasıl yatağın altına gireblirimki :p
    crista benim evime gelirse ama sonuçlar onun iç.in iyi olmaz yılların patlamasını yaşarım onuda o ara patlatırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerinin büyüsüne kapılmazsan tabi...

      Sil
  20. Yatağın altına sığmıyom :'(

    YanıtlaSil
  21. Türkler neler yapıolar yhaa çok beğendim ellerine sağlık ������

    YanıtlaSil
  22. Sadece adïnï duymushtum.

    YanıtlaSil
  23. Ben beş yaşında bebeyken annem odandan pijamalarını al gel derdi ışığı açmadan girerdim. odamın perdesi genelde kapalı olurdu. hatırlamıyom ama galiba ben tanrıça cristayla kankaydım.işte çekirdekten yetişme psikopattım ben

    YanıtlaSil
  24. Ben beş yaşında bebeyken annem odandan pijamalarını al gel derdi ışığı açmadan girerdim. odamın perdesi genelde kapalı olurdu. hatırlamıyom ama galiba ben tanrıça cristayla kankaydım.işte çekirdekten yetişme psikopattım ben

    YanıtlaSil
  25. çok çocukça bir cp idi bana kalırsa umarım sonraki yazılarında gelişirse iyi şeyler yazabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yıl sonra yorumlara bakmak istedim.Bende senin gibi düşünüyorum ve şu anda kendimi geliştirdiğime inanıyorum. Hala buralardaysan ne mutlu bu arada :)

      Sil
  26. Hic korkmadim zaten hic birinde korkmuyorum amaa guzeldi hatta bunu okurken delice sirittim yoksa ben... 0.0

    YanıtlaSil
  27. Ve bunu hepsinde yapiorum hahhhahhagaag O.o :D galiba ben... hahahgggagagahaahah

    YanıtlaSil
  28. Olamaz... O.o hahahhhahahahha >:D 0.0

    YanıtlaSil
  29. Ve bunu hepsinde yapiorum hahhhahhagaag O.o :D galiba ben... hahahgggagagahaahah

    YanıtlaSil
  30. Ben izledim ayrıca fanıyım shingeki no kyojin'de japoncası ama 2.sezon hâlâ çıkmadı :(
    :)))

    YanıtlaSil
  31. Galiba ben psikopata bağladım demeye çalışmış arkadaş

    YanıtlaSil
  32. Bende kan tanrıçası Jane.Memnun oldum...

    YanıtlaSil
  33. Bu iğrenç jeffi 1000 kere okusam sıkılmam ama bunu bir daha okumayacağıma eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse bin kere oku. Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  34. İyi ki de bizim evde öyle şeyler olmuyor (≧▽≦)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 sene sonra burada 17 yaşımda olarak okumak garip geldi..

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^