8 Eylül 2017 Cuma

Correspondence

15 Mart, 2011

Gönderen: shaun_donato@gmail.com

Alıcı: big_ross_meyer@gmail.com

Hey Ross! Nasılsın adamım?? Seni çok özledim dostum, sen yokken buralar aynı değil. Umarım okulun iyi gidiyordur. Beni daha sık aramalısın!

Shaun

....................................................

16 Mart, 2011

Gönderen: big_ross_meyer@gmail.com

Alıcı: shaun_donato@gmail.com

n'aber Shauny-boy!' Ben de seni özledim dostum! Özür dilerim adamım, okul şu an hayatımı elimden alıyor. Dün ilk ara sınavımı oldum ve sıçtığıma eminim. Neyse, okuldan bu kadar yeter haha. Millet nasıl?? Hala Amy'yle çakışıyor musun? haha. Senden duymak güzeldi dostum. İletişim kurmak için daha fazla çaba sarf edeceğim--burası çok yalnız!

Ross
....................................................

16 Mart, 2011

Gönderen: shaun_donato@gmail.com

Alıcı: big_ross_meyer@gmail.com

Şimdiden mi sıçıyorsun? Aha, demek hiçbir şey değişmedi! Amy ve ben ayrıldık ama tekrardan birleştik. Bu sefer yavaştan almayı kabul etti. İlişkimizi "yeni boyuta" geçirme konusunda konuşmaya başladı ama ben şu an bu saçmalığa pek hazır değilim. Senden ne haber?? Orada ateşli kızlarla tanıştın mı? Ateşli kızlardan konuşmuşken, Samantha bu haftasonu büyük bir parti verecek. Cidden hiç gitmek istemiyorum. Yeniden lise gibi olacak ama Amy beni zorluyor. Neyse, Harly'i beslemeli ve yatağa gitmeliyim. Yarın uzun bir gün. Beni şu an 11 saat çalışmaya zorluyorlar, siktiğimin kölesi oldum. Sonra görüşürüz,

Shaun
....................................................

17 Mart, 2011

Gönderen: big_ross_meyer@gmail.com

Alıcı: shaun_donato@gmail.com

Oh adamım, 11 saat? Neden istifa etmiyorsun dostum? Bu iş seni öldürüyor. Ateşli kızlar hakkında ise, burada az var. Zaten ilişki için vaktim yok, çok yoğunum. Keşke Sam'in partisine gelebilseydim. Onu uzun zamandır görmedim. Benim için bir bira al dostum, şerefe.

Ross
....................................................

20 Mart, 2011

Gönderen: shaun_donato@gmail.com

Alıcı: big_ross_meyer@gmail.com

Çok iyi bir partiyi kaçırdın dostum. Kaç kişinin seni sorduğuna inanamazsın. Ayrıca berbat şeyleri de kaçırdın.
Arabamı Amy sürdü çünkü ben sarhoştum. Onun sayesinde kaybolduk ve kendimizi en son ürkütücü bir toprak yolda bulduk. Sızmıştım bu yüzden yanlış yola gittiğini de anlamamıştım. Neyse, arabadan nerede olduğumuzu anlamak için çıktım ve HİÇBİR fikrim yoktu. Yolun dışına doğru 40 dakika sürmüş olmalıydı çünkü HİÇBİR ŞEY yoktu. Biraz ileriye sürdük ve ışığı yanan bir ev görünce oraya uğrayıp nerede olduğumuzu soralım diye düşündük. Birilerini arardım ama burada nedense telefonlarımız hiç çekmiyordu. Kötü bir korku filminden bir sahne gibiydi. Şu aptalca kulübeye yürüdük—bu yer tam bir çöplüktü. Kapıyı çaldım ama kimse cevap vermeyince arabaya geri döndük. Tam arabaya binecekken, pencerede yaşlı bir kadının durduğunu gördüm. Acayip korkunçtu dostum. Amy korkudan kafayı yedi ve biz de bu yüzden hemen çıkıp kendi yolumuzu bulmaya çalıştık. Şu toprak yolda 20 dakika falan ilerledik ve Amy hala siktiğimin tabelalarından birisini bile hatırlayamıyordu. Yol her türlü toprağı önümüze atarken yine de bir figürün arabanın önünde durduğunu anlamıştık. Bu berbat bir durumdu, Amy ona çarpmamak için yoldan çıkmak zorunda kaldı. Az önce ne olduğunu anlamak için pencereden dışarı baktım ve o penceredeki kadın olduğuna neredeyse emindim. Biliyorum bu kulağa saçma geliyor ama ne gördüğümü biliyorum. O geceyi arabada uyuyarak geçirdik ve sabah olduğunda da eve döndük. Şu an iyiyim ama o acayip korkunçtu dostum. Neyse, seninle sonra konuşuruz.

Shaun

....................................................

22 Mart, 2011

Gönderen: big_ross_meyer@gmail.com

Alıcı: shaun_donato@gmail.com

Vay Shaun, bu cidden boktan bir durum, umuyorum ki iyisindir. Aynı kadın olduğu konusunda şüphe ediyorum, muhtemelen kendini kandırıyorsun. Şu kasaba halkı acayip garip. Eğer o insanları görürsen, onlara benden selam söyle. Bu yaz geri döndüğümde hepimiz sarhoş olacağız.

Ross

....................................................

28 Mart, 2011

Gönderen: shaun_donato@gmail.com

Alıcı: big_ross_meyer@gmail.com

Dostum, sana bahsettiğim şu kadını hatırlıyor musun? Onu geçen gece gördüğüme çok eminim.. Mutfaktaydım ve pencereden dışarı baktım, ve o kadın oradaydı, bahçemin ortasında dikiliyordu. Sanırım aklımı kaçırıyorum adamım. 5 dakika kadar ona baktım ve o da geri bana baktı. Neredeyse polisleri arıyordum, altıma sıçtım. Annenin cesedini mezarından kazıp çıkartacağım onun kafatasını, ölü bebek kız kardeşini kandan gözyaşlarına boğana kadar becereceğim. Abalam bana minnettar olurdu, masumlar yanmalı!

....................................................

28 Mart, 2011
Gönderen: big_ross_meyer@gmail.com

Alıcı: shaun_donato@gmail.com

Ne diyorsun be Shaun? Bu hiç komik değildi. Bir yıl bile olmadı. Bu çok gereksizdi. Senin problemin ne? Bu sikik şaka hiç komik değildi, siktir git.

....................................................

28 Mart, 2011

Gönderen: shaun_donato@gmail.com

Alıcı: big_ross_meyer@gmail.com

Aman Tanrım çok üzgünüm dostum, çok üzgünüm, bu nasıl oldu bilmiyorum. Hepsini ben yazmadım. İlk part benim gönderdiğim yer, diğer boktan şeyler nereden geldi hiç bilmiyorum. Sanırım birisi bana sikik bir şaka yapıyor.. Çok özür dilerim dostum, bunu asla benim demeyeceğimi biliyorsun. Neler dönüyor burada?? Özür dilerim..

....................................................

29 Mart, 2011

Gönderen: big_ross_meyer@gmail.com

Alıcı: shaun_donato@gmail.com

Berbat durumdasın dostum. Cidden o şeyi senin yazmadığını umuyorum. Çok garipti zaten, bunu sen gönderseydin nasıl fark etmediğini anlayamazdım. Bununla alakalı bir şey garip dostum. Neyse, eğer o sensen, bir daha o siktiğimin şeyini yapma. Orada sınırını aştın dostum.

Ross

....................................................

29 Mart, 2011

Gönderen: shaun_donato@gmail.com

Alıcı: big_ross_meyer@gmail.com

Dostum, bir şey doğru değil. Işıklar önceden de gidip geliyordu ama şimdi bilgisayarım kendi kendine bir şeyler yazıyor. Şu an gerçekten korkuyorum. Sana yemin ederim onu ben yazmadım, neler dönüyor hiç bilmiyorum. . dINdwd p poJSJ j1—23=47396546! D22r 3oiufkm.
Dostum, bir şey doğru değil. Işıklar önceden de gidip geliyordu ama şimdi bilgisayarım kendi kendine bir şeyler yazıyor. Şu an gerçekten korkuyorum. DOLCE ET DECORUM EST PRO PATRIA MORI. ABALAM ABALAM ABALAM ABALAM. SENİN CANLI BEDENİNİ DEŞTİĞİMDE O AÇIK YARAYI BECERECEĞİM VE SENİ EBEDİYEN YANARKEN İZLEYECEK KİŞİNİN ADINI BİLECEKSİN. Sjda JNODNOIN PLPW{PKM !)993892— SENİN KÜÇÜK ÖLÜ KIZ KARDEŞİN BENİM SEKS KUKLAM VE O BENİM PENİSİMDE BOĞULUYORdokdmoOoooo od22-
Onun iğrenç suratını monitörümde gördüm adamım! Şu yaşlı kadın. Yardıma ihtiyacım var, şu an neler oluyor hiçbir fikrim yok.
DWdd wd wDUVARDAKİ KAN LEKELERİ NE GÜZEL ŞEYLERJINodinoijdoi [pld
Sikeyim, sanırım evde birisi var. D D d A wdd R roowpopokwapeok

....................................................

30 Mart, 2011

Gönderen: big_ross_meyer@gmail.com

Alıcı: shaun_donato@gmail.com

Siktir git. Bu şey çok saçma, ben beş yaşında değilim. O sikik mesajlarını bana atma artık.

....................................................

18 Nisan, 2011

Gönderen: big_ross_meyer@gmail.com

Alıcı: shaun_donato@gmail.com

Shaun? İyi misin dostum? Amy beni aradı, endişelenmiş. Evine gelemiyor ve kimse seni 2 haftadır görmemiş. Özür dilerim, sinirlendim adamım. Bu haftasonu evine geleceğim, umarım iyisindir. Telefonu aç veya öyle bir şey yap dostum, 50 kadar mesaj bıraktım. Eve geliyorum, yakında görüşürüz.

4 yorum:

  1. ..

    ..

    ..

    Ok

    Benden bir not, Paranormal olaylar ve cpler ormanda geçiyor. Ormandan uzak durun.

    YanıtlaSil
  2. 😀😀😀😀 :))))))) riva ormanında gezerken mandalardan birini beni izlerken gördüm bu baktım yavrusu var kaçtım ama slenderman gibi bişe bulamadım

    YanıtlaSil
  3. ne diyorsun be usagim

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^