10 Mart 2016 Perşembe

"Next Time You'll Know Better"

Hiç bir odaya girip, bir vampir bulduğunuz oldu mu?

Hayır, çekici olan tipten değil, kemikli ve kül rengi teni olanlardan? Odaya girdiğinizde üstünüze atlamak üzere olan bir canavar gibi homdurdanan türden? Gölgelerin arasından çıkarken çökmüş gözlerindeki hipnotize edici bakışları ile sizi olduğunuz yere sabitleyip kaçıp gitmenizi önleyen türden?

Bacaklarınız reddetse de kalbinizin hızlandığı oldu mu? Yaratık karanlık odayı göz açıp kapayıncaya kadar geçerken zamanın yavaşladığını hissettiniz mi?

Pençeli ellerinden birini kafanıza, diğerini de çenenize koyup boynunuzu açıkta bırakırken korku ile titrediniz mi? Sert, kuru dili yanağınızdan çenenize doğru atar damar arayışında sürünürken kıvrandınız mı?  Beyninize ilerleyen damarın atışlarını duyduğunda boynunuza saldığı tıslama şeklindeki sıcak nefesini hissettiniz mi?  Anın tadını çıkarırken dili orda durdu mu?

Her vampirin kan ile değil, bazılarının anılarla beslendiğini keşfederken sizi batırıp, içine çeken karanlığı hissettiniz mi?

Hissettiniz mi?

Belki hayır. Ama soruyu tekrarlamama izin verin:

Hiç bir odaya girip, bir anda neden geldiğinizi unuttuğunuz oldu mu?

Ç.N:
İşte bu! *-*
(By Reddit user: IpostAtMidnight)

53 yorum:

  1. Buda o kısa ama sonda ürküten güzel cplerden biri. Elinize sağlık^^ dünde baktım ama göremedim *-* Artık kendime bir hesap açmalıyım sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Evet oldu*-* ölücek miyim?•.•

    YanıtlaSil
  3. Soruya bakılacak olursa hergün oluyor galiba

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara üstüme zombi atlayacak diye hissederdim *-*

      Sil
  5. Bikere şeytan cagirmistim onu hissedebiliyodum korkunçtu hshdgdvs

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Arada oliyr yani ;-; insanlik hali hep unuturm

    YanıtlaSil
  8. İlk basta aklima edward geldi sonra yakisikli degil diyince zeton dustu *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nen 3D vampirlerle ilgilenmiyorum nedense :D

      Sil
  9. tebrikler muhtesem bir site tum cplerinizi 1hafta icinde okudum ^_^ bu arada cpye girip orjinal yerinde okuyayim dedim acilmiyor "/ ne yapmaliyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir fikrim yok çünkü bende de açılmıyor o_O

      Sil
  10. Aman tanrım didim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cümleyi görmeyeli uzun zaman olmuştu ._.

      Sil
    2. Vampir Bellaysa memnuniyetle bulmak isterim:-)

      Sil
    3. yil olmus 2016 hala alacakaranliktan bolumler O_o

      Sil
  11. Hocam elinize sağlık çok güzel bi cp ortamı yaratmışsınız.

    YanıtlaSil
  12. Bu baya iyiydi

    YanıtlaSil
  13. benim vampir kankam var adı da vamcep hayaletov.kendisi rus da.oralar soğuk olduğu için gelmiş her akşam takılırız.mesela sevmediğim arkadaşlarımın hafızasını sileriz.o da hem sınavdan 0 çeker hem de gerizekalı olur=))

    YanıtlaSil
  14. Başıma sık gelen bi'şey olmasaydı güzel bir hikaye olabilirdi -_-

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Keşke evde olsa okulda da oluyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok anı okulda var ondan herhalde *-*

      Sil
    2. Olabilir. Bu arada size zahmet şu Treasure Island Türkçe'ye çevirirseniz çok mutlu olurum. :D

      Sil
    3. Kitap değil miydi o ya o_O

      Sil
    4. Hayır değil. :D

      Sil
  17. Ben de hep bu soruyu merak ediyordum ya sağ olun :D
    ama cidden hoş bir cp emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Sonuncu soru oldu ama anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir odaya gelip ne yapacağını unuttuğunda bunun anılarını emen bir vampir yüzünden olduğunu anlatıyor cp ^^

      Sil
  19. Benim vampir bayağı merhametliymiş, henüz ölmedim. :D

    YanıtlaSil
  20. valla benim unutmuşluğum var

    YanıtlaSil
  21. biliyom baya geç okudum ben creepypasta'yı yeni keşfettim

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^