24 Ekim 2015 Cumartesi

"Falling"

Düşüyorum.

Yaklaşık....ah, artık ne kadar süredir düşüyorum onu bile bilmiyorum. Bir kaç milyon yıl? Artık önemi yok gerçi, zaman sonsuzluktayken anlamsız.

Anlatılacak pek fazla bir hikaye yok. Evde oturuyordum, sonra göğsüme bir ağrı girdi, ve düşüyordum. İlk başta sadece çığlık attım, ve kemiklerimin zeminde parçalanmasını bekledim. Öyle bir şey olmadı. Bir kaç gün sonra farkına vardım ki bu benim sonum olmayabilirdi. Yanlış hiçbir şey yapmadım, doğru bir şey yapmadım; hiçbir şey yapmadım.

Ancak yine de düşüyorum.

Düştüğüm yerin bomboş karanlığından başka hiçbir şey görmüyorum.

Kulaklarımın yanından geçen havanın vızlaması dışında hiçbir şey duymuyorum. (Sanırım aşağıda hava var. Orası her neresi ise.)

Çürüyüp solan bedenim dışında hiçbir koku almıyorum.

Derimin çatlayıp kırıldığını, bazı parçalarımın kopup düştüğüm yerin hiçliğine karıştığını hissedebiliyorum. Acıya alıştım. Sanırım hiçliğin sonsuzluğundan daha ilgi çekici olduğu için.

Bağırmak? 1 veya 2 yüzyıldan sonra pes ettim. Anlamı yok.  Yapacak başka bir şey de yok.

Belki bir gün ölürüm. Aşağıda beni bekleyen şey bundan daha iyi olmalı.

Gerçekten de beni bu noktada en çok korkutan şey ise...

Zaten ölmüş olmam.



Ç.N:
Sonsuza dek düşmek korkunç >_<
Ve eski rutine geri dönüyorum, paylaşımlar 3-4 günde bir olacak gençler ^^

13 yorum:

  1. Şey benim yaptığım pastamı yayınlayabilir misin acaba ^^

    YanıtlaSil
  2. Bi whatsapp grubu veya facebook grubu kurup oradan hepimiz paylaşım yapsak olmaz mı Rei? Böylece daha samimi bi ortam kurabiliriz. Bu arada pasta gerçekten ilginç hissettirdi, tebrikler Rei!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de samimi bir ortam istiyorum o yüzden açtım sağ taraftaki sohbet grubunu da, wp grubu falan açsak çoğunluk sağlanır mı bilmiyorum o_O Facebook grubu da olabilir

      Sil
    2. Ben mobilim %80 ondan dolayı oraya katılmıyorum mesela :( Eminim vardır bu sorunu yaşayanlar.

      Sil
    3. Mutlaka vardır o_O
      Bir sonraki yayında bununla ilgili anket gibi bir şey yapabilirim

      Sil
  3. Bende cp tarzı şeyler yazmaya başladım. Acaba sizinle iletişime geçebilir isem cp mi yayınlayabilir misiniz? Bu beni gerçekten çok mutlu eder.

    YanıtlaSil
  4. Yine isim değiştirdim ben :D Ne çok isim değiştiriyorum böyle :/ Neyse güzel CP'ydi. Beğendim :-bd Tam "Bence ölmüş o." diyecektim ki sonda dediği şeyle bundan vaz geçtim. Ölümden sonraki yaşamda sonsuza dek düşmek ve sürekli acıyı hissetmek korkutucu olurdu açıkcası X_X Bu arada benim facebook'um yok ama whatsapp grubu fiki- ah, dur bir dakika... Benim telefonum alınmıştı :(( Hiç bir gruba katılamayacağım :(

    YanıtlaSil
  5. Eğer grup açarsanız kesinlikle önce beni almanı isterim 😘😘😘

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^