6 Nisan 2018 Cuma

Karadul Mona Lisa

Gece olmuştu ve evde hiçbir ışık yanmıyordu. Bu yüzden olsa gerek telefonum çaldığında korkmuştum. Yatağımdan doğruldum ve kimin aradığına baktım. Telefonun ışığı gözlerimi almıştı, onu kısmaya çalışırken arama durmuştu. Tam telefonu yerine geri koyacakken bildirim sesi geldi. Bir mesajdı.

@lissa: Hey! Uyanık mısın?

@4tomm5: Sen kimsin? 

@lissa: hmm.. Bir kız. Yalnız ve sadece birazcık sohbet isteyen.

@4tomm5: Ama beni uykumdan uyandırdın ;(

@lissa: Üzgünüm.. Adın ne? Tom mu?

@lissa: bu arada ben Lisa, ama bana Liss derler.

@4tomm5: Anladım, ben de Tom ama Tommy derler, Mona Lisacığım.

@lissa: Ah... Tanrım, sen de mi? :((

@4tomm5: Ben de.

@4tomm5: aynı

@4tomm5: o aptallar gibi

@4tomm5: senin için ölen erkeklerdenim

@4tomm5: Bunu biliyorsun

@4tomm5: bana işkence ediyorsun
yazmakla, lütfen dur.

@lissa: Ah Tommy... Ne güzel rol yapıyorduk şurada. Neden bozdun ki!? ŞIMDI LANET OLASI MEZARINA DÖN VE BEN ÇAĞIRANA KADAR UYU.

***
Lisa gülümsedi. Ama sinirden. Ne güzel rol yapıyorlardı işte. Sonuçta Lisa güzeldi, kırmızı dolgun dudakları, mavi gözleri, sarı uzun saçları vardı ve her liseli erkek Lisa ile birlikte olmak isterdi. Ama bilmedikleri bir şey vardı, Lisa bir lanetle kutsanmış bir nevi Karaduldu. Erkekler ile flörtleşir, sonra onla birlikte olan erkekler kendiliğinden ölürdü ve Lisa öldürdüğü erkekleri istediği gibi kullanabilirdi. Tabii bunu kimse bilmiyordu. Bilmeyecekti de.. Tabii aynı şekilde Lisa da bir erkekle flörtleşmişti ve bilin bakalım kim Lisa'nın sahip olduğu güçlere sahipti? Mogan; Lisa'nın flörtleştiği çocuk. Sonuç olarak ikisi de ölüydü ve ikisi de birbirini kontrol ediyordu. Bu nereye kadar sürebilirdi ki? Ancak şimdi Lisa'nın gitmesi gerek. Mogan'ın Lisa'ya verdiği süre bitti. Bir de... Bunu bana yazdıran da ikisi. Ikisi de sizleri seviyor. Lütfen etlerinizin soyulup jöle gibi yere düşmesini istemiyorsanız esmer, kıvırcık, yeşil gözlü erkeklerden ve sarışın kızlardan uzak durun..

Not: Ben Nursena, sadece hesabımın ismini değiştirdim :3


12 yorum:

  1. Güzel... Ama çok daha fazla kan içermeliydi...

    YanıtlaSil
  2. Bir asırdır creepypasta gelmiyordu ama bu hoş bir tanesi ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bence de bir asır geçti... Özlemişim buraları.:')

      Sil
  3. aylar sonra içime doğdu girdim yeni pasta çıkmış artık daha aktif olmanız dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve tam saat 15.15'te yazmışsın cnakcnclanfka acaba 6. Hissin mi var *-*

      Sil
  4. TANRIM BANA YENIDEN PASTA YÜZÜ GÖSTERDİĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER !

    YanıtlaSil
  5. Ok
    Sana inanıyorum mutlaka dikkatli olucam😁😁😁

    YanıtlaSil
  6. çok özlemişim ama daha korkunç olabilir miş

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldin baya uzun ara verdin

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^