8 Temmuz 2015 Çarşamba

"Upstairs"

Küçük bir çocukken 2 katlı kiralık bir evde yaşıyordum. Anne ve babam çalıştığı için okuldan geldiğimde genelde yalnız oluyordum.

Bir akşam üzeri eve geldiğimde ev yine karanlıktı. "Anne?" diye seslendim ve üst kattan bir sesin "Eveeeet?" diye cevap verdiğini duydum. Anneme tekrar seslendim ve yine aynı "Eveeeet?" cevabını aldım. Yanına gelmemi istediğini fark edip merdivenleri çıkmaya başladım. 2. kata ulaştığımda ona son bir kez seslendim, ve en uzaktaki odadan "Eveeet?" sesi geldi.

Huzursuz hissettim, yine de annemi görmek için çok istekli olduğumdan odaya doğru yürümeye başladım. Ancak tam o anda alt katta dış kapının açılma sesi geldi ve annem elinde bir sürü alışveriş poşedi ile içeri girdi.

Neşeli bir sesle "Tatlım, evde misin?" diye seslendi. Onun sesini duymak beni hemen mutlu etti ve merdivenlerden aşağı inmek üzere arkamı döndüm... Ancak tam dönerken uzaktaki odaya son bir bakış attım. Ben en üst merdivenden izlerken, odanın kapısı yavaşça açıldı. Çok kısa bir an için orda garip bir şey gördüm.

Bana bakan, soluk bir yüz.



Ç.N:
Bunu okurken nedense tüylerim diken diken oldu, normalde olmayan bir şeydir o_O
Vee... Anketin sonuçlarını kontrol etseniz iyi olur :D Eğer "Hayır" cevabı "Evet" cevabından fazla olursa cidden açmayacağım blogu :D 

46 yorum:

  1. İlk cp okumaya başladığım zaman hep ürkerdim sonra ürkmemeye başladım bayağı alıştım normal gelmeye başladı ama nedense bu gerçekten de beni bayağı ürküttü aynı senin gibi tüylerim diken diken oldu. (Ürkmüş olabilirim ama bayağı beğendim çok güzeldi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmen hoşuma gitti ^_^
      Cp'lerin asıl yapması gereken ürkütmek, düşündürmek ve daha önce dediğim gibi ekrana boş boş bakmanızı sağlamak o_O

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Kısa ve hoş, eline sağlık Rei

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş yav, Ellerine sağlık ^-^

    YanıtlaSil
  4. Woaaa bu iyiydi eline sağlık :D

    YanıtlaSil
  5. Güzel ama annem çağırınca gidemiyorum senin yüzünden artık :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim suçum ne ben sadece çeviri yapıyorum -,-

      Sil
  6. Bunu ruhi çenet bir videosunda kullanmıştı.Bu arada bir yaşıtın olarak merak ediyorum hangi mesleği seçmeyi düşünüyorsun?:")

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim herhangi bir amacım veya hayalim yok o konuda :3

      Sil
    2. Eğer seri katillerle ilgili şeylere karşı ilgi duyuyorsan hannibal diye bir dizi var final olacak ama 3 sezon boyunca çizgiyi hiç bozmadı izlemeni tavsiye ederim bu arada ingilizce duyduklarını anlayabiliyor musun?

      Sil
    3. Seri katilleri izlemekten çok onların düşünce yapısına, strateji ve akıl oyunlarına ilgi duyarım :3
      Ve evet, duyduklarımı anlayabiliyorum

      Sil
  7. Hannibal da tam olarak p dediklerinin hepsi mevcut aslında izlesen seversin bir de dizi çevirmeyi de düşünüyor musun çok iyi olurdu:=)

    YanıtlaSil
  8. Güzel CP bir şey sorabilirmiyim

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel harika okurken benimde tüylerim diken diken oldu ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa ama... üstelik soluk yüzün ne olduğunu çok merak ediyorum.. T,T

      Sil
    2. Hani böyle korku filmlerinde hayalet kadın falan olur ya, bembeyaz tenli ama hafifçe grimsi. Soluk ten o işte :D

      Sil
  10. Allah Allah kaç gündür aklımdan çıkmadı bu pasta subliminal midir nedir tırsıyorum vallaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense bu CP'nn garip bir etkisi var ya o_O
      Çevirirken ben bile tırstım :3

      Sil
  11. Bunu çeviren kişinin ellerine sağlık. Çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  12. Hayal ediyorum da... çok korkunç >_<
    Ama çevirilerin çok güzel

    YanıtlaSil
  13. Bir oda bir çocuk annesini arar odadaki ise onu... (Ö)

    YanıtlaSil
  14. WOWOWOWOWOOWOWWWWWWWWWWWWW! cooooooooooooooooooooook cool olmuş süpersin devam!:-bd

    YanıtlaSil
  15. Rei gene harika bir çeviri yapmışsın ellerine sağlık.Okuduktan sonra eve girerken annemin içeriye girmesini bekleyip öyle giriyorum.(Offff çok uzun oldu.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeaahh *-*
      Uzun yorumları severim bu arada :D

      Sil
  16. bundan daha korkunç cp ler okudum ama bunun verdiği etki... :<

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. Bazen kelimeler yetersiz kalıyor değil mi *-*

      Sil
  18. Kısa olması hiç önemli değil hikayenin aslı güzel bu sayfayı çok seviyorum gerçekten çok basarılısınız... Tebrikler. ☆-☆ (=^-^=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfayı takip ettiğin için teşekkür ederim *-*
      Bu arada alakası var mı bilmiyorum ama isminin "Cipher" kısmı bana Esrarengiz Kasabadaki Bill Cipher karakterini anımsattı *-*

      Sil
  19. Kısa bile olsa tüylerimi diken diken etti

    YanıtlaSil
  20. korkunçlu makarna ketçaplı makarnadan daha güzel


    güzel olmuş bu arada ellerine sağlık

    tırsmamak elde değil

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^