29 Nisan 2016 Cuma

"Button Button"

Kapıda bir tıklama duyduklarında karı ve koca bir akşam üzeri evlerinde oturuyorlardı. Kapıyı açmaya gittiklerinde kapıda duran garip bir adam vardı. Pahalı, siyah bir takım elbise giyiyordu ve büyük bir evrak çantası vardı.

"Zamanınızdan birkaç dakika alabilir miyim acaba?" dedi.

Onun gezen bir satıcı olduğunu düşünerek onu içeri aldılar.

Adam çantasını mutfak masasına koydu ve bir şey çıkardı. Üstünde tek bir kırmızı düğme bulunan bir kutuydu. Kutuyu karı-kocaya verdi.

"Bugün şanslı gününüz." dedi sakin bir tonla "Aklınızın alamayacağı kadar zengin olma şansına sahipsiniz. Eğer bu düğmeye basarsanız, nakit olarak $1 milyon dolar kazanacaksınız. Tek bir sorun var. Tanımadığınız biri ölecek."

Bunu derken, adam çantasını açtı ve içindeki para destelerini gösterdi.

Ertesi gün kutuyu almak için döneceğini söyledi.

O gittikten sonra, karı-koca kutu hakkında konuştular. Saatlerce tartıştılar. Sonunda düğmeye basmaya karar verdiler.

Hiçbir şey olmadı.

Ertesi gün, adam geri geldi. Kutuyu aldı ve karşılık olarak onlara $1 milyon dolar verdi."

Tam gitmek üzereyken, koca sordu "Biri gerçekten öldü mü?"

"Elbette," diye cevap verdi adam "Dün gece oldu. Uzak bir yerde. Tanımadığın biri öldü."

Koca suçlu hissetti. Vicdanı onu yiyip bitiyordu.

"Son bir soru," dedi.

"Evet, ne bilmek istersin?" dedi adam.

"Kutuyla şimdi ne yapacaksın?"

Adam gülümsedi ve konuştu:

"Onu tanımadığın birine vereceğim."

32 yorum:

  1. Burdan Asla Kırmızı Butonlara Basmayın Ya Da Yabancıların Butonlarına Basmayın! Sonucunu Çıkarıyoruz =3

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Fazla bir şey sayılmaz ama hiç yoktan iyidir :D

      Sil
  3. Kìsìr döngü gibi ilerliyo ozaman,dimi?
    Ve çok güzel olmush. +-+
    CP AFTER CHUCKY! Bu gece uyku yok ozaman.(@-@')

    YanıtlaSil
  4. bunun filmi vardı tabi daha fantastik olaylar oluyordu onda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film değildi de bir TV serisi vardı, ordan esinlenilmiş :3

      Sil
    2. ismini hatırlamıyorum ama bir filmi vardı eminim hatta filmin sonunda (burası spoiler) adam karısını öldürüyodu

      Sil
    3. Araştırmak gerek de orjinal metnin üstünde tv dizisinden esinlendiği yazıyordu ._.

      Sil
  5. Paradox ya da kısır döngü gibi bir şey ama güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paradoksları severim o yüzden bulursam o tarz bir CP çevireceğim ._.

      Sil
  6. ben olsam basmazdım :D ölmeyecek olsam bile o parayı nerden buldu çalıntı mı hiç bilmediğime göre o parada zaten kötü bir şey olurdu *-* yine çeviri harika bu arada *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırsız para diyorsun yani :D
      Okuduğun için teşekkürler ^^

      Sil
  7. Kesinlike basardım sonuçta 1 milyon dolar boru değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ölürsen parayı cesedin mi harcayacak :D

      Sil
    2. Basdiktan sonra kendisimi oluyorki?!

      Sil
    3. Hayır kesin değil,belki evet belki hayır, ama orda bir ima var :3

      Sil
  8. Ben Basıp kutuyu saklayıp adam gelince kaybettim diyip ona vermem aptal değilim tanımadığım biri ölüyorsa adam kutuyu alıp başkasına verince ben ölücem heralde O_o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam açık açık doğaüstü ._.
      Ya yalanını anlarsa? :D

      Sil
  9. Adamı da tanımadıklarına göre adam da bi zaman sonra ölmez mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hayır Dostum adam doğa üstü
      bişey işte

      Sil
  10. Gercekten harika ceviri yapiyorsunuz ve sayfayi sik sik ziyaret ediyorum. Hikayelere bayiliyorum. Hiz kesmeden devam. Butun adminleri tebrik ediyorum
    (klavyem ingilizce oldugu icin bazi yerlere gereken harfi koyamadim:(

    YanıtlaSil
  11. Keshke bu hikayeler edebiyat kitaplarimizda olsa, belki ozaman cuma gunlerinin benim icin bi anlami olurdu @_@

    YanıtlaSil
  12. Bu Pasta Yenir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yersen başkaları okuyamaz -,-
      Sen bunu yeme ben sana pasta yaparım sonra :D

      Sil
  13. Ben yinede garip satıcılara kapıyı açıdan belki Ben Drowned in olduğu bu oyun satarlar bana

    YanıtlaSil
  14. Birçok şey öğrendim bunlardan en büyüğü Kırmızı butona asla basmamak *-*

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^