19 Mayıs 2019 Pazar

O Annem Değildi

Eve yeni gelmiştim. Yorgundum. Odama gidip üstümü değiştirdim. Tam bilgisayarımın başına geçiyordum ki mutfaktan annem seslendi. Söylenerek ayağa kalktım ve huysuzca yürümeye başladım. Koridorun ortasındayken oradaki dolaptan beni iki el çekti. Dolaptaki de annemdi. Ve bana "Sana seslendiğini ben de duydum, sakın oraya gitme." dedi.


Ç.N:  Selam arkadaşlar. Umarım her şey yolundadır. Şimdilik böyle kısa bir şey atıyorum. Uzun bir pasta çevirmeyi planlıyorum o yüzden şimdilik bunu okuyun xd Yorum yapmayı da unutmayın. Çeviri önerilerinizi marchriroru@gmail.com adresine yollayabilirsiniz. Saygılar,

-Luminaletten

12 yorum:

  1. duymuştum bu pastayı ama yinede hoş

    YanıtlaSil
  2. Klasik ama güzel.

    YanıtlaSil
  3. kısa ve öz güzel bir çeviri

    YanıtlaSil
  4. acaba mutfaktaki kimdi bence babaları işsizlik peşinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki aile delidir
      belki komşu ses çıkarmıştır

      Sil
  5. bence en mantıklısııııııı konuşan musluk nasıl ama
    bence çok mantıklı her şeyi musluk yaptı

    YanıtlaSil
  6. Bence cp olsunda kısa uzun onemli deil siteye can veriyo "Message From A Friend" den sıkılmıştım 200 yorum nedir ya biri gorse yazıdan konuştuk sancak halbuki o yorumlarda evrenin duzeninden darknessin nasıl yok edildilebileceğine zalgonun asırlar süren oluler diyarı misafirliğinden cıkan bir isyanın bastırılmasına belkide yeni bir düşman tehdidi olan Am Dhaegar akadar şeyler geçti off be gozlerim yaşardı

    YanıtlaSil
  7. Bide çevirmen seni kim aldı senide bir cevirmen almıştır

    YanıtlaSil
  8. komutan zalgo dünyada çok garip şeyler oluyor iklim çok değişken resmen günde 4 mevsimi 2 defa yaşıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu daha başlangıç dünyaya geldiğimde yaşanılan kaos çok daha büyük ve yıkıcı olucak

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^