23 Şubat 2016 Salı

"Phobia"

Hiç birileri tarafından izlendiğini hissettin mi?

Ya da takip edildiğini?

Bu duygu histen çok, daha önce yaşadığın anılarla beraber travma olarak beynine yerleşir. Normal bir gün sokakta yürürken de arkandan gelen birilerini hissedebilirsin. Herkes, bunun sadece bir fobi olduğunu söyleyerek seni kandırır.

Peki, bu sadece fobi midir?

Hiç sanmıyorum.

Onlar, sizi her yerde bekler. Issız bir sokakta yürürken ardından gelen ayak seslerini hatırlıyor musun? Arkana baktığında hiç kimseyi görememiştin. Üzgünüm ama onları zaten göremezsin.

Peki bu hâlâ, sadece bir fobi mi?

Herhangi bir gün, herhangi bir yerde aniden gelen izlenme hissine de hatırlıyorsundur. Yalnız olsan bile o his devam eder. Peki, çok kısa bir sorum var.

Yalnız olduğuna emin misin? Ve hâlâ fobi mi diyorsun?

Öyleyse bir kere de karanlıkta arkana bakmanı tavsiye ederim. 

Fobi olmadığını o zaman anlayacaksın.

16 yorum:

  1. Bu hikayeyi okurken aynı şey bana da oldu. Deli gibi dakikada bir arkama bakıyordum :))

    YanıtlaSil
  2. Seni anlıyorum bana Almanca dersinde oluyor. Hislerini anlıyorum. Ve benden daha iyi çeviri yapıyorsun. :)

    YanıtlaSil
  3. Bittiğinde arkama dönüp baktım ve tam "Burada kimse yok" derken karanlıktaki aynada yansımamı gördüm. Bir an cidden birileri var zannettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bu hiç iyi değil, aynada gördüğünün sen olduğuna emin misin? neden senin gibi görünen başka bir varlık olmasın?
      (kendimi cp'ye çok kaptırdım galiba ckdjfj)

      Sil
  4. Yaaa arkamda ayna vardı. Okumayı bitirince dönüp baktım ve çığlık attım 🙈

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Mei... Neden? Neden bunu okuduktan sonra böyle oldu? Neden?

    YanıtlaSil
  7. Hmm bundan sonra evde tek kalmayı istemiyorum...#:-S

    YanıtlaSil
  8. bunu okurken hep arkama bakıyordum okuma bittiğinde arkamda jeff the killer ı gördüm ve gözleri kapatıp açtığımda yok olmuştu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamadığım şey,arkanda jeffin olması kötü birşey mi?

      Sil
  9. Nedense arkamda Jeff varmış gibi bir hisse kapıldım ama arkama bakmaya korkuyorum..

    YanıtlaSil
  10. Arkama baktım ve ne gördüm sizce?



    Not:Saçını gördü xD

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^