7 Kasım 2015 Cumartesi

"You're Late "

Okul çıkışı eve gelince masanın üzerindeki not gözüme takıldı. "Geç olmadan fırını kapat" yazıyordu. İçeri geçip salona göz attım, Annem bir yere gitmiş olmalıydı.

Üzerimi değiştirmek için odama geçtim. Kulağıma bir yerlere vurulduğuna dair sesler geliyordu. Üst komşunun çocukları yine kavga ediyordu anlaşılan.. Üzerimi değiştirdikten sonra tekrar bilgisayar başına geçtim.

Bir süre sonra şiddetlenen sesler şimdi kesilmişti. Saate baktığım zaman annemin notunu unuttuğumu fark ettim, Koşarak mutfağa gittim.

Buzdolabında bir not daha vardı. "Geç kaldığının farkında mısın?" Yutkunarak fırını açtım, annemin yanmış ve bükülmüş bedeni yere yığıldı. Korku ile çığlık attım.

Aklımda ise tek bir soru vardı. Katil geç kaldığımı nereden biliyordu?

Ç.N:
Rei'ye Facebook grubuna eklenmek için istek atmayı unutmayın ^.^

REİ SHİZUKA

17 yorum:

  1. Tüylerim diken diken oldu şerrefsizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorumlar görmek enerjimi düşürüyor, 'şerefsizim' gibi kelimeler kullanmak uygun değil. Yinede teşekkürler.

      Sil
  2. Salak. Beklenen son.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece çeviri yapıyorum, şikayetin varsa yazarına söyle.

      Sil
  3. Yazar görür diye yazmıştım :)

    YanıtlaSil
  4. Adama bak önüne annesinin olusu dusuyo tek dusundugu nasil anladigi 😀

    YanıtlaSil
  5. Değişik ama güzeldi

    YanıtlaSil
  6. Misa-chan ^^ Anaother'i çok severim...Herneyse..Hikaye ilginçti ama güzeldi :))

    YanıtlaSil
  7. what is the this book name ?

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^