27 Ekim 2015 Salı

"I Begged You"

"Lütfen, sana burda yalvarıyorum." dedim, ancak celladım sadece derin bir nefes alıp verdi ve iğneyi koluma batırırken içten bir üzüntü ile bana baktı.

Papaz yanıma oturdu. Daha önce defalarca kez duymuş olmama rağmen "Düğmeye basıldığı anda ilaçlar hızlı bir şekilde verilecek. Yaklaşık 30 saniye içinde bilincin kapanacak, ve ondan hemen sonra da ölümün gerçekleşecek." diye açıkladı.

"Son sözlerin?"

"Sadece bir kez daha bunu yapmamanız için yalvarıyorum." dedim.

Papaz üzgün bir şekilde başını salladı, celladımla temiz bir vicdan ile yüzleşememem üzücü.

Aslında gerçek şu ki, ben kimseyi öldürmedim. Bu bütün hayatım boyunca böyle oldu. Neden bilmiyorum ama ne zaman kazara kendime zarar versem, yaraları çevremde bulunan insanlar alıyordu.

Bir kez sınıfta parmağım kağıt kesiği oldu ve etrafımdaki 3 kişinin parmağının kanamasına neden oldu.

Lisedeyken bir araba kazasındaydım, ve arabanın benim bulunduğum tarafı darbeyi almış olmasına rağmen kız arkadaşımın bacağı kırıldı.

Ben her zaman dikkatliydim. Kendime dikkat ediyorudm, sağlığımın iyi olmasını sağlamak için uğraşıyordum. Ama bir gün üç kişi beni sıkıştırdığında ve içlerinden biri beni yüzümden vurduğunda yüzü patlayan ben değildim,onlardı. Ve polisler geldiğinde, beni onların cesedinin yanında diz çökerken buldular. O sırada silahı aptal gibi elime almış ne yapmam gerektiğini düşünüyordum.

İlaçlar verilmeye başlandıktan yaklaşık 30 saniye sonra cellatın ve papazın yüksek bir sesle yere düştüğünü gördüm.

Üzgün bir şekilde "Size yalvarmıştım." dedim.

Ç.N:
Bu baya büyük bir yük o_O
Ankete oy vermeyi unutmayın bu arada ^o^

20 yorum:

  1. Benim düşündüğüm şeyi düşünmüşler ama harika :3

    YanıtlaSil
  2. İyiymiş

    YanıtlaSil
  3. Anket neydi? Mobilde göremiyorum da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook mu yoksa whatsapp grubu mu açılmalı ^^

      Sil
  4. Whatsapp grubu süper oluuuuur:3
    Bu arada güzel cp, ellerine sağlık ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğunluk Facebook diyor ama anketin bitmesine daha var :D
      Bakalım ne olacak *-*
      Ama Facebook daha kolay olur diye düşünüyorum :3

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ulan keşke bende böyle olsam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarar vermek istemediğin insanlara da zarar verebilir ama ._.
      Tabi zarar vermek istemediğin birileri yoksa o ayrı mesele :D

      Sil
  7. Kesinlikle facebook grubu aç 🙄🙄🙄

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^