17 Eylül 2015 Perşembe

Laughing Jack

Ben James'in annesiyim. James çok tatlı ve iyidir, fakat arkadaş edinmeyi pek sevmez. O yüzden hep yalnızdır. Bir gün James evin bahçesinde oynarken biriyle konuştuğunu duydum. Mutfağın penceresinden ona baktığımda, yanında kimse yoktu. O kadar kendi kendine konuşuyordu. Oğlumun yanına gittim. "James, kimle konuşuyorsun ?" diye sordum. "Ben.. hayali arkadaşım ile. Neden sordun ki?" dedi. "Neyse haydi içeri gel uyuyacaksın." James'i yatağına yatırdım. Ve yatak odama gidip, uyumaya başladım. Çok berbat bir rüya gördüm. Rüyamda; bir lunaparktaydım. Her şey siyah beyaz gözüküyordu. Lunaparktaki sakat çocuklar beni ürkütüyordu. Çocuklar beni bacaklarımdan ve kollarımdan tırmalayıp duruyordu. Ve berbat bir gülme sesi.. Uyandığımda hala geceydi. James'in oyuncakları çekmecemin üzerinde duruyordu. O oyuncakları James'in koyduğunu düşünüp, odasına gittim. Ama odasına girdiğimde James hala uyuyordu. Onu hafifçe dürterek uyandırdım. "James, bu oyuncakları sen mi koydun benim odama ?". Diye sordum. "Hayır. Ben koymadım Gülen/Laughing Jack koymuş." Dedi. Fazla üzerine gitmedim. "Peki tamam sen uyumaya devam et bebeğim."

Ertesi sabah James bahçeye çıkmıştı. James'in elinde şekerler vardı. İlk, komşumuz falan vermiştir diye düşündüm. Ama sormalıydım.
-James, o şekerleri sana kim verdi ?

-Gülen\Laughing Jack verdi.

-James bana derhal doğru cevap ver. Onları sana kim verdi!!!

-Ama anne ben gerçekten..

-Tamam James.

James aslında bana hiç yalan söylemez. Neden sorularıma doğru cevap vermiyor ki ?. Neyse. Gece oldu. James'in bu garip hareketleri ardından onu gözetim altında tutmam gerekirdi. Mutfaktan sesler geldi. Ben korkuyla uyandım. Hemen koşarak aşağı indim. Evin köpeği Fido öldürülmüştü. Midesi kesilmişti, organları gözüküyordu ve James'in yediği şekerler vardı. Kendimden geçmiştim o görüntüye. Fakat James'in odasından çıkan ses gelene kadar. Oğluma bir şey olmasından korktum ve hemen çekmeceden bir bıçak alıp yatak odasına çıktım. Oda darmadağınıktı. Çekmeceler biri tarafından tekmelenmiş, kırılıp dökülmüştü. James odanın bir kenarında ağlıyordu. Hemen James'i kucağıma alıp komşumuzun evine koştum. Oradan hemen polisi aradım. Polis kısa sürede evin etrafını sardı. Ama ortada görünen bir şey yoktu. Bir ölü köpek ve darmadağınık bir oda.
Sonra ki gece James'in eski bebek monitörünü odasına kurdum. James'in odasına bir şey gelirse onu görebileceğim. James odasında yatmaya pek niyetli değil gibiydi. Ama ona söz verdim bir şey olmayacağı konusunda. Sonra yatak odama gittim. Tam uyuyacaktım, monitörden ses gelmeye başladı. Bir an ürktüm. Ses radyo gibiydi. Ondan sonra rüyam da gördüğüm o berbat gülme sesini duydum. Hemen yastığımın altındaki bıçağı kapıp, James'in odasına koştum. İlk başta ışık açılmadı. Sonra James'in gece lambası açıldı ve gördüğüm görüntüye şok oldum. James'in bedeni duvara çivilenmişti. Organları sarkıyordu bedeninden. Her tarafı kesilmişti. Gözleri parçalanmıştı. Ama odadan bir inilti geldi. James yaşıyordu, evet. Onu kurtarmalıydım. Ve lanet olası oda da gözüktü. O Gülen\Laughing Jack'ti. Beyaz teni, beyaz ve siyah çizgili çorapları ve de o iğrenç uzun saçları.. Durmadan sırıtıyordu. Ondan nefret ettim. James'e döndü ve büyük bir kahkaha attı. Ona bıçağı sapladım. Onu öldürmüştüm. Ama.. o siyah bir sis ile gözden kayboldu. O bıçak James'in kalbine gelmişti. Kanı yüzüme fışkırdı. Kendime inanamıyorum. B ben oğlumu öl-dürdüm. Kısa sürede polisler evin etrafını sardı. Ben mahvoldum...

Ç.N: 
Türkiye'de olsa şeker bayramında katillikte master yapacak..



43 yorum:

  1. Bu cidden çok güzelmiş,sırıtan jack ha :D hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler,
      Sırıtan Jack :3 güzelmiş :D

      Sil
    2. Bu siteyi çok seviyorum.Creepypastayı severim.

      Sil
  2. İlk Yorum :D Güzel CPymiş :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :3

      Sil
    2. ölceksiniz 13 ocakta 2nizde beni rüyalarınızda görceksiniz siyah saçlı ve gözü sarı olan birini o günden sonra beni hep görceksiniz

      Sil
  3. En az sevdiğim pastadır kendisi. Okuduktan sonra 3-4 gece üst üste rüyama girmişti. Ama güzel çevirmişsin ^-^ Benim okuduğum sitenin çevirisi pek iyi değildi...

    YanıtlaSil
  4. http://www.creepypasta.com/will-you-play-with-me/ bunun çevirisi bu sitede yok mu yoksa ben mi bulamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, o site de yok. Ya da ben de bulamadım.

      Sil
    2. Yok sanırım o_O
      Ya da benim beynim çürüdü :D

      Sil
  5. Bu daha önce burada yazılmamış mıydı

    YanıtlaSil
  6. Woa, güzel çeviri eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
  7. Daha kötü bir sitede okumuştum, açıkçası düzgün çevirisini okumak iyi oldu :D
    Neyse güzel çeviri, ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Amacı neymiş peki gülen Jack dayımızın ??

    YanıtlaSil
  10. he işte dedğim karater buydu ama hikayenin böyle olmasıı beklemiyodum ama ve benim gördüğüm resimlerde yanında kız ile bir oğlanda vardı her neyse çevirdiğin için saol harika olmuş başta o kadar senpati duymamıştım ama şu resimde tatlı gözüktüğü için sevdim baya hoş bir karaktere benziyo ama böyle hikayelerde hayali arkadaş çocuk hariç diğer kişileri öldürmezmi ama olsun vaybe bi yorumda amma çok ama klandım ama bişey olmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir şey bekliyordun ki ? O.o Beğenmene sevindim doğrusu, Teşekkürler :3

      Sil
    2. Evet o gördüğün fotodaki çocuk un gagası givi bisi vardı dimi sırıtan jack in yanındaki kız da onun sevgilisi jack in tıpa-tıp aynısı ama kız versiyonu ama o gördüğün oğlana kızın adını unuttum bende bakıp tekrar yorum yazarım

      Sil
    3. Sanırım bahsettiğin o kız Laughing Jill *-*

      Sil
  11. En sevdiğim !!!!!!!!! :DDD

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. yazar yorumumu silem ya jeff the killer gibi duruo özenmiş ama jeften iyi dil bunn benceler süper

    YanıtlaSil
  14. Öf James in annesine üzüldüm :'( ağladım

    YanıtlaSil
  15. Öf James in annesine üzüldüm :'( ağladım

    YanıtlaSil
  16. Laughing jacki öldüreceyim.imza-Dilluminati(anti illuminati)

    YanıtlaSil
  17. Bu hiayeyi anlatan babadır. James ailesi fakirdir ayrıca jamesin annesi zaten eskiden ölmüştür. Tam sonu jamesin babasının akıl hastası olduğuna karar verilir ve akıl hastanesine getirilir. Jamesin babası jack in melodisini hep duyar. Jack ise ölmez. Jack bıçak silah vb gibi seylerle ölmez

    YanıtlaSil
  18. Ayrıca jackın sevgilisi yoktur. Onlar sadece kız versiyonları yada resimler eğlencesine yapılmıştır. Asılı jack bahki dir

    YanıtlaSil
  19. Bu arada yorumları okudum hepiniz cahil siniz jack hakkında hiç bişey bilmiyosunuz . Ezikler

    YanıtlaSil
  20. Laughing jack'i hep seviyorum hep 1 numaralı favorim olarak kalacak. ~~o güldükçe sen ölmeyi dileyeceksin~~

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^