11 Aralık 2015 Cuma

"Spoilsport"

Basit bir oyun sanmıştım, böyle sonuçlar doğuracağını bilemezdim. Arkadaşımın evindeydik bize bir oyundan bahsetti. "Sadece basit bir oyun,kartında ne yazıyorsa yap sadece." Demişti. Oyuna başladık,ilk başlarda basit şeyler çıkıyordu. Sıra bana geldi,zarı attım ve sayıya göre alttaki kartı çektim. Kartta "Önüne çıkan ilk hayvanı öldür." Yazıyordu. Bu canice bir istekti. Ama nedense karşı koymadan dışarıya çıktım. Sanki kontrol bende değildi, kendi içimde çığlıklar atıyordum.

Arkadaşlarım ne yaptığımı anlamaya çalışırcasına bana bakıyorlardı, birden karşıma bir yavru kedi çıktı. Yapmak istemedim yemin ederim. Ama usulca yaklaştım ve sevmeye başladım yerde kırık bir cam parçası vardı, yavaşça elime aldım ve kedinin boğazına sapladım, yavaşça kesilen soluğunu dinledim ama ölmemişti. Defalarca sapladım, devam ettim.

Arkadaşlarım bana hayret ve iğrenirmişcesine bakıyordu. Neden öyle bakıyorlar? Yavaşça geri eve döndüm ve odada eski yerime oturdum, kartı elime aldım. Tam diğerlerinin arasına karıştıracakken kartta farklı bir şey yazıyordu "Yakınındaki kişiye habersiz vur." ama bir hayvanı öldür yazdığına yemin edebilirim "Neden yaptın bunu Mike?" Diye sordu Joy. Hepsine üzgün gözlerle baktım. İstemiyordum ama ağzım benden bağımsız, hiç istemeyeceğim sözleri söyledim.

"Canım istedi yaptım." Dedim. Sanırım artık ben, ben değildim.

"Bu olay burda kapanacak ve bir daha görürsek Mike şikayet ederim seni. Şimdi sadece arkadaşlığımızın hatrına susuyorum." dedi "Tamam." Dedim.

Cevabım kısa ve özdü. Oyuna devam ettik. O arsız oyuna.

Garip bir şeydi ama elimdeki kartta yazılı olanlar kendimi öldürmem için bir sebepti "Onları öldür." Yazıyordu.

Birden tüm kapılar kapandı ve kilit sesi duyuldu, odada bulunan beyzbol sopasını aldım ve ilk olarak Joy'a yaklaştım. "Seni sevmedim ufaklık. "

O demişti, ben değil.

"Ben oyunbozan tanıştığıma memnun oldum, oyun oynayalım mı? " Demişti. İstemiyordum ama nedense ona ayak uyduruyordum .

Joy'a yaklaştı ve defalarca kafasına vurduk. Ta ki beyni kalmayana dek.

Diğer arkadaşlarıma da aynısını yaptı…

"Oyunbozaaan!! Benden ne istiyorsun?!"

Birazcık oyun oynamak." dedi ve birden bedenimin kontrolü bana geçti, sesler duyan komşular polisi aramış ve burdayım.

***********

Bu kadar hatırlıyorum." yavaşça iğne adamın koluna girdi.

"Oyun bozan sizi de bulacak, o her zaman bulur ve oynar."

"Bu adam tam bir deli, konuşmasına bakılırsa öyle. Acaba neden üç arkadaşını ve bir kediyi öldürdü?"

"Bilinmez John, zaten buraya hiç akıllı gelmez.”

Ç.N:
Bu CP Angel of Death isimli arkadaşımız tarafından yazıldı ^^

Hala Facebook grubuna eklenmeyen varsa bana istek atsın, sonra da mesaj ^^

--->  REİ SHİZUKA

21 yorum:

  1. Jeff hikayesi istiyoz ve ilk yorum

    YanıtlaSil
  2. Jeff hikayesi istiyoz ve ilk yorum

    YanıtlaSil
  3. Değişik olduğunun farkındayım bende ilk defa yazdığım için spoilsport'u seçtim ama söylediklerini dikkate alıp daha iyi yazmaya çalışıcam teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ya ne bu haftada bir cp mi atılır.

    YanıtlaSil
  6. Güzel yanıt rei shizuka geçmek istermisin nekadar zor bi cp yazmak biliyonmu

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Admin tek başına çalışmamalısın bence

    YanıtlaSil
  9. Admin tek başına çalışmamalısın bence

    YanıtlaSil
  10. 2013 yılını hatırladınız mı lan ne güzel pastalar vardı birsürü üye vardı

    YanıtlaSil
  11. Rei merhaba acaba çeviri sıklığını artırabilir misin ya da biraz daha fazla uzun pasta çevirebilir misin
    ~Umay

    YanıtlaSil
  12. Oyunbozanlari hiç sevmem,özellikle de futbolda.

    YanıtlaSil
  13. Bir hayvan öldürmesi gerekiyorsa gitsin karınca oldursun. Çok tutarsız bir cp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddiyim tutarsız olmuş.

      Sil
    2. Karshïsïna kedi çïkmïsh, "rastladïgïn ilk hayvanï" diyor. O yüzden.

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^