13 Aralık 2018 Perşembe

You Find Yourself in a Tunnel

Written by :Pointless Sentience

Kendini karanlığın içinde buluyorsun. Nerede olduğun ve buraya nasıl geldiğin hakkında hiçbir fikrin yok, yani hatırlamıyorsun. Aslında bu pek de umurunda değil. Asıl amacın buradan çıkmak.

İçinde bir şeylere tutunma isteği oluşmaya başlıyor. Karanlıkta kendini yönlendirmeni sağlayabilecek hiçbir duvar olmamasından kaynaklanan baş dönmesinin verdiği mide bulantısı gerçekten dayanılmaz olmaya başlıyor. Ellerin soğuk ve ıslak bir duvara değiyor, yukarı doğru kaydırdıkça kavisli olduğunu anlıyorsun. İstemsizce rahat bir nefes veriyorsun, sonunda yön hissiyatını, rehberini bulduğun için.

“Ne tarafa acaba?”

“Bir seçeneğin daha var; ilerle, ya da geri git.”

İlerliyorsun.

Bu ses hayatın boyunca seninleydi, ama sen genelde ona aldırış etmiyordun. Ama şimdi, daha önemli bir şeyin olmadığı için daha rahatsız edici, sinir bozucu bir hal aldı.

İki elin bu duvarda yürüdükçe, uzaktan damlama gibi gelen su sesi, şimdi hiddetli bir şelale gibi geliyor. Neredeyse devam etmek zorundaymış gibi hissediyorsun. Diğer yönden yaklaşan insansı şeytanlar olmasından korkuyorsun. Ayağının altına akan su çok ses çıkarmasına rağmen ne ayağına ne de topuklarına çarptığını hissediyorsun. Bir sebepten dolayı, ayağın suya uyuşmuş gibi.

“Yaşam bir gölge gibidir. Zavallı bir oyuncu, vakti dolana kadar sahnesini oynar, sonra unutulur gider. Bu bir aptal tarafından anlatılan bir hikayedir, ses ve öfkeyle dolu, anlamsız.”

“Kapa çeneni. Gölgeler ışık yokken görünmez bile.”

Birkaç saat olmuş olmalı. Belki de günler? Zaman kavramını tamamiyle kaybetmiş durumdasın. Aynı tünelde sınırlı hislerle yürümeye devam ediyorsun, ebediyen de edecekmiş gibi. Etrafta amaçsızca yürüyen biri gibisin. Tek amacın çıkışı bulmak, bu kısıtlı,çürüyen ve terk edilmiş tüneli terk etmek.

Aniden, kıvrımdan dönünce, umudun parlaklığını, tünelin sonundaki ışığı görüyorsun.

“Bunu gerçekten yapmak istiyor musun?”

“Bunca yolu yürüdüm, başka ne isteyeyim ki?”

“Soğukkanlı davranıyorsun.”

“Bunun kime zararı var?”

“Gerçekten o boşluğa adım atacak mısın?”

“Buradan çok parlak görünüyor.”

“Gerçekten umursamıyorsun,değil mi? Onlar ne olacak?”

“Kim? Arkamdaki şeyler mi?”

“Bilmiyormuş gibi davranma! Onların kim olduğunu ve ne kadar acı çekeceklerini herkesten iyi biliyorsun.”

“Bunun benim ışığım olduğunu biliyorum.”

“Gölgeler ışık yokken görünmez bile.”

Böylece son adımını, apartman binasının en üst katından boşluğa doğru atıyorsun.


Ç.N: Merhaba arkadaşlar ben Heisenberg. Bu benim ilk çevirim. Umarım beğenirsiniz.

45 yorum:

  1. sonunda yeni cp bence güzel olmuş umarım artık sayfanın paylaşım düzeni ayda 1 den 3
    günde bire düşer olmadı haftada 1 yeni cp yi bekliyor olacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıh eski ve kutsal dostum zalgo yine karşılaştık biraz geç kalmış olabilirim ama unutma insanların kanını sömürmek o kadar basit değil ben bu işi şairane bir şekilde yerine getiriyorum tıpmı kemanın tellerini nazikçe titreten bir kemancı gibi öte yandan sen darkinlerden farkın yok yok etme arzunda ne bir estetik nede bir şairanelik var
      /niye böyle bi tepki verdim hiçbir fikrim yok cp güzel olmuş yazacaktımda hazır ZALGO buralarda iken bi merhaba diyem dedim/

      Sil
    2. Eski dostum KanemenŞair düşüncelerini takdir ediyorum ama bildiğin gibi savaşta bu gibi şeylere ne zamanım nede yerim oluyor ama ısrar ediyorsan dünyanın sonunu getirdikten sonra zaferimi kanıtlar nitelikte olan Mozartın ölüm bestesini çaldırabilirim bu sana uyar mı kadim dostum?

      Sil
    3. Azizi dostum zafer sancağı olarak kaziklarda duran cesedleri zafer marşı olarakta insanların umutsuz acı çığlıklarını tercih ederim ama tercihlerin hiçte fena değil ben savaşı savaş alanında takip eder ve yönetirim tıpkı şuan olduğu gibi eskisinden daka kanasusamış ve gözü kara bir şekilde geliyoruz sadece bekle sadece bekleyin..

      Sil
  2. İŞTE ŞİMDİ BENİM DİLİMDE KONUŞUYORSUN

    YanıtlaSil
  3. zaten inan bana o şarkıyı söylemesi için birini hayatta bırakmak beni fena halde sıkardı seni THE DEAT in yerine komutan yapmalıyım beklemede olucam dostum sadece geri dön ve parti başlasın

    YanıtlaSil
  4. Ah buralara gelmeyeli uzun zaman olmuş. Rei hala burada mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır o gitti ve uzun bir dönem öyle kalacağını var sayıyoruz ama internet arkadaşı olduğunu söyleyen biri chatangoda aktif durumda

      Sil
    2. Vay be.Umarım gelir.

      Sil
    3. Yakın zamanda :(

      Sil
  5. Bu sitenin hala var olduğunu bilmek güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sendemi eski kullanıcılardansın

      Sil
    2. dostum senden hoşlanmıyorum eğer kim olduğumu sorcak olursan dhaegar ismi tanıdık geldimi

      Sil
    3. Hatırlar gibiyim ama çıkaramadım seninle daha önce karşılaştıkmı?

      Sil
    4. Şimdi hatırladım o lanet varlık beni dünyadan sürgün etti çok uzun zamandır dönmeye çalışıyorum ve döndüğüm zaman gölge mumunu tekrar onun kanıyla lekelicem ve tüm evreni yeni bir karanlık çağa sürüklicem ve sen bu bilgiyi nerden edindin

      Sil
    5. seni sürgün ettikten sonra bi insan ile çiftleşti ve bene onun torunuyum

      Sil
    6. ne tesadüf bende sürülmeden önce dünyada benim gözüm ve kulağım olacak bir nesil için bir insanla çiftleşmiştim o dünyadaki ilk ve tek yarı zalgodrian adı lazari bu ismi hiç duydunmu?

      Sil
    7. Zalgodrian mı bundan haberim yoktu 🤔😓😕☹😨

      Sil
    8. Bunu hemen dedeme iletmem lazım

      Sil
    9. Demek ki duymamışsın bu durumda dhaegar de duymamıştır dedene şunuda söyle onda lazariyi yenebilecek kadar güç yok zalgodrianların çok nadiren üremesinin bir sebebi var onların güçleri çok dengesizdir sadece saf zalgodrianlar bu gücü dengeleyebilir ve deden beni dünyadan sürdüğü için onun gücünü dengeleyebilecek hiçbirşey kalmadı hahahahaha hiç bu kadar mutlu olmamıştım dhaegar ayesinde bu benim ellerimden olmasamda dünya yok edilicek ve hepsini dedene borçluyum teşekkürlerimi ilet lütfen

      Sil
    10. ben yaşadığım sürece aileme ve tüm insanlara zarar veremeyeceksin az önce öğrendim benimde aslında güçlerim varmış dede bunları anlatınca öğrendim hatta dedeminkilerden bile üstün olabilirlermiş

      Sil
    11. dedem senin bir gün iyilerin tarafına geçmeni düşünerek yok etmek yerine sürgün etmiş ama yanılmış saf bi kötülük nasıl iyi olabilirki ben onun bu hatasına düşmeyeceğim seni öldüreceğim

      Sil
    12. hahaha beni öldürebilmek için önce ölmelisin evlat nereye sürüldüm sanıyorsun marsamı deden beni ölüler diyarına sürdü buraya ölmeden girebilen tek canlıyım yani ya senide sürücek beni öldürme pahasına burda sonsuza dek hapis olucaksın yada buraya ölerek geliceksin ki bu aptalca olur çünkü ölü olan herşey üzerinde hakimiyet kurabilirim

      Sil
    13. dedem bundan bahsetmemişti o zaman insanlığı yok etmeye geldiğin zaman gösteririm gününü ayrıca daha bu gün güçlerimin olduğunu öğrendim direk karşına çıksam ben daha hamle yapmadan beni yok edersin

      Sil
    14. Bunda haklısın ama sana kötü bir haberim var dünyayı yok etmeye hazır dengesiz bir yarı zalgodrian varken neden geri dönüp herşeyi riske atayımki

      Sil
    15. icabına bakarız buna emin olabilirsin

      ayrıca seninle konuşmak (her ne kadar bundan nefret etsemde) hoşuma gitmeye başladı
      keşke kötü bi iblis olmasaydın

      seni öldürdüğüm zaman üzüleceğim

      Sil
    16. senin aksine ben üzülmeyeceğim hem ben iblis deilim şeytanla benim aramda bazı farklar var ama itiraf ediyorum sohbetimiz benimde hoşuma gitmeye başladı belki dedeni satıp benim tarafıma geçersin

      Sil
    17. Mail at diyorsun ve bakmıyorsun

      Sil
    18. bak afedersin ama ben burda sana ÖLÜLER DİYARINDAN yazıyorum yani gecikme olursa var olan tüm fizik kanunlarını hiçe saymamdandır!

      Sil
    19. Fizik kanunları ölüler diyarında geçerlimi

      Sil
    20. ölmek fizik kanunu değilmi en başta buraya ölmeden girerek ihlal ettim zaten

      Sil
    21. Hadi fethedelim evreni zalgo

      Sil
    22. ailem sana katıldığımı bilmiyor eğitimimi tamamlayıp slendermanı sana getireceğim

      ayrıca bizde evreni fethetmeyi düşünüyorduk tabi senin yolun biraz vahşice ama fetih fetihtir

      Sil
    23. o zaman eğitimine başlayalım öncelikle ailenin anlatmayarak seni mahrum bıraktığı şeyleri anlatmam lazım sonuçta bilgi en büyük güçtür söyle bakalım önce neyi öğrenmek istersin

      Sil
    24. En başından başla

      Sil
    25. Bu enteresan ve hiçbir fikrim olmayan hikayemsi yorumlari okumak hikayenin kendisinden daha iyiydi ölüler diyarı tımarhane çıkarsa daha çok tatmin olurum açıkçasi evimden başka evrenlere mesaj atmak çok enteresan bir deneyim oluyor şuan ben mustafar lavlarinin derinliklerinde yaşayan alev türevi bir canlıyım ve uzun zamandır başka bir yaşam formu ile iletişime geçmeye çalişiyordum sizden tam 4 yıl sonra bunu başardim ve bugün buradayım tımar esiri zalgo yu arıyorum ve onu burada skywalker den daha beter bir şekilde yakmayı planlıyorum ama burada güç yok kurtulamaz 😅 hadi bakalım siz dünyalari ben evrenleri ele geçirirken kimin daha başarili olacağini göreceğiz size fethedilecek 1 fünya birakmak kayıp olmaz sayılır size fethetmek için atini kaybeden kovboylarin yaşadiği bir gezegeni bırakıyorum silahlarını kaybetmiş olmalarını umum ve oraya Dalin zalgo yu teslim et ve ailen ile olan fetih planını uygulamaya şok aksi takdirde mustafar da yananlardan birisi olursun (acccayip boş yaptim bir mantık arama ben aramadan yazdım)

      Sil
  6. vay be bu adam şizofren galiba ama güzeldi

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Sen anlamazssın ölümlü


      Zalgo gibi konuştum bee

      Neyse

      Sil
  8. Sitede gene çeviriler başlamış kaç ay oldu hikaye gelmeyeli. Çok sevindim, hoşgeldin yeni admin. Umarım bir gün Rei yide görürüz ama o olmasa bile yolumuzu aydınlatmaya devam ettiğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^