9 Ocak 2016 Cumartesi

"White Death"

Şu an bilgisayarımın önünde düşünemeyecek kadar korkmuş bir şekilde oturuyorum. Her an son anım olabilir. Arkadaşım da benimle, ve hayatımın tehlikede olmasının tek nedeni de o. İlk başta mantıklı gelmeyebilir, ama açıklamama izin verin.

Her şey bugün erken saatlerde başladı, arkadaşlarımdan biri evime dalıp kapıyı arkasından çarparak kapattığında. Gözleri korkuyla açılmıştı ve sırtı kapıya yaslanmış bir şekilde derin nefesler alarak duruyordu. Ona ne olduğunu sordum ve bana bu hikayeyi anlattı:

Ailesi Meksika'da olduğu için geçtiğimiz yıl boyunca teyzesiyle yaşıyordu. Ailesi Güney Meksika'da küçük bir hastanede görevlerini yapıyorlardı. Önceki gece kirli bir adam hastanenin girişini sendeleyerek geçmişti. İspanyolca bağırıyordu ve dehşetten aklını yitirmişti.

Onu bir sandalyete götürüp oturmasına izin vermişlerdi. Nefesini düzene soktuğunda, bozuk bir İngilizce ile hikayesini anlatmaya başlamış. Kız kardeşinin "La Muerto Blanco" denen bir şey tarafından öldürüldüğünü iddia ediyormuş. Onun için geleceğini söyleyip durmuş.

Şaşırmış bir şekilde Muerto Blanco'nun kim ya da ne olduğunu sormuşlar. Yüzünde derin bir korku ile La Muerto Blanco'nun Beyaz Ölüm olduğunu söylemiş. Yıllar önce ölmüş küçük bir kızın ruhuymuş. Kızın kendi elleri ile, yalnız ve sevgisiz bir şekilde öldüğünü söylemiş. Hayattan o kadar nefret ediyormuş ki dünyada onun varlığına  işaret eden her şeyi silmek istemiş. İsteği onunla ilgili her bir anıyı silmesini isteyecek kadar büyükmüş, bu yüzden onun varlığını bilen insanları öldürmek üzere intikam ruhu olarak geri dönmüş.

"O bir kız, ama kız değil," demiş adam. "Ölü değil, ama canlı da değil. Soğuk, kan ağlayan siyah gözleri var. Bir santim kıpırdamıyor gibi görünerek yürüyor. Kurbanlarını vahşi bir hayvan gibi izliyor, nehir kenarlarında, vadilerde onları eve kadar takip ediyor. Kapınızı kendini belli etmek için tıklayana kadar sizi takip ettiğinden haberiniz olmuyor. Deriniz için bir kez tıklar, kendi çürüyen derisine dikmek için. Saçınız için 2 kez tıklar, onları dişlerinin arasında gıcırdatmak için. Kalbiniz için 3 kez tıklar, göğsünüzden sökmek için. Dişiniz için 5 kez tıklar, cilalayıp bir kutuda saklamak için. Gözleriniz için 6 kez tıklar, teker teker koparmak için. Ruhunuz için 7 kez tıklar, tamamını yutmak için. Nereye giderseniz gidin, Beyaz Ölüm sizi takip edecek ve onun korkunç tıklamasını kapıda duyacaksınız. Kaçmayı deneyebilirsiniz, ama o yaşayan her ölümlüden hızlı. Eğer kapınıza tıklarkan evden kaçarsanız, nereye giderseniz gidin sizi takip edecek."

Kormuş adam kız kardeşini bu şeyin öldürdüğüne eminmiş. Polise Beyaz Ölümden bahsetmeyi denemiş ancak polisler bunun yaşlı kadın hikayesi olduğunu söyleyip ciddiye almamışlar. Sonra rahibe söylemeye çalışmış, ancak rahip kilisenin kapısını hemen yüzüne çarparak onu reddetmiş. Rahip Beyaz Ölümün onu takip ettiğini görüp olaya karışmak istememiş.

Korkmuş adam başını ellerinin arasına alarak Beyaz Ölümün başkasına ondan bahsedene kadar sizi takip ettiğini söylemiş. Daha sonra darbeyi indirirmiş. Sizi öldürüp, ondan bahsettiğiniz kişinin peşine düşermiş.

Hikayesini bitirdikten sonra yaşlı adam hastanenin park alanından bir araba çalmış ve gecenin içinde kaybolmuş.

Açık olarak, arkadaşımın annesi ve babası hemen teyzesini aramış ve karşılaştıkları garip adamdan bahsetmiş. Ona Beyaz Ölüm hakkında bir şey duyup duymadığını sormuşlar. Teyzesi duymadığını söylemiş, ve ona adamın onlara anlattığı hikayeyi anlatmışlar.

Akşamın ilerleyen saatlerinde teyzesine bir telefon gelmiş. Arayan Meksika polisiymiş, arkadaşımın anne babası hastanenin dışında ölü bulunmuş. Parçalara bölünmüşler.

Arkadaşımın teyzesi kötü haberi vermek için hemen arkadaşımı aramış. Ağlarken ne olduğunu anlayamadığını söylemiş. Teyzesi bütün hikayeyi ona anlatmış, ailesi ölmeden birkaç saat önce hastaneye gelen adamdan bahsetmiş. Adamın, anne babasına Beyaz Ölüm gibi bir şey hakkında rahatsız edici bir hikaye anlattığını da eklemiş.

Telefonu kapattığında ne olduğunu anlamaya çalışıyormuş. Ona gerçek gibi gelmemiş. Okuldan sonra eve vardığında, teyzesinin evinin ön kapısının açık olduğunu fark etmiş. İçeride mutfağa doğru ilerleyen kan izleri varmış. Mutfak zemininde ise teyzesinin cesedi. Uzuvları teker teker koparılmış bir şekilde.

Evden kaçmış ve ardına bile bakmadan şehrin karşı tarafına geçip benim evime ulaşana kadar koşmuş. Bana bu hikayeyi anlattığında inanamamıştım. Tek bir gün arayla annesi, babası ve teyzesi öldürülmüştü. Hepsi çok yapmacık görünüyordu.

Ama daha tek bir kelime bile edemeden arkadaşım ve ben dehşete kapılmış bir şekilde kapıdan gelen tıklama sesini duyduk.

Yaklaşık 1 saattir kapının önünde duruyoruz, ikimiz de açmak istemiyoruz. Tıklama hala devam ediyor, sesi gittikçe yükseliyor. Asla pes etmez. Asla bırakmaz. La Muerto Blanco durdurulamaz. Bence bizi korkutmak istiyor, arkadaşımı ve beni. Bence birbirimizi suçlamamızı istiyor. Ve ben suçluyorum-arkadaşımı. Hepsi onun suçu. Ondan hiç bahsetmemeliydi.

Burda evimde, arkadaşımın yanında otururken ikimiz de iğrenç tıklamanın gittikçe daha gürültülü bir hale gelmesini dinliyoruz. Bir çok şeyi diliyorum. Arkadaşımı benim evime ulaşmadan önce öldürmüş olmasını diliyorum. Eğer bana ondan bahsedemeseydi, şu an tehlikede olmazdım. Onunla tanıştığım için üzgünüm.

Senin için de üzgünüm. Bunu sana okuttuğum için üzgünüm. Sana Beyaz Ölümden bahsettiğim için üzgünüm. Çünkü artık onun varlığını biliyorsun, şimdi senin için gelecek...


132 yorum:

  1. son cumlelerı okudugumda urktum O__O okumasamıydım acaba -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç :D
      Sana da bulaştı

      Sil
    2. Sanada bulaştı :D

      Sil
    3. Rei shizuka hayranınım yabancımısın? Ben fransızım

      Sil
    4. Yabancı değilim ben :D
      Türk'üm ^^

      Sil
    5. Hepimiz ölcez ama zamanı gelince yada normal bi şekilde deil -_-

      Sil
    6. Neden böyle düşünüyorsun? ._.

      Sil
    7. dostum beyaz ölüm diye bişey yok :)

      Sil
    8. Sen bir ölüsün dostum.Yalnız ve soğuk bir ÖLÜ.

      Sil
    9. İlginç ilerliyor ._.

      Sil
    10. Ölümün kendi ellerinde bir oyuncak olduğunu unutmamalısın herkes ölümü elinde tutabilir önemli olan ona hükmetmek.He lives in reigns and conquers the world.

      Sil
    11. Ya merak etmeyin kimseye bişi olmayacak gerçek deil zaqsdfj,3p54.sd

      Sil
  2. :D abı bırı bzım zılı calıo napcm :-O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde bıcak bısı yok sadece kasık var bıde pıpet hangı ınsan evde sadece bu ıkısını koyar kı hele annem eve gelsın X(

      Sil
    2. Kaşıkla yapılacak şeyler :
      1. Bayıltabilir
      2. gozunu cıkartır
      3. eritip kılıc yapar
      4. bayıltıktan sonra gotune ..... ve icinde dondurur bagırsakları kasıka bluasır ve cıkarıp yersin
      Pipetle yapabilecegin seyler
      1.bogazını delip gırtlagını cekeilirsin
      2. ucabilirsin ama birden fazla gereklli

      Sil
    3. Uçmak ne la weekerwpoektpoerktgoperjtkwt4f3e

      Sil
    4. kaşıkla pipeti evrim geçirtip bazuka yapabilirsin :D

      Sil
  3. Ben bir videoda bunla ilgili bir ses kaydı duymuştum. Adam ses kaydını ağlayarak beyaz ölümden bahsediyordum. Aynı hikayedeki gibi ağlamasından pek bişey anlaşılmıyordu. Tabi ben o zamanlar o videoyu izlerken pek bişey anlamamıştım. Ama şimdi bu hikayeyi okuduğumda daha iyi anlıyorum. Videonun ismini tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım videonun ismi şöyleydi: en korkunç 10 ses kaydı. Şu anda gerçek midir değil midir diye düşünüyorum ve biraz ürperiyorum yaa.:-S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O___O aynn vıdeoları var yenı kesfedıom bnde

      Sil
    2. nina the kıller ı cevirebilirmisin?

      Sil
    3. Nina The Killer'i wattpad de bulabilirsin

      Sil
  4. Ben bir keresinde bunla ilgili bir video izlemiştim. Video bir ses kaydıyla ilgiliydi. Ses kaydında adam beyaz ölümden bahsediyordu. Videoda da hikayedeki gibi ağlamasından pek bir şey anlaşılmıyordu. Videoda tek şu cümlesini anlayabildim: "beyaz ölüm benim için geliyor." Tek bu kısmı anlaşılıyordu. Sonra ses kaydı kesildi. Bu anlattığım ses kaydı tamamen gerçek. Videonun ismini tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım videonun ismi şöyleydi : en korkunç 10 ses kaydı. Şimdi bu hikaye gerçek midir yoksa değil midir diye düşünüyorum ve biraz korkuyorum yaa. :-S

    YanıtlaSil
  5. Pardon iki kez yazdım çünkü ilk baktığımda yorumunu göremedim :))

    YanıtlaSil
  6. Hımm Demek Öyle Gelir Mi Ki Gelirse İçsin Çayımızı ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana dedi ki, çayı değil kanını içmek istiyormuş :D

      Sil
    2. rei her gecen gun daha bı korkuyom senden -,- :D

      Sil
    3. !Yaşasın se- Rei yapma bunu *-*

      Sil
    4. Fazla harikayım :D :D

      Sil
    5. Bana geldi çay sevmiyomuş. Meksikalıymış acı seviyo diye çiğköfte yoğurdum. Aslında iyi kız be. Sadece yalnız ya öldürdükleri kendi gibi bişi olur arkadaş olurlar diye cinayet işliyomuş. Olmıycak kızım öyle bişey. Manyak mısın sen. Yaşarken arkadaş olsan bişey olmaz dedim. Haklısın ya falan dedi katillikten vazgeçti sonra.

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. Blogunu uzun zamandır takip ediyorum.Ve senden nefret ediyorum saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu takip ettiğin için teşekkürler benden nefret etmen umrumda değil ama en azından ben senin umrundayım .-.

      Sil
    2. Umurumda bile değilsin sadece senden nefret ediyorum tıpkı senin gibi sen benden ben senden nefret ediyorum umarım karşıma çıkarsın lanet edirneli.

      Sil
    3. Umrunda olmayan birinden nefret edemezsin :D
      Ama sanırım kim olduğunu tahmin ediyorum ;)
      Karşına çıkacağım sanırım ^^ Sadece 2017 yılına kadar yaşarsan benimle iletişime geç, karşına seve seve çıkarım :3

      Sil
    4. Um...Çok zekisin be

      Sil
    5. kesin reelden tanıyo *-* 2017 ne alaka ben de anladım ama rei senden korkmaya başladım öldürcek misin gereçkten (öyle bi durum olursa video çek beklerm sdghjk)

      Sil
    6. Kendini açığa verdi de biraz ._.

      Sil
    7. 2017 geldi geçio gg

      Sil
    8. Benden nefret eden şahıs ödleklik ettiği için VS atamadık ._.

      Sil
  8. Vayyy be *-* her zaman favori cp'lerim senin çevirdiklerin Rei,Jane the killer dışında (çünkü onu sen çevirmedin) ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ya *-*

      Sil
    2. Sen iyi bir çevirmenin Rei vallaha fırsatım ama bir şey soracağım: "Beyaz Ölüm" Herkese bulaşıyorsa sen nasıl yaşıyorsun???

      Sil
    3. Beyaz Ölüm'ün bile hikayesini yayacak bir insana ihtiyacı var ;)

      Sil
  9. Daha korkunc olanları yokmu ben bunun gibileri 8 yaşındayken dinliyerek uyurdum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yazıyı okuyarak korkman senin hayal gücüne ve kendini hikayeye sokabilme yeteneğine bağlıdır :3
      Yani okumak için okumak yerine yazılanları ve kelimelerin gücünü hisset *-*

      Sil
  10. Gittikçe sana aşık oluyorum *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım hikaye ile konuşuyor? *-*

      Sil
    2. White Death'e aşık olmuş olması için intihar etmeyi istemesi gerek :D

      Sil
  11. Şu an dua ediyorum inşallah kapı çalmaz ☹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla kurban olduğu için beklemen gerek ama gelecektir :s

      Sil
  12. Abi az önce kapım çalıyordu 2 kere çaldı bende saçım için geldiğini zannettim birde baktım kapıcıymış. ._.

    YanıtlaSil
  13. Gelsin **ına bile koyacam...

    YanıtlaSil
  14. Ya bunlar gercekmi okulda arkadaşla okuduk ben eve girememe artık ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telaş yapmazsan sorun olmaz *-*
      Gerçek mi bilmem ama gerçeklerden etkilenenler var :D

      Sil
  15. lan o çakma hayalet buraya gelsin bende cübbeli ahmet hocayı çağırıp onu imana getiririm lan bu hayalet buraya gelsin"ALLAHUAKBAR" diye bağırıp götüne pervane takar öbür tarafa gider lan XD

    YanıtlaSil
  16. gerçek olsaydı kapıyı kilitler ölene kadar açmazdım arkadaşıma para verip bana yemek almasını sölerdim tabi hikayeyi sölemeden veya neden çıkmadığımı

    YanıtlaSil
  17. Ah, hayır olamaz. Proxy dövmeme baktım tekrar. Neden?!

    YanıtlaSil
  18. *-* yey jane gelcek *-* yey *-* o gelmeden önce mutluluktan ölebilirim *-*

    YanıtlaSil
  19. Girdirmezler bunu binaya hele karsi komşumuz bunu kapının önünde görse ayakta laflatır. Yiyorsa bir daha gelsin. Valla bu sefer Güne müne çağırır bunu. Kurtulamaz.

    YanıtlaSil
  20. Resimdeki kız güzelmiş :) :)

    YanıtlaSil
  21. Sondaki resim tüm etkiyi bozdu.. ._.

    YanıtlaSil
  22. Kapıyı asla açmazsak,her cam pencere kapalı olursa?

    YanıtlaSil
  23. Kapıyı asla açmazsak,her cam pencere kapalı olursa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eninde sonunda açmak zorunda kalırsın ._.
      Yemek stoğun tükenir, sağlık sorunun çıkar, deprem olabilir, tsunami,sel...

      Sil
    2. Aga bu hayalet , ise neden kapı kullanıyor ??
      Amacı ney yani ben olsam 'na evde ölecem öyle bekle aq huuru 'diye kapıya seslenirdim XD

      Sil
    3. Hayaletlerin bile prensipleri var sen düşün artık ._.

      Sil
  24. Az önce kapıyı biri iki kez tıkladı. Evdeki herkes duydu ve bana kapıyı açmamı söylediler. Kapıya gidip açınca kimseyi göremedim. İçeri girip kimsenin olmadığını söyledim. Herkes yan evlerden birinindir deyip boşverdi. Ama bi de bana sorsunlar!!

    YanıtlaSil
  25. K๏гкtย๓ ค๓ค รєש๔เ๓ :3

    YanıtlaSil
  26. Bu kıza asık oldum galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden CP'lerde kadın fotoğrafı kullanmayı bıraktım :|

      Sil
  27. O buraya gelsin ona besmele çektirtirim 😄

    YanıtlaSil
  28. elveda uyku... merhaba uykusuz geceler... :S T-T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın uykusuz geceler *_*

      Sil
    2. Uykusuz geceler yaşasın!(hiç uyumadı)Sonraki gün anneanneme gidince dört saat salona getireceği çayı tutarken uyumak batsın!!
      (Bunu yaptı) adım fatih sakli yazarsa internet sorunundan normalde moonfire canan

      Sil
  29. arkama baktığımda ise pencereden beyaz sokak lambasını gördüm...
    ve türkiye de niye psikopat yok! #:-S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de psikopat var, sadece kendilerini saklayacak kadar zekiler :3

      Sil
  30. Eski sevgilime benziyor :d

    YanıtlaSil
  31. Gunumun bilmem kacini CP ' de geciriyorum Allah im kafayi yedim sanirim bu hikayeler ah ah beni nelere yol actiriyor be :D harika oldum bir an okudum

    YanıtlaSil
  32. Bunu sonlarına okurken kapı çalmasıyla çığlık attım, ablam şunu aç dedi gidip korkuyla açtım zaten ölmek istiyordum rüyamda bile gördüm ya, neyse açtım ama merdivenlerden ses geldi bi baktım anammış anama dedim ki 'bütün aksiyonu kaçırdın ana'

    YanıtlaSil
  33. Kıza resmen aşık oldum lütfen bunun gerçek olduğunu söyleyin! Bir an önce kapımın çalmasını ve beni de yanına almasını istiyorum. Gözlerim, derim, saçlarım hiç önemli değil onu ne olursa olsun bekliyorum

    YanıtlaSil
  34. Hava çok sıcak ve sen güzelsin

    YanıtlaSil
  35. Geldi ve yanıma oturdu (lütfen

    YanıtlaSil
  36. la bide beyaz ölümün kamerası olsa dünyayı geziyorumdan daha hızlı dünyayı gezer ve bi tane kaçak kanal açsa çok güzel olurdu

    YanıtlaSil
  37. Daha hikayenin başında iken hikayenin sonunu tahmin etmiştim çünkü hikayeyi kim bilirse o da ölür demiştiniz ve bizde tam bu sırada hikayeyi okuyorduk yani yarın bedava helva dağtılıcak hepinizi cenazeme beklerim :)

    YanıtlaSil
  38. beyaz ölüm sadece bir başlangıç ölümlüler ordum uyanıyor yakında ölüler diyarındaki hapsimi sürdüren hayat son bulucak ve dünyayı fet etmek için gelicez o yüzden dostunuz slendermanın hayatta olduğundan emin olun...
    ölümde görüşmek üzere ZALGO

    YanıtlaSil
  39. Kapı 7 kere çaldı delikten baktım beyaz bir şey kayboldu napmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şöyle izah edeyim kapıyı aç ve onu sinirlendirmeden kendini ona teslim et yoksa ailen bu olayı araştırır ve beyaz ölümden onlarında haberi olur gerisini zaten biliyorsun bunu sessiz sedasız yaparsan aileni korumuş olursun tabi onları seviyorsa karar senin

      Sil
    2. En yakın zamanda psikiyatriye gitmen iyi olur. Tabi biraz geç kaldım ölmüştür çoktan.

      Sil
  40. eğer resimdeki gibiyse tatlı bi kıza benziyor


    acaba benimle bi fincan insan kanı içermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naber Beyler Kanmı İçiyorsunuz. Bende Çiğ Et Yemeyi Severim Sadece Yemesi Biraz Zor Onun Dışında Güzel.

      Sil
  41. muhtemelen içmez daha doğrusu içemez hayaletler yıllarca önce ölmüş insanlardır bedeni çoktan çürüdüğü için etrafta ruh formunda dolaşabilir içtiği çayda olsa kanda olsa içinden geçip gider ama istersen sana başka bir arkadaş bulabilirim

    YanıtlaSil
  42. 4 Yıl Olacak Hala Bekliyorum

    YanıtlaSil
  43. La Muerto Blanco18 Aralık 2019 12:16

    vendré por todos ustedes.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^