5 Aralık 2015 Cumartesi

"The Intruder"

Saat gece 01:45'i gösterirken karım tarafından uyandırıldım. Yüzüne bakmadan uyandığımı belirtircesine mırıldandım "Hmm?"

Kulağıma hızlıca fısıldadı "Çabuk kalk, eve biri girdi."

Bunları duyduktan sonra yataktan fırladım, yatağın altında duran silahımı aldım ve parmak uçlarımda alt kata indim. Hızlı ama dikkatliydim, salondan gelen tıkırtıları duydunca o tarafa yöneldim. Kapıdan başımı uzatıp baktım.

Siyah bir figür orda duruyordu, derin bir nefes aldım ve bağırdım "Çabuk evimden çık! Yoksa seni vururum!"
Figür kafasını bana çevirdi ve sonra aniden camdan dışarı atladı.

Dizlerimin bağı çözüldü, yere çöktüm. Ağlıyordum, titriyordum ve nefes alamıyordum. Bir el saçlarımı okşadı, ardından yok oldu.

Daha da şiddetli bir şekilde titremeye başladım.

Sorun evime bir hırsızın girmiş olması değildi, sorun evime daha önce de defalarca kez hırsız girmiş olması değildi.

Sorun, evime her hırsız girişinde beni uyandıran karımdı.

Çünkü o, 7 yıl önce evimize giren bir hırsız tarafından öldürülmüştü.

Ç.N:
Sayfa biraz başı boş kaldı kusura bakmayın :3
Kısa da olsa şimdilik bunu paylaşıyorum ^^ Kendi ellerimle yazdığım bir Cp, umarım seversiniz.

26 yorum:

  1. sağol Rei sonunda yeni bi Pasta

    YanıtlaSil
  2. Rei report o kadar bkledik bunumu çevirdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap vermeyecektim ama oturup ağlarsın diye vereyim bari :D

      Sil
  3. her zaman hikayeleri okuduğumda en son cümlede ürperiyorum. Ayrıca çok güzel bir hikaye yazmışsın :D

    YanıtlaSil
  4. O kadar bekledim bunu mu veriyorsun!?!

    YanıtlaSil
  5. Bir kaç defa okudumben bunu....
    Farklı yerlerden....ama güzelll

    YanıtlaSil
  6. Jeff in hikayesinide yazarmisiniz
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. Acil bolbol cp yayinla rei aradas cpleri cok seviyo ama nette siteyi bulamamis hergun anlattiriyo ama cogunu snlattim yeni cpler lazim

    YanıtlaSil
  8. Meşgul olmanı anlıyorum hepimiz meşgul olabiliriz, ayrıca böyle bir sayfanın sahibi olmak da kolay iş değil :D
    Cp çok güzel olmuş. Her zamanki gibi tüyler ürpertici, ellerine sağlık ツ

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlı ölen karısı onu kurtarıyor.

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^