10 Eylül 2015 Perşembe

"Nurses"



"Sıradaki!" Diye bağırdı fotoğrafçı adam. Fotoğrafı çekilen çocuk sınıfına giderken sıradaki kameranın önüne geçip gülümsedi. Böylece sıra ilerlemeye devam ediyordu. 15-16 yaşlarındaki çocukların fotoğrafı çekiliyor, kimi gülümsüyor, kimi ifadesizce duruyordu.
Sıra sonunda Sally'e geldiğinde Sally gülümsedi, sonra sınıfına gitmek için dışarı çıktı. Koridorların boş olduğunu gördüğünde içini bir telaş kapladı.

Sınıfının kapısını açtığında oranın bir sınıf değil, ilaçlarla dolu bir oda olduğunu gördü. Ne olduğunu anlamaya çalışarak etrafında döndü, bir kadının yaklaştığını görünce rahatladı. Dersine girmeyen bir öğretmen olmalıydı.
"Sınıfım buradaydı ama-" Kadın onu dinlemeden cebinden bir iğne çıkarttı. Sally çığlık atıp koşmaya başladı. Neler dönüyordu?

Hızla merdivenlerden yukarı çıktı. En üst kata geldiğinde kendini nefes nefese tuvalette bir kabine kilitledi. Ne olduğunu bilmiyordu, sadece kaçması ve kurtulması gerektiğinden emindi. Telefonuyla annesini aramak için elini cebine attı. Ama telefon nasılsa orada değildi.

Burada daha fazla kalamazdı. Kaçmalıydı. Yavaş adımlarla tuvaletten çıktı ve sağına soluna bakındı. Kimse olmadığını görünce rahat bir nefes alıp merdivenlere yöneldi. O anda koluna saplanan iğnenin acısıyla tiz bir çığlık attı. Saniyeler içinde bilincini kaybetti. Hemşireler aralarında konuşuyorlardı,
"En çok uğraştıran hastalardan biri."

Ç.N:
Bu Cp  Fulya Taylor Woods tarafından yazılmıştır ^_^
Bir de gençler, hala bilmeyen varsa diye söylüyorum da ben erkek değilim :D Ama bana istediğiniz gibi hitap edebilirsiniz, şahsen cinsiyet konusunu pek takmam :3

26 yorum:

  1. Güzeldi ama sanki olaylar biraz fazla hızlı mı gelişti ne?

    YanıtlaSil
  2. Kısa cp hojdur ama uzun cp istiyorum mesela jane in hikayesini çevirebilirsin ama onu okuyana kadar anam ağladı -_-

    YanıtlaSil
  3. Kısa ve güzel olmuş açıkçası ^-^

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş kısa ama yinede güzel bir CP ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Kısa olmuş da olabilir tabi, yine de beğendiyseniz sevindim :D
    Bence Jane'in hikayesini çevirmelisiniz,internette doğru düzgün çevirisi yok maalesef ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jane'in hikayesini çevirmem için birleşip arkamdan plan yapıp bana baskı uyguluyorsunuz değil mi T_T

      Sil
    2. Plan yok ama amaca ulaşıyoruz sanırım :D Jane'i ben de pek sevmiyorum ama cp'sini merak ediyorum :d

      Sil
    3. Hiç de ulaşmıyorsunuz amaca -_-
      Kaçırıp işkence ederseniz belki :D :D

      Sil
  6. Sonra diyolar ki iğneden korkmayın.Pehh.

    YanıtlaSil
  7. Jane neymiş çok merak ettim çevirirsen okumak isterim korkuyu seven kardeşlerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen sadece ufak bir merak ısrar etmek istemem sadece bir cp jane ilgili (Ö) evet buda benim: )

      Sil
  8. Kısa ve hoş ^-^ bu arada benim kendi cp hikayelerimi yazdığım bir kitabım var bitince de bastırıcam cp ile çok ilgileniyorum istersen ortak çalışabiliriz ♡-♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bana hitaben söylediysen belirtmeliyim ki yayın evleri çeviri kabul etmiyor ._.

      Sil
  9. Abi sen kızmısın ?

    YanıtlaSil
  10. Kısa ve güzel .-.

    YanıtlaSil
  11. hayatımın şokunu yaşadım NASIL YAV!? 3 aydır erkek diye biliyodum seni

    YanıtlaSil
  12. Harikaydı ☺️ belirtmek isterim ki birkaç gündür sitenizi ziyaret ediyorum. Çeviriler , samimiyet her şey oldukça güzel.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^