16 Ekim 2020 Cuma

Duyuru

Selamlar!

Ben Rei Shizuka, blogun hayalet admini. Yeni olanlar ve beni hiç görmemiş olanlar için kendimi tanıtayım istedim.

Beni hatırlayanlara da el sallıyorum :3

Neyse, direk konuya geçeyim ben.

Sanırım anasayfada duyuru olarak paylaşmadığım sürece pek görünmüyor, o yüzden çevirmen alımı ile ilgili bir duyuru yapmak istedim.

Sanılanın aksine çevirmen alımı belli dönemlerde olmuyor, isteyen ve düzgün çeviriler yapabilen herkes istediği zaman ulaşıp bu isteğini bana bildirebilir ^_^

İster iletişim formu üzerinden, ister de aşağıda verdiğim mail adresimden bana ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda chatango üzerinden özel mesaj da atabilirsiniz.

Sanırım daha fazla uzatmasam iyi olacak~ Kendinize dikkat edin ve maske takmayı unutmayın ^.^

Mail adresim: sorciere.rachel@gmail.com

Chatango kullanıcı adım: ShizukaRei

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^