15 Mart 2015 Pazar

" Bunk bed "

"Kimse senin için gelmeyecek."

Her gece korku içinde yatarken erkek kardeşimin bana işkence etmeyi sevdiği gerçeğine boyun eğmiştim. Her zaman ederdi. Benim korku ve çaresizliğimden her zaman zevk alırdı. Onun eğlence anlayışı işte.

Her geceyi çok net bir şekilde hatırlıyorum, ben 3 yaşındayken saat 9 civarlarında annem bana uyku vaktimin geldiğini söylerdi. Beni eski,demir bir ranzanın alt katına koyardı. İyi geceler demeden önce alnımdan öper, ışığı kapatır ve kapıyı çekip giderdi. Etraftaki eşyaların siluetlerini izleyerek odanın loş ışığında yatarken ranzanın üst katındaki yayların gıcırdayıp esnediğini duyardım. Erkek kardeşimin zalim oyununun başlayacağını bildiğimden gözlerimi kapayıp sessizce ağlardım.

Her gece aynıydı, kardeşim beni bekleyen acı ve ızdırabı kötü niyetli bir hırıldamayla anlatırdı.
"Kimse senin için gelmeyecek."
Diye başlardı.
"Seni diğer tarafa götürürken kimse senin için gelmeyecek."

Orda öyle yatardım. Hastalıklı bir korku ile sarmalanmış bir şekilde sadece ağlar ve erkek kardeşim benim için düşündüğü çeşitli işkenceleri sıralarken dinlerdim. Örneğin bütün kemiklerimi teker teker kırarken son kemiğe geldiğinde parmaklarımdaki kemikler hızlıca iyileşip baştan başlamasına yardımcı olacaktı. Tekrar,tekrar ve tekrar. Sonsuza dek.

Bir gün bütün o işkenceleri gerçekleştireceğini söylerdi ama şimdilik aklında biriktirdiklerini söylemeyi daha eğlenceli buluyordu.

Kardeşim bana işkence yapmayı seviyor.

Ve evet, bu anlattıklarım 7 yaşımdan öncesine aitti. Annem babama ikiz beklediklerini söylediğinde (erkek kardeşim ve ben) dediğine göre babam Noel gecesini bekleyen hiperaktif bir çocuk gibi neşeden deliye dönmüştü. O gün mobilyacıya gitmiş ve oda sayısının azlığı için mükemmel çözüm olarak sunduğu o lanet demir ranzayı almıştı. Ranzanın biz 1.5-2 yaşına gelinceye kadar kullanılmayacağını bilse de biz doğmadan 2 ay önce yatak odamızı eşyalarla donatmış, dekore etmişti.

Ben biz diyorum, ama ne yazık ki erkek kardeşim doğarken ölmüştü, o yüzden 'ben doğmadan önce' demeliyim. Gerçekte ne olduğunu bilmiyorum. Konuyu açmak bile o ikisini göz yaşları içinde bıraktığından sormakta tereddüt ediyorum ve... bu konu evimizde konuşulmaz.

O günleri nasıl bu kadar net hatırladığıma inanamıyorum. Şu an 27 yaşındayım. Kendi küçük klübeme, iyi bir işe ve güzel bir uyku hapı koleksiyonuna sahibim.

Bu gece bütün bir şişeyi içeceğim. Sonunda bu gece uyuyabileceğim. Bu gece beni uyanık tutamayacak. Ah Tanrım, o demir ranzayı özlüyorum.

En azından o üst kattayken yüzünü göremiyordum.

Kardeşim bana işkence yapmayı seviyor.

Ç.N:
Gençler kusura bakmayın paylaşımlar azalabilir, sınavlarım bu dönem biraz yoğun :/
Günlük 2 sınavımın olduğu günler falan var. 
Bu arada Masky ve Hoodie hayranlarımız varmış :3 
Benden onların CP'sini çevirmemi istediler ama bulamadım, ancak nedenini de öğrendim. Onlar aslında CP karakterleri değillermiş, o iki karakter kısa filmlerinde Slenderman'i konuk eden Youtube kanalı Marble Hornets'in uydurduğu iki kişiymiş. Merak edenler bakabilir, ben izlerken biraz sıkıldım o_O

59 yorum:

  1. Güzel bir CP ama Masky ve Hoodie haberi beni üzdü. Ben de onları çok seviyorum ve keşke uydurma karakter olmasalarmış. Slenderman'in proxyleriydi onlar ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama maalesef doğrular öyle :/

      Sil
    2. Doğrular hiçbir zaman güzel olmamıştır.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. hayııır olamaazzz masky ve hoodie bunu bize yapmayıın çok hayrandım ben sizeee öhöhöhöhöh (ağlama şeklim :D) :'(((( cidden ağlıyom la :D en azından toby gerçek :(( neyse demekte zorlanıyorum :'( ama neyse demek zorundayım çünkü bir ricam olucak. ben drowned yapar mısın :D hemde bisey sorcam nina the killer gercek mi sjskladmsadh :D ben gerçek değil diye düşünüyorum hele hele masky ve hoodie gerçek değilse o nasıl gerçek olsun sjssjsjsj ) :'(( ağlıyom keşke yazmasaydın gerçek olmadıklarını öhöhööhöhöh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakin ol o_O
      Ben de en az senin kadar üzüldüm çünkü Masky ve Toby birbirleriyle ilişkilendiriliyordu hep :D

      Sil
    2. :(( mdskldnajfd tam da maskyle ilgili foto yuklemistim bilgisayara bunu okumadan önce öhöhööhöhöhö :'( :D

      Sil
    3. Şşş...hepsi geçecek... ben de senin kadar üzgünüm şu an T_T

      Sil
    4. Peki ya geçmezse ? Ya aklımdan çıkmazsa ? (delirdi) Hep ağlarsam ? :D T_T (gözlerini iyice kapamıs aglayan göze benziyo la öhöhöhöhö)

      Sil
    5. Sonsuza dek ağlarsan serum takmak zorunda kalırlar :D

      Sil
    6. Kalsınlar öhöhöhö maskyi cok seviyodum been öhöhöhöhö :D hsdjkfdsfj :D

      Sil
    7. Düşünsene burayı böyle bırakıyorum sen 10-20 yıl boyunca burda ağlıyorsun :D
      Her gün bir "Öhöhöhö" yazarak... :D

      Sil
    8. Oha cok garip olur :Dd Hergün yazamam üsenirim :D

      Sil
    9. Sadece bir örnekti.. :D

      Sil
    10. İyiki :d bi de senden bi sey isticem sen ben drowned yaptin mi *-* baya uzun sure aradim ama oyuna sıkısmıs halindeki hikayesini buldum anca . bi ara baska bi hikaye daha bulmustum ama okuyamadim senden ben drowned in olmeden onceki hikayesini bulursan bi ara yapmani istiyom smnsnskeksn :D

      Sil
    11. Uzun CP'lere sıra daha sonra gelir muhtelemelen :D
      Bu dönem sınavlarım çok sıkışık, ama iyi yanı da erken bitecekler :D

      Sil
    12. Benimde sinavlarim cok var bu ara :D
      Benim icin fark etmez Ben ' e sıra gelsin yeter :D✌��

      Sil
    13. ✌✌✌:D :D :D

      Sil
  3. Hoodieyi zaten pek sevmezdim.Bana hep garip gelirdi.Ama Maskynin uydurma olduğu beni çok üzdü :(.Üf hem de tam bu yaz bi maske alıp onu Masky nin maskesine benzetip kendim gibi pskopat birilerini bulmayı hedefliyodum.Kötü oldu ya bu haber ama ben bi güne unuturum fazla düşünmezsem *-* çünkü cidden cok seviyom masky i :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masky'nin maskesini seviyorum ben de *-*
      Bir de Ticci Toby ile olan ilişkisini :D

      Sil
  4. Woa *-* Cidden çok güzel bir CP :3 Ve tabiki eline sağlık rei çok güzel bir çeviri olmuş ^^

    YanıtlaSil
  5. Rei bloody painter ve ya ben drowned cevirebilir misin yapmadiysan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloody Painter tanıdık geliyor o.O
      Dediğim gibi uzun Cp'leri sınavlardan sonra çevirmeyi planlıyorum :3

      Sil
    2. Aynen banada bi yerden tanidik geldigi icin sordum zaten :D Belki bir videodan izlemis olabiliriz :)
      Sinavlarin ne zaman bitiyor Rei :) :D
      Ama daha cok Ben'ciyim :D (ne bicim cumle oldu ya :D)

      Sil
    3. Sınavlarım çok dengesiz inan bilmiyorum :D
      Ama galiba erken bitecek ( Hiçbir dersten kalmazsam, ki bu imkansız) :D

      Sil
    4. Aynen benimde -_- tamam okulu anlarim da sinavi kim buldu :D onunla bi konuscaz :D

      Sil
    5. Bloody paintrer helen otis oldugundan belki helen i duymussundur :D helen tatli cocuk tanirim cok iyi kankimdir :d

      Sil
    6. Bütün bu konular çok ilginç ya *-*

      Sil
    7. Aynen ve şuan nina ben (yani ben iste ben drowned değil :D ) liu jeff ve slendy oturuyoz ama slendy sandalyeye sığmıyo parktayız herkes kaçtı şuan :Dd:DSA:DAD: kimse yoq aqanze pizz dsa.dSA.d :D :Dd:D (çok gerizekalıyım çook :dD)

      Sil
    8. Gerizekalı deme kendine sadece biraz normalin dışındasın ki o da iyidir *-*

      Sil
    9. Evet *-* niye boyleyim been sjnsbkwjsh arkadaslarim bana hayalperest diye sesleniyo ama benim basima gelenler onlarin basina gelse muhtemelen olurlerdi su ana dek .bak simdi 4 yasinda babam öldu sonra yedi ysimdayken dizimde ayni yer ve dudagim iki kere yarildi 11 yasindayken 16 yaindaki ablam annemdan gizli araba anahtarini aldi kaza yapti yanimda öldü.13 yasindayken de bi kopek almistik annemle o da 1yil sonra öldu 14 yasinin tam ortalarinda eve hirsiz girdi onu bicakladim diye beni bir iki ay hapiste tuttular ama sikayetini geri cekmis adam *-* 15 yasindayim suan ve bizim buralarda cok taniyolar beni de ben hayatimdan hic mi hic memnun degilim,dusunsene basina bunlar geliyo nasil hissedersin yasamak ister misin ?¿?¿
      Bende o yuzden kendimi hayallere gomdum .Okulda da derslerri umursamaz biri oldum .Yanimda hep bi demir bi de tahta caki tasiyorum mudure soylemislerdi bi kere okuldan atiliyodum nerdeyse :D
      Hayal kuramazsam ve müzik dinlemezsem bu lanet olasıca hayatı yaşamak zorunda kalırım.Yaşamak ister miydin sen olsan rei :(( :((

      Sil
    10. Hayatın saçmalığını görmeme rağmen yaşıyorum :D

      Sil
    11. :3 hmm :D ama cidden hayatım çok düzensiz ve berbat o yüzden bi ara başıma bişey gelcek korkusuyla evden çıkmamıştım 1 hafta filan :3 :D

      Sil
    12. En iyisi yazın eve kapanmak :D
      Ben 1-2 ay boyunca evden dışarı adım atmadığım tatilleri hatırlıyorum :D

      Sil
    13. Aynen en iyisi yazın eve kapanmak :3 omg nasıl 1-2 ay çıkmadan durdun o.O

      Sil
    14. Yarısı zorunluluk :D

      Sil
    15. Ben ise gecen yaz bi gun bile evde durmamistim ama bu yaz bende eve kapancam :D

      Sil
    16. Ama öyle yaparsa evden çıkınca kamyon çarpmış gibi olursun :D
      Buna "Ani sosyallik" deniyor :D

      Sil
    17. Aynen :D Zaten şuan kendi sınırlarımın zirvesindeyim herkes beni tanıyo filan ama sağlığım daha önemli dimi sencede :D

      Sil
    18. Bence de o_O
      Sağlığın yoksa hiçbir şeyin olmuyor :D

      Sil
  6. Hic alakasi yok ama :D :3
    Rei ben nintendo64 varya hani play storeden yukledim bes yildiz istedi vrdim ama acilmiyo.Senin herseye cozumun oldugu icin sana soriyim dedim :D sence nasil acabilirim bi bakabilir misin ? :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir fikrim yok o_O
      Her şeye çözümüm olduğunu kim söyledi :D Ben sadece insan ilişkilerinde iyiyim :D

      Sil
    2. Arkadasim demisti herseye cagresi var diye :D

      Sil
    3. Onun kastettiği muhtemelen ciddi duygusal durumlar, olaylar ve içinden çıkılmayacak gibi görünen sorunlardır :D

      Sil
    4. Haa :D o zaman sorsam peki;
      Hic bi erkek icin dovulunur mu !?! Hemde o benden nefret ederken sevmistim onuu :((( yuzumde hala bi kac izi kaldi :d ama en beterleri gecti ya ona skür :d su an onunla ayni sokakta oturuyoruz ve ben hala vazgecemedin ama su an arkadasiz ayni okula da gidiyoz :D ohh ne guzel yaa :Dd hemde o hicbisey olmamis gibi davraniyo yanima gelip sariliyo naber kardesim diye. Sence napabilirim rei :'((( hemde ne bicim bi bela okundu yaa bana :D kim okuduysa Allah onun cezasini versin :D bi daha ogrenirlerse en buyukleri beni oldurmeye geri doncekmis hergun mesaj geliyo faceme o kizdan sirf o yuzden her gun I Don't Wanna Die sarkisini dinler oldum ne alakaysa :'(((( napcam reiii napcammm :'( kim lanet okuduysa Allah onun gene cezasini vrrsin lan :D

      Sil
    5. Yalnız bunlar Blogda konuşulacak şeyler değil o_O
      Ya onlardan biri buraya yazdığını görürse? o_O

      Sil
  7. ya hep o ikisinin hikayesini merak etmiştim nasıl öldürdüklerini neden manyaklaştıklarını falan hatta bazı yerlerde hoodie nin sessiz ama vahşi (acımasız anlamında) olduğunu masky nin de cheesecake sevdiğini duymuştum demek hepsi yalanmıııış ;-;

    YanıtlaSil
  8. Şey ben okurken oek bir şey anlamadım bana yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Çok çok kısa olarak eskiden ranzada oldukları için üst katta yatan lanetli kardeşinin yüzünü göremiyordu, ama daha sonra normal yatağa geçince kardeşi onunla aynı yüksekliğe geldiğinden yüzünü de görebilir oldu o_O

    YanıtlaSil
  10. Bişi dicem hangisi yener Ticci tony vs jeff the killer mi yener

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silahlar açısından konuşursak Toby'nin yenme ihtimali daha fazla ._.
      Çünkü baltanın merkezkaç kuvveti ile Toby'nin kendi kuvveti birleşince Jeff'in elindeki bıçağı düşürmeye yeter :D
      Ama Jeff daha yetenekliyse izlemesi zevkli bir şeye dönüşebilir *-*

      Sil
  11. Bu hikaye bana "beyond two souls" oyununu animsatti. Doğumda ölen ikiz kardeş ve yaşayan bedene bağlanmış bir ruh. Güzel hikaye :)

    YanıtlaSil
  12. Bildiğim kadarıyla ama cp’den sayılıyorlar.

    YanıtlaSil
  13. Burda masky hakkımda bir şey yok hem masky gerçek değilmi bunu nerden çıkardınız? Lütfen cevap yazın.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^