6 Temmuz 2017 Perşembe

Duyuru

Selamlar~

Evet biliyorum uzun süre herhangi bir CP paylaşılmadı ve bu baya sinir bozucu, çünkü uzun süre beklemenin nasıl olduğunu biliyorum. O yüzden şimdi en azından kendim adına yapmam gereken bir duyuru olacak.

Baştan söylüyorum bunun diğer çevirmenlere ve bloga fazla bir etkisi olmayacak.

Sorun şu ki; ben bu Blog işine başladığımda, yani ilk çevirimi yaptığımda işin bu noktaya gelmesini beklemiyordum. Hatta 2 ve 3. çeviriyi yaparken de ihtimal vermiyordum. Sonra bu noktaya geldi, biraz hazırlıksız yakalandım ama devam ettim. Okuyucularıma kısa aralıklarla bir şey sunmam  gerektiğini bildiğim için istemediğim zamanlarda bile çeviriye devam ettim. Yorgunken, gözlerim acıyorken, işim varken...vesaire. Çevirileri tek oturuşta bitirme takıntım olduğu için biraz zor oluyordu ama o kadar da büyük bir sorun değildi.

Şimdi Blog açılalı 3 yıl falan oldu ve 250'yi geçik CP eklendi. Sayfa büyüdü, sorumluluk arttı. Sorumluluklarım konusunda sorunum yok, ancak sanırım biraz yoruldum. Bir işi yapmak zorunluluk halini alınca insan ondan zevk alamıyor. Benim burayı açmamdaki orijinal amaç kendi eğlencemdi, çünkü blogların popülerite seviyesinin fazla olmadığını biliyordum ve bu noktaya gelmeyeceğini düşünüp durdum. Ama işte geldi.

Bütün bunların özeti olarak söylemem gereken şey; bir süreliğine aranızdan ayrılıyorum.

Ancak hala admin olarak buralarda olacağım, bana yöneltilen yorumlar ve eski çevirilerime yapılan yorumlara cevap veriyor olacağım. Ve bir gün kendimi daha iyi hissettiğimde belki devam edebilirim.

Küçük bir not da; elbette bu işi bırakmanın tek sebebi hissettiğim zorunluluk yüzünden zevk alamıyor olmam değil, özel hayatımla alakalı sebepler de var ama tabi onlar burda tartışılmaz :3

Neyse, ek olarak:
Bloga çevirmen olmak isteyen varsa aranızda bana ulaşsın Gmail adresimden (sorciere.rachel@gmail.com)
Aranan özellikler ne diye soranlara vereceğim tek bir cevap var; çevirdiğiniz metin Google Translate'ten çıkmış gibi görünmesin yeterli ^_^

-REİ SHİZUKA

19 yorum:

  1. Umarım geri dönersin. İngilizcem iyi madem CP gelmiyor şu kayıt olayına bir bakayım boş vakitlerimde CP çevireyim bende.

    YanıtlaSil
  2. Duyuru için teşekkürler ^-^
    İngilizcem iyi olsaydı çevirmek isterdim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabrın için ben teşekkür ederim ^.^
      Güzel dileğin yeterli :3

      Sil
  3. reiiii ^-^nolcak len beklerük biz sdfgh (herkesşn adına konuşmıyım ama ) heheheeğ bu arada özel hayatınla ilgili olan sorun her neyse umarım düzelir ^^ :3

    YanıtlaSil
  4. üzdü tamda youtub da bir korku hikayesinin altına yaptığın yoruma öldün mü diye soracaktım :( bu zamana kadar yaptığın çeviriler için teşekkürler umarım geri dönersin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölmedim henüz :D
      Ve çevirilerimi okuduğun için teşekkürler ^o^

      Sil
  5. Maillerine bakmayı unutma madem Rei

    YanıtlaSil
  6. Öldün sandık rei.

    YanıtlaSil
  7. Umarım sorunun her neyse bir an önce son bulur ve zihnini dinlendirip mutlu olmaya zaman ayırırsın♡.Zaten sıklıkla çeviri paylaşmak zahmetli bir iş olmalı. Ve dilerim birkaç kişi çevirmen olmaya gönüllü olur. Bu sayede blog da okuyucu kaybetmez.
    Seni mutlu edecek bir şeyler bulabilmen dileğiyle ♡
    -Sofy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim ^o^
      Ve çevirmenlik istekleri hala geliyor, umudum blogun boş kalmaması yönünde :3

      Sil
  8. rei dostum seni çok özledim ne zaman dönmeyi düşünüyorsun ?

    YanıtlaSil
  9. rei özledik seni geri dön yüce amdin

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^