2 Kasım 2023 Perşembe

Lazy Saturday Night

Burada, yatağımda, yumuşak ipek yorganın altında sıcak ve memnun bir şekilde kıvrılmış, televizyonda daha önce hiç duymadığım aptalca bir belgesel izliyordum. Ama kurabiye hamurlu dondurma kutusu, ellerimi dondurmaya götürmekten başka bir şey için kullanmama izin vermiyordu. Böyle geceler nadirdir, benim dışımda herkesin dışarıda olması sık görülmez. Bu yüzden tadını çıkarmaya özen gösteriyorum. Aslında sabaha kadar kimsenin geri dönmesini beklemiyordum. Alt kattaki kapının açılma sesini bu kadar endişe verici yapan da buydu. 

Buharlı tren gibi bir anda panikledim, zemindeki eski beyaz halının üzerine dondurmayı dökerek sessizce yorganın altından fırladım ve yatağın yanındaki gardırobu gıcırdatarak açtım. Sanki burada olmalarını bilmemi istiyorlarmış gibi ağır ve düşüncesiz ayak seslerini duyuyorum. Zorlukla nefes alıyordum ve rahatlatıcı bir gecenin tadını çıkarırken kullandığım kaşığı kaptım. Ayak sesleri daha da arttı. Kendimi gardıropta kalan küçük boşluğa zorla sokuyorum ve kapıyı kapatıyorum. Tam o sırada yabancı, yatak odasının kapısını açıyor. 

Boşluktan bakıyorum, yüzü tanıdık geliyor ama onu nereden tanıdığımı çıkaramıyorum. Yere dökülmüş dondurmayı görüyor ve başını yatak odasının geniş alanına doğru uzatıyor. 

Tehlikeli olmayan bir şekilde "Merhaba?" diye sesleniyor. Ama ben bu hatayı daha önce yaptım. Asla, hiçbir şekilde, bir sesten sıcakkanlılık bekleme. 

Yatağın altına bakıyor. Kahretsin, birini arıyor. Sızlanmayı bıraktım ve kopartıp kendimi savunmak için bir yol yaratmak umuduyla kaşığın çanağını ileri geri bükmeye başladım. Koptu ama metalik bir tık sesi çıkarttı. Adam kafasını çeviriyor ve gardıroba bakıyor. Şimdi tir tir titriyorum. Lütfen kapıyı açma, açma, açma, açma!

Kapı açılıyor ve beni görüyor. Aynı anda şaşırarak ve korkuyla çığlık atıyoruz. Hiç tereddüt etmeden adama atlıyorum ve kaşık sapının keskin kenarıyla etinin mümkün olan her yerine batırmaya başlıyorum. 

Acı içinde bağırıyor ama durmayacağım. Sapı göğsünün ve boynunun derinliklerine, hareketsiz kalana kadar defalarca saplıyorum. Onu öldürdüm.

Aşağıya ve sonra evden dışarıya koşup tiksintiyle ağlıyorum. Yeterince uzaklaştığımı hissedene kadar yolda ilerliyorum. Bir anlığına oturuyorum ve kendime gelene kadar derin derin nefes alıp veriyorum. Telefonumu çıkarıp Twitter'ı açıyorum ve #party diye aratıyorum. Umarım bu kez bütün gece dışarıda olacaklarını söylerken yalan söylemeyen bir ev bulurum. 

7 yorum:

  1. çeviriler çok iyi. Yıl 2024 hala crepypastayla ılgılenen ve umursayan ınsanların olması benı mutlu edıyo :)

    YanıtlaSil
  2. İyi günler, ataları tarafından hastalıkları şifalı bitkilerle tedavi etmek ve aynı zamanda parçalanmış evini onarmak için kutsanmış güçlü bir ruhani adam olan Dr. Ajayi ile karşılaşmamı okuyabilirsiniz. Dr. Ajayi ile tanıştım çünkü sevgili eşim boşanmamızı istiyor ve bu 12 yıllık bir aradan sonra. evlilik, biri 5 yaşında bir erkek ve 2 yaşında bir kız olmak üzere iki sevimli çocukla kutsandı, kızımızı evden aldı ve annesinin yanında kaldı ve ben ona eve geri dönmesi için yalvardım ama o reddetti, kafam gerçekten karışmıştı, bu yüzden yardım aradım Dr Ajayi'nin, 8 yıldır çocuksuz evli olan bir kadının kendi çocuğunu doğurmasına nasıl yardım ettiğini okuduğumda, Dr. Ajayi ile temasa geçtim, durumumu ona anlattı, benim hakkımda bazı bilgiler istedi ve ben de ona verdim. biraz istişarede bulundu ve bana ne yapılması gerektiğini söyledi ve ben de söyleneni yaptım, ben bunu yazarken eşim oturma odasında örgü örüyor. Gerçek bir ruhani adamın yardımına ihtiyacınız varsa Dr Ajayi son durağınızdır onunla Whatsapp / Viber üzerinden iletişime geçin: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. emanemaneman16 Ocak 2024 22:51

    oha bu benim gecen ay gordugum ruya 0_o

    YanıtlaSil
  4. Büyük adam Dr Ajayi'nin ataları tarafından nasıl manevi güçle kutsandığını dünyayla paylaşmak istiyorum. 2 yıldır benden ayrılan kocamla evliliğimi yeniden birleştirmeme yardım etti, onu geri kazanmaya çalışıyordum ve neredeyse pes ediyordum ama Dr Ajayi beni yeniden gülümsetmeyi başardı. Dr Ajayi gerçek bir büyü uygulayıcısıdır; ayrıca Dr Ajayi'nin yardımıyla Eski sevgilinizi geri alabilir ve sonsuza kadar mutlu bir hayat yaşayabilirsiniz. İletişim E-postası: drajayi1990@gmail.com veya Whatsapp: +2347084887094

    YanıtlaSil
  5. Olm 2 yorum Dr Ajay diye birinden bahsetmişde kim bu anlamadım ben ve creepypasta sitesinin yöneticileri numara falan paylaşılmasına izin vermemesi gerekmiyor mu???

    YanıtlaSil
  6. Güzel, çıtır çerez. Bir tık daha uzun olsa tadından yenmezdi 7.5/10

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^