18 Kasım 2015 Çarşamba

"Message's"

İlk mesaj akşam 19:30'da geldi. Gönderen kişi gizliydi ve bunu çok garip bulmuştum. Mesajda "Birazdan orada olurum." yazıyordu, biraz korkmuştum ama birinin beni işlettiğini düşündüm. Bu yüzden cevap vermedim.

İkinci mesaj 20:30 da geldi. Mesajda "Yaklaştım." yazıyordu.

Umursamadım.

Üçüncü mesaj 21:15'te geldi. "Dışarıdayım, Gel ve beni gör." yazıyordu.

Mesaja cevap veremeden dış kapının vurulma sesiyle olduğum yerde kaldım. Annem ve babam bir saatten önce dönmeyecekti.

Dördüncü mesaj 21:30'da geldi. Üzerime örttüğüm örtülerin altından telefonuma ulaşmak için elimi uzattım. Mesajı açtığımda ellerim titremeye başladı. Mesajda "Kapıyı Aç!" yazıyordu.

Kapının vurulma sesini duydum... Yatak odamın kapısının...

Ç.N:
Olaylar hızlı geçiyor kusura bakmayın, elimde değil. Kısa ve fazla Cp'ler mi yoksa uzun ve daha az mı iyi, sizce? ona göre Cp paylaşacağım. Facebook grubuna katılmak için Rei'yi eklemeniz yeterli, yani hala bilmeyen varsa.

Tıklayın. -> REİ SHİZUKA

12 yorum:

  1. kısa ve daha fazla cp olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) Düşünceni benim ile paylaştığın için teşekkürler.

      Sil
  2. Kısa cpler bencede daha iyi

    YanıtlaSil
  3. Kısa cpler bencede daha iyi

    YanıtlaSil
  4. Dünyanın en kısa korku hikayesi iki cümledir: Dünyada son kalan adam yalnız başına oturur ve kapı tıklanır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantıklı ve ürkütücü. Ya da ürkütmesi mantıklı *-*

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Kısa cp ler çok güzel oluyor ama bence uzun cp leri de arada bir paylaşmalısın. Mesela aynalı uzun bir cp vardı o çok güzeldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. +rep adam haklı ama onlarıda düşün bir yandan hergün cp çevirip bir yandan uzunmu çevirecek.

      Sil
  7. Güzel olmush,bunu sen mi yazdìn yoksa çevirdin mi?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba hangouts'a bakabilir misiniz acaba çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^