9 Aralık 2014 Salı

"Piano"

İki kardeş, küçük kardeş ve ablası, anne ve babasının hastaneden gelen acil bir çağrı üzerine evden çıkması ile yalnız kalmışlardı.
Gece yarısından biraz sonra, küçük kardeş oturma odasından gelen tuhaf ses ile uyandı. Ne olduğunu görmek için ablasını uyandırmadan aşağı indi.
Oturma odasında vardığında piyanonun başında kimse olmadan kendi kendine çaldığını gördü.
Biraz daha yaklaştı ve piyano tuşlarının da kendi kendine hareket ettiklerini gördü.
Korkmuş bir şekilde yukarı çıktı ve kendini uyumaya zorladı.
Ertesi gün bunu ablasına anlattı, ablası şöyle dedi:

"Biliyor musun, dün rüyamda o piyanoyu çalıyordum."

Ç.N:
Ticci Toby anketine oy vermeyi unutmayın >o<
Kendisi benim yeni saplantım :3 


26 yorum:

  1. Astral Seyahat gibi bir şey olmuş :D Yine güzel çeviri Rei ^-^ Beyle devam et :3 Hee bu arada niye Toby saplantın oldu ? :3 Gerçi sende haklısın bayağı havalı ^-^ Balta kullanışı bile yeter yani *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toby çoook tatlı :D
      Ben Jeff the Killer'ı da severim ama Toby'yı ondan ayıran bir özelliği var, onu söylemeyeyim spoiler olur ^_^

      Sil
    2. Benim bildiğim tek farkları Jeff katil Toby Proxy he birde biri pıçak kullanıyo diğeri balta :D Tamam birden fazla var ama yani durum beyle :D

      Sil
    3. He he :D
      Yine de Toby'yi daha çok seviyorum sanki o_O

      Sil
    4. Ben Toby'nin hikayesini okudum ama yani tam olarak anlamadım 2 tane vardı biri özet gibiydi diğerinde de çeviri bayağı kötüydü hiç bir şey anlamadım google translate den çevirmişler sanırım :D Bulabilirsen çevir yani güzel olur Rei ^-^

      Sil
    5. Çevirmeyi düşünüyorum :D

      Sil
  2. Toby i cevirecek misiniz peki:3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirmeyi düşünüyorum ama zamanı kesin değil :D

      Sil
  3. Yine iyi bir pasta ^.^ Anketler mobilde gozukmuyor. Bir sekilde ayarlayabilirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Blogger'ın mobil sürümle ilgili gelişmiş kodları yok :/
      Araştırırım yine de :3

      Sil
  4. Biliyorum ama bilmiyorum diye bir tane daha oy koysaydın :D

    YanıtlaSil
  5. O nasıl oluyor? :D
    Şey gibi bir şey mi "Sadece adımı biliyorsun,hikayemi değil" ? :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet , yani tipini silahını adını falan biliyorum ama hikayesi hakkında hiç bir fikrim yok

      Sil
    2. Öğrenirsin elbet, çevirmeyi düşünüyorum :D

      Sil
  6. Sıradaki çeviri hakkında önbilgi falan vermek gibi bir tasarın var mı Rei? Yoksa tahmin etmemizi mi istersin misafir umduğunu değil bulduğunu yer misali?*ω*

    YanıtlaSil
  7. Hehehe yine süperdi Rei :P ben yaklaşık 2 gündür filan siteyi okumaya başladım aranızda yeniyim yani ama olaylara hakimim onda sorun yok yani :D bu arada Dwade, bebeğim idolümsün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook'un varsa gruba eklenmek için istek atmayı unutma ^o^

      Sil
  8. Çok samimi bir paylaşım, teşekkürler. Piyano Kursu İzmir

    YanıtlaSil
  9. Çok enteresan bir paylaşım teşekkürler. Piyano Kursu İzmir

    YanıtlaSil
  10. Anani satiri resimden sonra altima sictim

    YanıtlaSil
  11. Anani satiri resimden sonra altima sictim

    YanıtlaSil
  12. Daiva adında bir bayanın ifadesine rastladığımda evliliğimde cehennem yaşıyordum. Adamı onu onlarsız başka bir kadın için terk ettiği için ilişkisini Dr Ajayi adında bir büyücünün yardımıyla nasıl kurtarabildiğini anlattı. herhangi bir önemli yanlış anlaşılma var ama ataları tarafından kutsanan büyü uygulayıcısı Dr Ajayi, büyü yapma gücüne yardım etti ve adamı başına ne geldiğini bilmediğini söyleyerek geri döndü, ben de neredeyse benzer bir durumla karşılaşıyordum çünkü kocam bunu yapmak istiyordu boşanma davası açtım ama dağılmış bir yuva istemiyorum çünkü 15 yıldır birlikteyiz Daiva'nın ifadesini okuduktan sonra büyü uygulayıcısı Dr Ajayi ile temasa geçtim ve durumumu ona anlattım, bana yapılması gereken bazı şeyleri söyledi ve Büyüden bir hafta sonra talimatlarını yerine getirdim, kocam bana ve çocuklara yaşattığı acılardan dolayı üzgün olduğunu, hepimizin yanında olacağına söz verdiğini ve o zamandan beri barış içinde yaşadığımızı söyledi. Benimkine benzer bir sorununuz varsa veya hayatınızda herhangi bir sorun varsa, ister iş, ister okul, ister sağlıkla ilgili sorunlar olsun, büyü yapan Dr. Ajayi ile iletişime geçin, işi %101 garantilidir. E-posta: drajayi1990@gmail.com Viber veya Whatsapp: +2347084887094

    YanıtlaSil
  13. Selamlar Dostlarım, 4 yıldır birlikte olduğumuz sevgilim beni başka bir erkek için terk ettiğinde o kadar bunalıma girdim ki, bana geri dönmesi için yalvarmaya çalıştım, reddetti ve artık bana karşı bir şeyler hissetmediğini söyledi. Birlikte yaşadıklarımızdan sonra, geçmişte paylaştığımız onca aşktan sonra üzgün bir adam oldum, onsuz hayatımı hayal bile edemezdim çünkü ona olan sevgim, bir gün bunu yaşarken herhangi bir nedenle takas edilemeyecek kadar paha biçilemezdi. İnternette DR AJAYI hakkında eski sevgilimi geri getirme gücüne sahip olduğuna dair bir yorum gördüm ve onunla iletişime geçerek kendim denemeye karar verdim ve hemen cevap verdim ve bana neler yaşadığımı anlattı ve bana anlattı. bana diğer adamın ona voodoo büyüsü yaptığını ve bu yüzden ona gösterdiğim ilgiye rağmen beni ona bıraktığını ve sevgilimi geri kazanmama yardım edeceğine ve aynı zamanda bana karşı koyamaması için ona ölü bir büyü yapmama yardım edeceğine söz verdi. gelecekte, üç günden kısa bir süre içinde adam sokakta kimliği belirsiz adamlar tarafından vuruldu ve beş gün içinde kız arkadaşım evimde işten dönmemi bekliyordu ve ben bunu yaptığımda özür dileyerek yalvarmaya başladı, o da özür diledi. başına ne geldiğini hiç bilmiyordum. Teşekkürler DR Ajayi, şimdi kız arkadaşımla mutluyum ve her şey yolunda gidiyor. Herhangi bir intikam büyüsü ve eski geri büyü için Dr Ajayi ile drajayi1990@gmail.com aracılığıyla iletişime geçin. Ayrıca +2347084887094 numaralı telefondan da Whatsapp'tan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^